ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | ملک‌آباد، پل رسالت و عبادی ترافیک پرحجم دارند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد ارتقا می‌یابند بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تعویض پلاک همچنان تعطیل

  • کد خبر: ۲۴۷۱۴
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵
  • ۱
تعویض پلاک همچنان تعطیل
به گفته رئیس پلیس راهور استان، در‌صورت تأیید پروتکل‌های پیشنهادی، مراکز تعویض پلاک بازگشایی خواهند شد.
لیلی رحمانی/ شهرآرانیوز، از اواخر اسفند، ساکنان بولوار ساجدی و آن حوالی، از شلوغی صف‌های طولانی مرکز تعویض پلاک درامان‌اند و خبری از خریداران و فروشندگانی که در اطراف این مرکز صف می‌کشیدند، نیست. کرونا این‌گونه مراکز را هم به تعطیلی کشانده و متقاضیان بازار خودرو و تعویض پلاک را سردرگم کرده است؛ البته چند‌روز قبل خبری مبنی‌بر امکان بازگشایی مجدد مراکز تعویض پلاک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌هایی، چون طرح زوج و فرد به گوش رسید.

کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا، دراین‌باره گفته بود: جلسات هماهنگی با رؤسای مراکز شماره‌گذاری، کانون آموزشگاه‌داران، شرکت‌های پیمانکار این حوزه و همکارانمان برگزار شده است و تا چند روز آینده در‌صورت بازدید و تأیید شرایط مراکز، در‌های این مراکز به روی مراجعان باز خواهد شد. حالا تقریبا یک هفته از صحبت‌های این مسئول کشوری می‌گذرد و بر‌اساس شنیده‌ها روند فعالیت مراکز تعویض پلاک قرار بود از دیروز از سر گرفته شود. با این تصور به مهم‌ترین مرکز تعویض پلاک شهر مشهد یا همان مرکز تعویض پلاک ساجدی سر می‌زنیم و تنها نتیجه بازدید ما، مشاهده چند برگه چسبانده‌شده روی دری بسته است. روی کاغذی که به در چسبانده شده نوشته است که این مرکز تا اطلاع ثانوی تعطیل است و کاغذی دیگر از لزوم تمدید مدت وکالت‌نامه‌های خودرو در‌صورت اتمام مهلت آن خبر می‌دهد.

چند‌نفری هم می‌آیند و سرکی می‌کشند و می‌روند. هرچند حضور تعدادی از کارکنان در انتهای محوطه مرکز، نشان از فعالیت بخش‌هایی از مرکز دارد، اگر قصد تعویض پلاک خودرویتان را داشته باشید با در‌های بسته مواجه خواهید شد.

چنانچه گفته شد این تعطیلی، بسیاری را به سردرگمی کشانده و خیلی‌ها را نگران وکالت‌نامه‌هایی کرده که تمدیدش، هم هزینه‌بر است و هم مستلزم زمان و هماهنگی با طرف معامله! به‌همین‌دلیل با محمدرضا غلام‌پور، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان، تماس می‌گیریم. اما گویا کرونا نتوانسته در این حوزه اثری بگذارد و به گفته او، وکالت‌نامه‌ها سیستمی هستند و قرار نیست هیچ مهلت اضافه‌ای برای تمدیدشان در‌نظر گرفته شود؛ این یعنی فقط باید شانس بیاورید تا زودتر از اتمام زمان وکالت‌نامه‌تان این مراکز باز شوند.

رئیس پلیس راهور استان نیز در واکنش به این موضوع به شهرآرا گفت: بازدید‌های لازم برای تأیید رعایت شرایط بهداشتی در مرکز تعویض پلاک مشهد انجام شده و پروتکل‌هایی نیز برای آن تنظیم شده است.

حمیدرضا دهنوی ادامه داد: یکی از طرح‌های ارائه‌شده برای جلوگیری از انتشار بیماری و حفظ سلامت شهروندان، اجرای طرح زوج و فرد به‌معنای امکان مراجعه پلاک‌های زوج در بعضی روز‌ها و پذیرش پلاک‌های فرد در روز‌های دیگر است که می‌تواند اقدامی مؤثر در‌این‌زمینه باشد.

وی با بیان اینکه «این موارد برای تأیید به مرکز ارسال شده است و منتظر پاسخ نهایی آن‌ها هستیم»، ادامه داد: در‌صورت تأیید شرایط و رعایت پروتکل‌های ارائه‌شده، این مراکز به‌زودی شروع به کار خواهند کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
Germany
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
1
پلاک خودروهای صفر و مانده در نمایندگیها که احتیاجی به مراجعه به مراکز تعویض پلاک نداره . یک نفر از طرف نمایندگی میاد و پلاکهارو تحویل میگیره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->