آغاز ثبت‌نام اهالی رسانه و منتقدان در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران امیر آقایی با «کارزار» در راه سینما + تیزر درباره کتاب منتشر شده درباره پرونده پزشکی «عباس کیارستمی» و واکنش پسرش هنر و تقویت گفتمان اربعین درباره باید‌ها و نباید‌های مستندسازی در مسیر پیاده روی اربعین المپیاد؛ هزارتویی به سوی قله «سیلوستر استالونه» صخره‌نورد می‌شود مشعل‌ پارالمپیک ۲۰۲۴ در دستان «جکی چان» «ده سالگی»در جشنواره فیلم‌های خانوادگی برزیل اکران شد هنرمند تئاتر مشهد در میان داوران نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» «دنزل واشینگتن» بازنشسته می‌شود؟ «تیولا عروس دریایی» فیلم جدید تورج اصلانی ماجرای توقیف سریال «غربت» چیست؟ | ورود دادستان تهران به شبکه نمایش خانگی آلبوم «خلوت» با هنرمندی مهدی سیروس منتشر شد توضیحات وکیل «صابر ابر» درباره حواشی اخیر این بازیگر | از حمله با چاقو تا تهدید مأمور کلانتری صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحومه زهره حمیدی (۴ شهریور ۱۴۰۳) جزئیات جدید از بی‌قانونی‌های «جوکر» و «غربت»
سرخط خبرها

آلبوم «خلوت» با هنرمندی مهدی سیروس منتشر شد

  • کد خبر: ۲۴۷۲۵۴
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۵
آلبوم «خلوت» با هنرمندی مهدی سیروس منتشر شد
نسخه مجازی آلبوم «خلوت» پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «خلوت» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی منتشرشده در فضای مجازی است که طی روز‌های گذشته با هنرمندی مهدی سیروس پیش روی علاقه‌مندان موسیقی ایرانی قرار گرفته است.

این در حالی است که براساس تصمیم گروه اجرایی قرار است بخشی از عواید حاصل از فروش این آلبوم به کودکان دارای بیماری خاص تعلق گیرد.

این آلبوم حاوی ۱۰ قطعه در قالب تک نوازی دف است که پیدایش ایده اولیه تا ضبط و آماده سازی نهایی آن نزدیک به یک سال و نیم به طول انجامیده است.

در این اثر سعی شده تا ضمن توجه به اصول کلاسیک دف نوازی، مفاهیم علمی موسیقیایی نیز مدنظر قرار گیرد. ضمن اینکه تمامی عناصر موسیقیایی نظیر نوانس و پلی ریتم به صورت زنده و در یک لحظه نواخته شده اند.

درتوضیحات تکمیلی این پروژه موسیقایی آمده که بافت استریویی اثر با ذوق و سلیقه صدابردار در زمان ضبط و همچنین آرایش اصوات در پروسه میکس و مسترینگ ایجاد شده و لازم است که برای شنیدن مطلوب قطعات از هدفون یا سیستم‌های پخش استریو استفاده شود.

مهدی سیروس از جمله هنرمندانی است که تحصیلات خود را در حوزه موسیقی به پایان رسانده است. وی ضمن فراگیری ساز گارمون در سال‌های ۶۸ تا ۷۳ از سال ۸۱ نیز فراگیری ساز دف را آغاز و برای تکمیل آموزه‌های موسیقایی نزد مسعود حبیبی به فراگیری موسیقی می‌پردازد. این در حالی است که فراگیری نوازندگی ساز کمانچه و قوپوز نزد هنرمندانی، چون ایمران حیدری، علی اکبر شکارچی و اجرای چندین برنامه داخلی و خارجی در کشور‌های آذربایجان و ترکیه بخشی از فعالیت‌های سیروس در عرصه موسیقی را تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->