عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است | نیازمند تقویت قدرت اقناع در دولت هستیم نقش مشاور در ارتقای سلامت جامعه انکارناپذیر است | مردم به مشاوران دارای پروانه تخصصی مراجعه کنند درباره آیت ا... محمدجواد انصاری همدانی، فقیه و عارف معاصر شیعه| در هوای عشق او پر می‌زنم تا عرش اعلی خدا سر کار هم با ما همراه است اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس
سرخط خبرها

حرم مطهر رضوی در آستانه بازگشایی

  • کد خبر: ۲۴۶۵۷
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
  • ۱
حرم مطهر رضوی در آستانه بازگشایی
سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در پاسخ به اینکه چه زمان درهای حرم باز خواهد شد، گفت: زمان دقیق بازگشایی حرم را ستاد کرونا باید اعلام کند و ما تابع دستورات این ستاد هستیم.

جانقربان-مهدی رضوی‌کیا در گفت‌وگو با شهرآرانیوز افزود: باتوجه به صحبت رئیس‌جمهور مبنی بر بازگشایی درها از 15 اردیبهشت‌ماه، تمام پروتکل‌های بهداشتی از سمت این آستان تدوین و تنظیم شده است و ما آمادگی کامل را برای بازگشایی حرم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی داریم.

 

وی درباره فعالیت‌هایی که این روزها در حرم مطهر رضوی انجام می‌شود، گفت: بسته‌بندی ارزاق معیشتی در رواق امام‌خمینی‌(ره) اکنون با حضور خدام انجام می‌شود و در کنار آن فعالیت‌های عمرانی که در زمان حضور زائران امکان انجام آن نبود، درحال انجام است.


اعلام ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی/ حرم میزبان قاریان صاحب سبک می‌شود


رضوی‌کیا افزود: همچنین روزانه ۲۰۰۰ پرس غذا ویژه توزیع بین نیازمندان در آشپزخانه‌های حرم طبخ می‌شود.
 

سرپرت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، گفت: درهای حرم مطهر بسته است، ولی ویژه‌برنامه‌هایی برای افطار و سحر به‌صورت زنده از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهد شد.

 

گفتنی است، پس از انتشار خبر صحبت تلفنی دیروز رئیس‌جمهور با تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر اینکه «پس از مشورت با نهاد‌های مذهبی و متولیان امور بهداشتی کشور تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه با ارزیابی مجدد اقدامات انجام شده در روند اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، دست‌کم درباره بازگشایی صحن‌های اماکن مذهبی با رعایت طرح فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی، اقدام شود.» شیفتگان حرم مطهر رضوی در انتظار انتشار خبر‌های خوب درباره بازگشایی در‌های این آستان هستند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ظه
Germany
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
0
به مرگ میگیرن که به تب راضی بشیم . یک ثانیه بسته شدن حرم رو هم باید در پیشگاه عدل خدا جواب بدن کسایی که حرم رو بستن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->