پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

راهنمای خرید سهام در صندوق ETF +تصاویر

  • کد خبر: ۲۵۹۲۴
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
  • ۵۲
راهنمای خرید سهام در صندوق ETF +تصاویر
در واگذاری سهام دولت در قالب صندوق‌های قابل معامله (ETF)، افراد می‌توانند بدون نیاز به کد بورسی در سامانه صندوق مدنظر تنها با کد ملی پذیره‌نویسی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در روزهای گذشته با داغ‌شدن بازار بورس و استقبال مردم از سرمایه‌گذاری در بازار بورس این‌بار نوبت به پذیره‌نویسی سهام صندوق ETF رسیده است که در آن متقاضیان می‌توانند در سهام دولت در بانک‌های تجارت، ملت، صادرات و بیمه‌های اتکایی امین و البرز در قالب واحدهای سرمایه‌گذاری و صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ETF سرمایه‌گذاری کنند.

 

راهنمای پذیره‌نویسی سهام دولت با کد ملی
 
داشتن کد بورسی برای پذیره‌نویسی سهام دولت الزامی نیست. آن‌هایی که کد بورسی ندارند، می‌توانند سهام دولت را از طریق مراجعه به ۹ بانک منتخب پذیره‌نویسی کنند. این بانک‌ها علاوه بر مراجعه حضوری، امکان پذیره‌نویسی غیرحضوری را هم برای مشتریانشان فراهم کرده‌اند.

بانک ملی پنج روش پذیره‌نویسی غیرحضوری معرفی کرده است. سایت بانک، سامانه اینترنت بانک ملی (بام)، پیام‌رسان بله، اپلیکیشن ایوا و نشان بانک از اپلیکیشن آپ روش‌های غیرحضوری برای پذیره‌نویسی سهام دولت در بانک ملی است.

بانک تجارت علاوه بر مراجعه حضوری، امکان پذیره‌نویسی سهام دولت از طریق مراجعه به سایت بانک، اینترنت بانک، همراه بانک، همراه پلاس و سامانه سکه را فراهم کرده است. بانک صادرات سایت بانک، اپلیکیشن صاپ و همراه بانک را برای پذیره‌نویسی سهام دولت در اختیار مشتریانش گذاشته است.

بانک‌های کشاورزی، رفاه کارگران، ملت و قرض‌الحسنه مهر ایران از طریق سایت اصلی بانک و سامانه اینترنت بانک خدمات پذیره‌نویسی سهام دولت را ارائه می‌کنند. بانک سپه علاوه بر این موارد امکان پذیره‌نویسی سهام دولت از طریق همراه بانک را هم فراهم کرده است.

علاوه بر بانک‌ها بعضی اپلیکیشن‌ها مثل آپ هم امکان پذیره‌نویسی سهام دولت را فراهم کرده‌اند. مراحل پذیره‌نویسی چندان سخت نیست. کد ملی، تاریخ تولد و شماره موبایلتان را وارد می‌کنید تا سامانه استعلام کند آیا تا به حال در پذیره‌نویسی شرکت کرده‌اید یا نه.
 
در مرحله بعد باید ضمن تأیید شماره موبایلتان از طریق کد یک‌بار‌مصرف، اطلاعات دیگری مثل کد پستی و مبلغ مورد نظرتان برای سرمایه‌گذاری در طرح پذیره‌نویسی سهام دولت سرمایه‌گذاری را وارد کنید.
 
باید توجه داشته باشید که این مبلغ باید مضربی از عدد ۱۰ هزار تومان باشد. چراکه هر واحد صندوق سرمایه‌گذاری ETF معادل ۱۰ هزار تومان ارزش دارد و هر کد ملی می‌تواند نهایتا ۲۰۰ واحد به ارزش دو میلیون تومان پذیره‌نویسی کند. بعد از انتخاب مبلغ شما به درگاه پرداخت اینترنتی هدایت می‌شوید و با وارد‌کردن اطلاعات کارت، پذیره‌نویسی انجام می‌شود.
 
 
راهنمای خرید سهام در صندوق ETF +تصاویر
 
 
راهنمای پذیره‌نویسی سهام دولت با کد بورسی

افرادی که کد بورسی دارند می‌توانند برای خرید سهام صندوق‌های دولتی از طریق کارگزاری‌ها و یا بانک‌ها اقدام به خرید کنند. 
 
آن‌هایی که کد بورسی دارند، علاوه بر امکان پذیره‌نویسی سهام دولت از طریق مراجعه حضوری و درگاه‌های غیرحضوری بانک‌ها می‌توانند مستقیم در بورس پذیره‌نویسی کنند.
 
سهام پنج بانک و بیمه دولتی در قالب صندوق ETF واسطه‌گری مالی یکم عرضه می‌شود که با نماد دارا یکم می‌توان آن را در بازار بورس پیدا کرد.
 
بر اساس اطلاعیه سازمان بورس، دوره زمانی پذیره‌نویسی واحد‌های این صندوق همان ۱۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه است. با این تفاوت که خریداران با کد بورسی، صرفا در ساعات دو تا چهار بعد از ظهر می‌توانند برای پذیره‌نویسی سهام دولت اقدام کنند.
 
هر کد بورسی می‌تواند نهایت ۲۰۰ واحد صندوق ثبت سفارش کند که ارزش آن معادل دو میلیون تومان است.
 
برای خرید واحد‌های این صندوق می‌توانید از سامانه معاملات آنلاین کارگزاری‌ها استفاده کنید و در قسمت جست‌وجوی نماد، عبارت «دارا یکم» را وارد کنید. توجه داشته باشید که این مرحله صرفا پذیره‌نویسی است و برای تخصیص سهام و مشاهده آن در سبد خود باید تا زمان پایان پذیره‌نویسی یا آخر اردیبهشت صبر کنید.

در تصویر زیر می‌توانید نحوه خرید واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله یا ETF را مشاهده کنید:
 

فروش سهام دولت

سهام دولت در قالب واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق ETF تا دو ماه از تاریخ تخصیص آن قابل معامله نیست؛ بنابراین حداقل باید تا پایان تیرماه برای فروش سهامتان صبر کنید. توجه داشته باشید که فروش سهام صرفا از طریق بورس امکان‌پذیر است و با این حساب اگر کد بورسی ندارید، باید در مدت زمان باقی‌مانده با مراجعه به دفاتر پیشخوان، شعب منتخب بانک‌ها یا کارگزاری‌ها کد بورسی بگیرید. بعد از دریافت نام کاربری و رمز عبور سیستم معاملات آنلاین کارگزاری، می‌توانید سهام دولت را بفروشید.

صندوق قابل معامله یا ETF چیست؟


صندوق‌های قابل معامله برای اولین‌بار در حدود سال 1993 به بازار وارد شدند. از آن زمان تا کنون، این صندوق‌ها محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌اند. بدین صورت که امروزه ETF یکی از محبوب‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری است. این امر در درجه اول به این دلیل است که صندوق‌های قابل معامله به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهند که اوراق بهادار متنوعی را خریداری کنند، بدون آنکه با سرمایه‌ زیادی صرف کنند و درگیری زیادی با معاملات داشته باشند.


«صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس» (Exchange-Traded Fund) یا به اختصار ETF نوعی از اوراق بهادار است که خود شامل مجموعه‌ای از اوراق بهادار مانند سهام است که بیشتر تابع شاخص‌های معین بازار سرمایه به حساب می‌آیند. البته ETFها می‌توانند در هر بخش صنعت سرمایه‌گذاری کنند یا استراتژی‌های خاص خود را داشته باشند. ETF از بسیاری جهات شبیه صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک است. با این حال، ETF در طول روز در بازار بورس و معاملات (درست مثل سهام عادی) قابل معامله است.

 

نحوه پذیره نویسی سهام صندوق ETF


بیشتر بخوانید:

 

سلطان خودرو و همسرش را بشناسید/ وحید بهزادی و نجوا لاشیدایی چگونه به ثروت رسیدند؟

 

 کدام سهم‌ها بیشترین سود را در بورس دارند+جدول

 

تازه‌وارد‌های بورس بخوانند/مراقب ریزش بورس باشید

 

تفاوت روش مستقیم و غیرمستقیم آزادسازی سهام عدالت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
4
7
آینده این سهام هم مثل سهام عدالت میشه؟
عباسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
4
7
اگر ارزش سهاممون کم شد چی؟
ناشناس
Germany
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
هیچی نمیشه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
این سهمها حتما سود خواهند داشت چون دولت پشتشه. شاید سودش زیاد نباشه اما از بانک خیلی بیشتره
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
4
3
امروز که بورس اومد پایین نکنه اینا همه نقشه‌ست ...
کامکار
Germany
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
1
1
سقف خرید با هر کد ملی چقده؟
علی انصاری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
3
13
همه مدیران سهام عدالت گرفتند اما ما وخیلی های دیگه امکان ثبت نام برامون فراهم نبود و اس و پاس موندیم ......عدالتتو شکر
ج
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
اون وقتی که باید ثبتنام میکردی تنبلی کردی
گرگداکاهل بود........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
در پاسخ به آقای ج باید عرض کنم که بنده شخصا همون موقع برای سهام عدالت مراجعه کردم. ولی به دلیل نامعلومی گفتن پروندت گم شده و بارها پیگیر شدم و بدون نتیجه.
حسن خیرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
1
4
سلام من مبلغو واریز کردم ولی کد بورسی داشتم اما جایی نبود که وارد کنم بدون کد بورسی واریز کردم فقط از مراحل ثبت نام اسکرین گرفتم الان باید چکار کنم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
حدودا دو ماه دیگه توی پورتفوی سهامت میاد. فعلا پذیره نویسیه
حسن خیرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
2
5
سلام من یک میلیونو دویست ثبت نام کردم ،کدبورسی داشتم ولی نزدم هیچ شماره حسابم از من نخواست فقط از مراحل ثبت نام اسکرین گرفتم
مبینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
1
سلام
من از طریق اپلیکشن اپ خرید کردم.تو کارگذاری اگاه هم حضور دارم ولی تو قسمت etfسهمم را نمی بینم چه جوری مشکلمو حل کنم
بهاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
در نوشتار بالا گفته که تا پایان اردیبهشت نمیتونین ببینین تو سبد سهامتون
حدیث
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
1
من برای خانواده بایک شماره شباسهام خریدم مشکلی نداره؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
نه مشکلی نداره
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
0
1
سلام وقت بخیر
آیا برای هر کد ملی از هر صندوق ETF که دولت عرضه کرده و خواهد کرد میتوان 2 میلیون تومان خرید ؟
یعنی 2 میلیون تومان از صندوق یکم و دومیلیون تومان صندوق بعدی و ... برای یک نفر ؟
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
برای هر کد ملی در مجموع دو میلیون تومان می تونین بخرین. حتی برای فرزندان هم میشه خرید
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
من از طریق سایت بانک‌ملی و آپ خرید کردم نمیدونم سهام کدوم بانکارو خریدم چطوری میتونم استعلام بگیرم ببینم چی ب چی هست؟؟
خسرو
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
من همین طوری از سکه خرید کردم چطور باید بفهمم ک از کدوم بانک یا بیمه سهم دارم
هادی نجاری الموتی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
1
من با کدملیم تو آپ 2 تومن خریدم و چند روز بعد تو همراه بام ملی هم بازم با کدملیم 2تومن خریدم. چی میشه؟
زی زی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
4
سلام وقت بخیر ببخشید میخواستم بپرسم من چندوقت پیش ۷۰۰تومن خریدم اللن مجدد میتونم ۱۳۰۰دیگه بخرم
چون امروز روز اخرشه
بهرام جلیلیان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
سلام من رفتم سایت دو میلیون از سهام بانک ملی خریدم فقط یه اسکرین گرفتم الان برای پیگیریش باید چکار کنم لطفاً راهنمایی کنید
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
3
من ۲میلیون بابت ثبت نام از حسابم کم شد اما ثبت نام ناموفق بود الان تکلیف چیه؟
گراندسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
4
0
برای نوه ۴ ساله ام که کد بورسی نداره دو ملیون رو خریدم.
حالا چی میشه؟
سهیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
2
1
سلام اگر ۱۵۰۰۰۰۰۰ خریداری کرده باشیم میتونیم ۵۰۰ دیگه بهش اضافه کنیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
1
سلام
نحوه فروش این صندوق برای افراد زیر ۱۸ سال چه طوره؟
کرم شهبازی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
باسلام من 2میلیون سهم خریدم فقط رسید گرفتم به جایی مراجعه میکنیم یا خودشان بهمان اعلام میکنن
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
من نمیدونستم تا ساعت ۴بعدازظهر۳۱اردیبهشت فرصت داره،ساعت ۹شب خرید زدم پول از حسابم کم شد ولی خرید انجام نشد،عجب کلاه بردارایی هستن،خوب شما ک میگید تا ساعت۴واسه چی درگاهتون رو نمیبندید ؟
غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
سلام
از طریق سایت بانک صادرات ثبت نام کردم،دو میلیون از حسابم کسر شد،اما تراکنش موفق نبود و فقط نوشت که منقضی شد،میشه لطفا منو راهنمایی کنید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
1
سلام اطلاعات اشتباه وارد شده چجوری ویرایش کنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام من دیروز توی ساعت مجازی ک گفته بودن از کارگزاری مفید دومیلیون سهام etfرو خریدم وپول ازحسابم کم شد امروز نگاه کردم دیدم پول به حسابم برگشت خورده بنظرتون کاری میشه کرد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
1
1
سلام من توی کارگزاری سهام etfسفارش دادم دیروز سفارشم منقضی شده بود وپول برگشته بود بعد امروز ازطریق نرافزار سکه سهام رو خریدم پول هم کم شد الان کارگزاری هم پولمو بلوکه کرده پول برمیگرده حسابم یا ن؟؟؟
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
3
سلام. من از کارکذاری زده بودم امروز صبح برگشت. بعد با آپ زدم درواقع دوبار زدم با بورس و آپ. و الان از هر دو پول کم کرده چی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام خسته نباشی نیاز به داهنمایی دارم من یکبار با کد بورسی ثبت نام کردم که پول برگشت خورد از طریق اپلیکیشن آپ ثبت نام کردم الان در کد بورسی ام یک میلیون و نهصد و نود و پنج تومان برداشت شده و مقداری بلوکه امکان این که یکی از دو ثبت نام پولش برگرده هست یا خیر
محمدرضا سلیمی
Germany
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام من مبلغ یک ملیون از طریق وام یک ملیونی مخصوص خرید etf ثبت نام کردم ومبلغ یک ملیون هم از طریق بورس دستور گذاشتم ولی هنوز کارگزاری این خرید رو در سبدم تایید نکرده ومعلوم نیست که خریده باشه حال اگر من امروز خودم این مبلغ یک ملیون رو از طریق بانک پذیره نویسی کنم واز طرفی شاید کارگزاری بودس هم خریده باشه تکلیف ای یک ملیونی که من اضافه خریده ام چی میشهم
محمدرضا سلیمی
Germany
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام من مبلغ یک ملیون از طریق وام یک ملیونی مخصوص خرید etf ثبت نام کردم ومبلغ یک ملیون هم از طریق بورس دستور گذاشتم ولی هنوز کارگزاری این خرید رو در سبدم تایید نکرده ومعلوم نیست که خریده باشه حال اگر من امروز خودم این مبلغ یک ملیون رو از طریق بانک پذیره نویسی کنم واز طرفی شاید کارگزاری بودس هم خریده باشه تکلیف ای یک ملیونی که من اضافه خریده ام چی میشهم
محمدرضا سلیمی
Germany
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
سلام من مبلغ یک ملیون از طریق وام یک ملیونی مخصوص خرید etf ثبت نام کردم ومبلغ یک ملیون هم از طریق بورس دستور گذاشتم ولی هنوز کارگزاری این خرید رو در سبدم تایید نکرده ومعلوم نیست که خریده باشه حال اگر من امروز خودم این مبلغ یک ملیون رو از طریق بانک پذیره نویسی کنم واز طرفی شاید کارگزاری بودس هم خریده باشه تکلیف ای یک ملیونی که من اضافه خریده ام چی میشهم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
با گارکزاری آگاه نمیشه صندوق دارا یکم را خرید
لطفا راهنمایی کنید با کد بورسی چطور بخرم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
برای فررندان کوچک که کد بورسی ندارند چکار کنیم که بتوانیم در بورس با سهامetfمعامله کنیم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
من سهام etf خریده ام با چنین پیامی رو به رو شدم عملیات با موفق انجام شد ولی پایین صفحه نوشته بود تکمیل فرایند خرید . ولی من انجام ندادم . آیا واریزی من برگشت می خوره یا اینکه ثبت نام شده ام و سهمی تعلق میگیرد . تشکر
ناصری
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
ادرس بانکهای حضوری را اعلام کنید
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام من از طریق سایت بانک ملی مبلغ دو میلیون خریداری کردن چطور باید ببینم سهام کدوم بانک رو خریداری کردم
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
1
سلام من از طریق سایت بانک ملی مبلغ دو میلیون خریداری کردن چطور باید ببینم سهام کدوم بانک رو خریداری کردم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
0
0
سلام ، شخص دیگری برای من ثبت کرد ، و شماره شبای خودشو وارد کرد ، سود به حساب آن شخص واریز می شود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام من دیشببا گوشی از بانک ملی سهام دولت خریدم فقط از حسابم پول کم شد وهیچ پیامی برام نیومده که ایا موفق شدم ب ای خرید سهام یا اینکه اشتباه انجام دادم وپولم از دست رفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
1
تورو خدا جواب سوالم بدید
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
سلام، من با کد بورسیم دو بار ثبت سفارش برای خرید سهام دولت گذاشتم ک هر دو منقضی شد و پولش به حسابم برگشت و من از طریق درگاه بانکی خریدمو انجام دادم ک موفقیت امیز بود ولی روز بعد مبلغ هر دو ثبت سفارشم تو حساب بورسیم بلوکه شد. الان تکلیف ۶میلیون پول بلوکه من چی میشه؟ و تا چ تاریخی ممکنه برگرده به حسابم، ممنون از کمکتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
1
سلام .بنده در بورس etfرا سفارش دادم ۲۰۰۰۰۰۰ تومان بلوکه کرده ولی سهام برام نخریده پول رو هم برگردوندن تکلیف چیه
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
من ازاپلیکیشن ایوا ۲تومان ثبت نام کردم نتونستم عکس ازصفحه بگیرم باید چیکار کنم
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۵
0
0
من ازاپلیکیشن ایوا ۲تومان ثبت نام کردم نتونستم عکس ازصفحه بگیرم باید چیکار کنم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
0
0
سلام من خودم رفتم مستقیم از بانک تجارت چون حساب داشتم ۲_ملیون خریدم به اسم دخترم با کدملیش سند مالکیتشم گرفتم ولی برای خودم از طریق همراه بانک تجارت ساعات اخرین خریدم و یک کد رهگیری برایم ارسال شد و میخواستم بدونم اگر فعلا نخواهم سهام دخترم وارد بورس کنم مثلا بیزارم تا موقع رفتن به مدرسه یا تا زمان دانشگاه اش چه اتفاقی میفته بی ارزش میشه یا کار اشتباه هست چون الان سنش ۲ ساله هست با تشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->