بهم ریختگی پیش فروش بلیت قطار‌های همچنان ادامه دارد آخرین اخبار از عملیات جست‌و‌جوی مفقودین معدنِ شازند (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + عکس پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٢٨ خرداد ١۴٠٣) | وزش باد شدید همراه با گردوخاک افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی به زمان دیگری موکول شد مواقعی که سگ‌گزیدگی باعث مرگ می‌شود + نظر دامپزشکان آیا زمان واریز معوقات حقوق فروردین ۱۴۰۳ بازنشستگان تامین‌اجتماعی مشخص شد؟ سایه تورم بر سرِ بازنشستگان | نقدی بر اجرانشدن ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی!
سرخط خبرها

مهروموم رستوران‌ها در طرقبه و شاندیز

  • کد خبر: ۲۶۲۱۰
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
مهروموم رستوران‌ها در طرقبه و شاندیز
رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: در اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ١٠ سالن غذاخوری و واحد صنفی متخلف در شهر‌های طرقبه و شاندیز به علت اجرانکردن پروتکل‌های بهداشتی و تجمیع در پذیرش و ارائه غذا مهروموم و تعطیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امید جلیلی افزود: در اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستور دادستان طرقبه شاندیز و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان پنجشنبه شب تا ساعت ٢ بامداد امروز بازرسی و گشت‌زنی از رستوران‌ها و واحدهای صنفی توسط شعبه سیار تعزیرات حکومتی با همکاری واحد اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت شهرستان طرقبه و شاندیز انجام شد.

 

وی اظهار کرد: برخی واحدها نیز اقدام به عرضه قلیان می‌کردند که با متخلفان برخورد شد.

 

جلیلی گفت: از شهروندان تقاضا داریم با‌توجه‌به شیوع بیماری کرونا با عدم استعمال قلیان و مراجعه‌نکردن به واحدهای متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، دستگاهای نظارتی را در مبارزه با شیوع این بیماری یاری کنند تا با عزم همگانی کرونا را شکست دهیم.

 

شهرستان ۷۰ هزار نفری بینالود (طرقبه-شاندیز) در کنار مشهد علاوه بر ۲۰ روستای ییلاقی، ۲ شهر گردشگرپذیر طرقبه و شاندیز را به ترتیب با ۲۲  هزار و ۱۸ هزار نفر جمعیت در خود جای داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->