تاکید شهردار مشهدمقدس بر تکمیل سریع پروژه تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب ورود ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر به مشهدمقدس در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ + فیلم بازگرداندن کیف حاوی سکه توسط پاکبان مشهدی خدمت‌رسانی گسترده نیرو‌های «دوام ثامن» مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی مسیر بی‌آر‌تی خیابان شیرازی مشهد خروج ۴۰۰ هزار خودرو غیربومی از مشهد در سه روز پایانی صفر ۱۴۰۳ تسهیل زیارت هم همت می‌خواهد هم چندین هزار «همت» سرپرست اداره کل املاک و خزانه داری شهرداری مشهد: از املاک و مستغلات شهرداری با نظارت و کنترل روزانه حفاظت می‌شود آغاز مشهدالرضا (ع) | شهر مشهد چگونه و از چه تاریخی شکل گرفت؟ آغاز ساخت دوربرگردان بولوار ابوطالب شرقی مشهد از شهریور ۱۴۰۳ تقدیر رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از مشارکت‌کنندگان در میزبانی از زائران رضوی آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان ملک‌الشعرای بهار مشهد (۱۶ شهریور ۱۴۰۳)  اعمال تخفیف‌های ویژه برای درخواست‌های بهره برداری تجاری و تبدیل مجوز‌های تجاری موقت دارای سابقه به دائم در مشهد استرداد ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اضافه دریافتی واحد‌های اقتصادی مشهد به زائران در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ اجرای ۸۰ ساعت برنامه بدون وقفه در ۸۰ ساعت پایانی صفر در عرصه میدان شهدا مشهد (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) پذیرش ۲۷۵ هزار زائر در مراکز اسکان موقت شهرداری مشهد در دهه آخر صفر اسکان ۶۴۴ هزار زائر امام رضا(ع) در مدارس مشهد در دهه آخر صفر پلمب ۱۶ واحد متخلف و عودت ۲ میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان وجه به زائران اسکان بیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار زائر در مشهد طی دهه پایانی صفر (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) ترافیک بسیار سنگین در خروجی‌های مشهد (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) ساعت کاری مترو مشهد از شنبه تغییر می کند (۱۷ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خدمت‌رسانی گسترده نیرو‌های «دوام ثامن» مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۴۹۵۵۹
  • ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
خدمت‌رسانی گسترده نیرو‌های «دوام ثامن» مشهد در دهه آخر صفر ۱۴۰۳
رئیس اداره مدیریت بحران شهرداری مشهد گفت: ۳۰۰ نیروی «دوام ثامن» در کلاس‌های تخصصی توجیهی جهت آماده‌‌شدن برای خدمت‌رسانی در دهه پایانی ماه صفر شرکت کردند.

محمد شیدایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز از اجرای برنامه‌های گسترده نیرو‌های دوام ثامن در دهه آخر صفر خبر داد و تصریح کرد: در این ایام، ۳۰۰ نیروی دوام ثامن در کلاس‌های تخصصی توجیهی شرکت کردند تا برای خدمت‌رسانی به زائران آماده شوند.

وی افزود: نیرو‌های دوام در ارزیابی بهداشت و ایمنی ایستگاه‌های صلواتی و مواکب با مشارکت فعال حضور داشتند. همچنین چادر‌های امدادی و خدماتی دوام ثامن شامل امداد اولیه، ارزیابی فشارخون، توزیع ماسک و ماساژ، در ۶ نقطه در مسیر زائران پیاده ازجمله میدان فردوسی، باغ خاتون، تقاطع مجد و عرصه میدان شهدا نصب شد و روزانه به ۱۰۰ نفر از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ خدمات ارائه شد.

شیدایی به حضور فعال کارشناسان بحران مناطق و ستاد در مراکز اسکان نیز اشاره کرد و گفت: این نیرو‌ها در ۵۲ مرکز اسکان تحت نظارت شهرداری حضور داشتند و با همکاری نیرو‌های دوام ثامن، ایمنی و بهداشت این مراکز را بررسی کردند. در ایستگاه‌های استقبال از زائران در ورودی‌های شهر نیز داوطلبین واکنش اضطراری محلات به زائران پیاده حضرت امام‌رضا(ع) خدمت‌رسانی داشتند.

خدمت‌رسانی گسترده نیرو‌های دوام ثامن مشهد در دهه آخر صفر

رئیس اداره مدیریت بحران شهرداری مشهد ادامه داد: ۸۰ نیروی دوام نیز در ایستگاه‌های شریعتی، شهدا و بسیج قطارشهری در سه شبانه‌روز پایانی صفر فعال بودند که ضمن ارائه کمک‌های امدادی، بر ازدحام جمعیت کنترل و نظارت داشتند.

وی به همکاری با مرکز بهداشت ثامن برای ارزیابی بهداشت مواکب و ایستگاه‌ها اشاره و تأکید کرد: در صورت مشاهده رعایت‌نشدن بهداشت، گزارش‌ تصویری ارسال می‌شد.

شیدایی در پایان، از همکاری دستگاه‌های امدادی مانند هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی برای تعیین مسیر‌های سبز امدادی در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی و کنترل ازدحام جمعیت در مراسمات دهه آخر صفر، خبر داد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->