تاریخ و ساعت بازی النصر و التعاون در سوپرکاپ عربستان | فصل جدید برای رونالدو آغاز شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی الهلال و الاهلی در نیمه‌نهایی سوپرکاپ عربستان (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) | میتروویچ ستاره نجات آبی‌های ریاض سرمربی شمس آذر نکونام را عصبانی کرد! بازیکن خارجی استقلال این هفته فیکس است؟ شنبه، اولین بازی تیم جدید طارمی علیرضا دبیر تکلیف این مربی را روشن می‌کند کمک ویژه فدراسیون به استقلال و پرسپولیس تراکتور پشت بیرانوند را خالی کرد علیپور خیال گاریدو را راحت کرد اختلاف پرسپولیس و سازمان لیگ بالا گرفت صحبت‌های انگیزشی درویش در جمع بازیکنان پرسپولیس پشت پرده حضور پنجمین پرسپولیسی در تراکتور چرا سوپر جام برگزار نمی‌شود؟ | بحران برنامه ریزی در سازمان لیگ غیبت جلالی در دو هفته آغازین لیگ برتر| فرصت بزرگ در اختیار زکی‌پور علیرضا بیرانوند نقره داغ شد؟ | غیررسمی: ۴ ماه محرومیت و ۲۰ میلیارد جریمه نقدی تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و آتالانتا در سوپرکاپ اروپا | دوئل غول اسپانیایی با غول‌کش ایتالیایی خط و نشان زارع برای پتریاشویلی + عکس
سرخط خبرها

غیبت جلالی در دو هفته آغازین لیگ برتر| فرصت بزرگ در اختیار زکی‌پور

  • کد خبر: ۲۴۴۹۷۱
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
غیبت جلالی در دو هفته آغازین لیگ برتر| فرصت بزرگ در اختیار زکی‌پور
با غیبت ابوالفضل جلالی درهفته‌های آغازین لیگ برتر، میلاد زکی‌پور در ترکیب اصلی استقلال به میدان خواهد رفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال جمعه شب در قزوین مهمان تیم شمس آذر است. هرچند که گفته می‌شود ممکن است استقلال به بازی در قزوین ادامه داده و در ادامه لیگ نیز این ورزشگاه را به عنوان میزبان برگزیند، اما چیزی که در هفته اول برای استقلال اهمیت دارد این است که ابوالفصل جلالی شانس بسیار کمی برای بازی مقابل رقیب قزوینی دارد.

 جلالی که فصل پیش یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال بود و توانست موقعیت‌های فراوانی برای این تیم پدید آورد و خود نیز یکی از گلزنان استقلال هم بود، در بازی اول لیگ بیست و چهارم غایب است و این طور که از استقلال خبر می‌رسد احتمال دارد در هفته دوم نیز غایب باشد و نتواند تیمش را همراهی کند.

این غیبت درحالی نگاه‌ها را متوجه خود کرده که استقلال در این پست مشکلی ندارد و حضور میلاد زکی‌پور که سابقه بازی در استقلال را هم درکارنامه دارد و در فصول اخیر نیز دائم برای سپاهان به میدان می‌رفت، دراین پست به سادگی بازی خواهد کرد.

 زکی‌پور نیز به مانند جلالی از آمادگی کافی برخوردار است و اگر این بازیکن درهمین هفته آغازین نمایش مطلوبی از خود به جا بگذارد چه بسا نکونام را متقاعد کند در بازی‌هایی که جلالی نیز از بند مصدومیت رها شد از او به عنوان گزینه اصلی دفاع یا هافبک چپ استفاده کند.

 به هرحال داشتن دو بازیکن همطراز در یک پست سبب شده جواد نکونام هیچ احساس نگرانی نداشته باشد و با دست باز تیمش را برای حضور درلیگ برتر ارنج کند.

فصل پیش هرگز چنین شرایطی برای استقلال هموار نبود و حتی مصدومیت‌هایی که برای بازیکنانی همچون یامگا و مهدی‌پور به وجود آمد، دست سرمربی استقلال را برای انتخاب نفرات مورد نظر خود بست. حالا، اما درفصل جدید به نظر می‌رسد اوضاع متفاوت است و نکونام با خیال آسوده‌تری اقدام به انتخاب ترکیب خود خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->