افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی
سرخط خبرها

سازمان جهانی بهداشت: خفاش منشا کرونا است، نه دستکاری آزمایشگاهی

  • کد خبر: ۲۴۵۹۳
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
  • ۱
سازمان جهانی بهداشت: خفاش منشا کرونا است، نه دستکاری آزمایشگاهی
سازمان جهانی بهداشت امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که تمام شواهد موجود نشان دهنده آن است که منشاء ویروس کرونایی که هم اکنون کشور‌ها را گریبان‌گیر کرده است، خفاش‌هایی در چین بوده‌اند و عامل آن ساخت ویروس یا دستکاری آزمایشگاهی نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فدیلا چائب، سخنگوی سازمان جهانی بهداشت در جریان یک نشست خبری در ژنو گفت: همۀ شواهد موجود حاکی از آن است که این ویروس منشاء حیوانی دارد و در آزمایشگاه یا جای دیگری تولید نشده است.

او افزود اگرچه هنوز روشن نیست که چگونه این ویروس توانسته است بر انسان تاثیر بگذارد، اما «مطمئنا» در این میان یک حیوان به عنوان میزبان و واسطه ایفای نقش کرده است.

چائب گفت: مخزن زیست محیطی این ویروس به احتمال زیاد در خفاش است، اما اینکه چگونه این ویروس از خفاش به انسان منتقل شده، هنوز باید بررسی و کشف شود.

ویروس کرونا که اولین بار در دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی در شهر ووهان چین پدیدار شد، تا کنون بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را در جهان مبتلا کرده و منجر به کشته شدن بیش از ۱۷۱ هزار نفر شده است.

بنابر گزارش یورونیوز، بیشترین شمار مبتلایان همچنین مرگ و میر ناشی از این بیماری در ایالات متحده آمریکا (با بیش از ۷۹۲ هزار مبتلا و بیش از ۴۲ هزار کشته) گزارش شده است.

منبع: انتخاب

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
0
سلام
در این یک مورد فارغ از سیاست میگم
*درود بر آمریکا درود بر نظام سلامت آمریکا* چون واقعا بیش از همه دنیا تست انجام دادن من تو شهر خودمون دیدم با اینکه ظاهرا تست رایگان بود ولی چقد فرایند داشت تا تست ازت بگیرند معلومه که اونجا چقد شفاف و آسون و در اختیاره که این همه تست می دن
البته اگر شرایط تحریمو حساب کنیم پزشکلن و نظام سلامت ما بهتر از همه هستند شاید پس زنده باد جمهوذچری اسلامی ایران .و از نظر سیاسی من هم میگم *مرگ بر آمریکا*
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->