سرنگونی ۲ پهپاد اوکراینی به دست روس‌ها (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) گفتگوی تلفنی امشب بایدن و نتانیاهو درباره چه بود؟ هر کیلومتر از منطقه المواصی غزه محل زندگی ۳۰ هزار آواره جنگی است ویدیو| عراقچی در محل کار خود حضور یافت ویدئو| پزشکیان خطاب به وزرا: برای تغییر معاونان خود عجله نکنید تعداد شهدا وزخمی‌های جنایت صهیونیست‌ها در مدرسه «صلاح الدین» افزایش یافت (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: انتخاب مدیران بر اساس رفاقت انجام نشود نماینده دائم ایران در سازمان ملل: پاسخ ایران در لحظه‌ای از حداکثر غافلگیری رخ می‌دهد پرواز گسترده جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز لبنان خط و نشان گردان‌های حزب‌الله عراق برای اشغالگران آمریکایی نتانیاهو: در برابر تهدیدهای دور و نزدیک آماده هستیم تبریک وزیر خارجه هند به عراقچی پیام امیر نصیرزاده به نمایندگان مجلس پس از کسب رأی اعتماد آن‌ها اسکندر مومنی جلسه شورای معاونان وزارت کشور را برگزار کرد قالیباف: مجلس گام دوم وفاق را برداشت واکنش پورمحمدی به رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان حمله جدید آمریکا و انگلیس به یمن (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) ظریف: امیدوارم ایرانیان ناامید از مشارکت با دولت پزشکیان دلگرم شوند پزشکیان: رای اعتماد قاطع نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی یک سرمایه اجتماعی است حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به یک مدرسه دیگر در غزه (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) ستاد کل نیرو‌های مسلح، ادعایی درباره سقوط بالگرد شهید رئیسی را تکذیب کرد
سرخط خبرها

حمله جدید آمریکا و انگلیس به یمن (۳۱ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۶۶۴۹
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
حمله جدید آمریکا و انگلیس به یمن (۳۱ مرداد ۱۴۰۳)
رسانه‌های یمنی از حمله ائتلاف آمریکا و انگلیس به استان الحدیده یمن خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های وابسته به جنبش انصارالله یمن امروز چهارشنبه گزارش کردند آمریکا و انگلیس با سه حمله، منطقه «الصلیف» در استان الحدیده یمن را هدف گرفتند.

تا به این لحظه اخباری از تلفات یا خسارات احتمالی این حملات گزارش نشده است.

پیشتر نیز شبکه المسیره گزارش داد جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی منطقه «الصلیف» در الحدیده واقع در غرب یمن را هدف قرار دادند.

حملات آمریکا و انگلیس به یمن در واکنش به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، عرب و مدیترانه و با هدف نجات رژیم صهیونیستی از محاصره دریایی انجام می‌شود.

ارتش یمن از نوامبر ده‌ها حمله موشکی و پهپادی به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و دریای مرکان انجام داده است. ارتش یمن در حمایت از فلسطینی‌ها در نوار غزه این عملیات را انجام می‌دهد.

در مقابل واشنگتن ائتلاف دریایی بین‌المللی را به ادعای حمایت از کشتی‌رانی در دریای سرخ و دریای عرب ایجاد کرد، اما طبق گزارش رسانه‌ها، این ائتلاف عملا در مقابل حملات موشکی انصارالله یمن شکست خورده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->