۷۲۰۰ واحد صنفی املاک به سامانه تعیین اجاره‌بها در مشهد مجهز شد واگذاری معادن گوهرسنگ به کارگاه‌های فعال تراش معافیت‌های مالیاتی شرکت‌های بورسی در سال ۱۴۰۳ حذف نمی‌شود بورس مثبت، اما کم توان | گزارش وضعیت بازار سهام (۲ تیر ۱۴۰۳) نرخ سود بین‌بانکی رکوردشکنی کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۲ تیر ۱۴۰۳) | صعود دوباره دلار به کانال ۵۹ هزار تومان زمان حراج بعدی سکه اعلام شد + شرایط کوچ سرمایه‌ها از بورس به کدام بازار‌ها بود؟ طرح سامان‌دهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ | کارگران هم منتظرند! (۲ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی در مسیر افزایش هفتگی جای گرفت (۲ تیر ۱۴۰۳) قفل بازار مسکن تا پایان انتخابات باز می‌شود؟ قیمت امروز انواع خودرو‌های صفر داخلی و خارجی در مشهد (۲ تیر ۱۴۰۳) | رانا پلاس ۶۲۰ میلیون تومان امروز میوه را گران‌تر از این قیمت‌ها نخرید | حداقل و حداکثر قیمت میوه در مشهد (۲ تیر ۱۴۰۳) آزادسازی مدرک تحصیلی در بستر سامانه جستجوی شغل برنامه‌های نامزد‌های ریاست جمهوری برای کارگران چیست؟ مقایسه بازدهی صنایع بورسی در خردادماه ۱۴۰۳ برخورد با ۳۱ واحد صنفی در بکارگیری اتباع خارجی در منطقه ثامن مشهد تاثیر متفاوت افزایش ۳۱ دلاری طلای جهانی بر بازار داخلی | کاهش قیمت سکه؛ افزایش قیمت طلا! قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (یکم تیرماه ۱۴۰۳) اظهارات اقتصادی نامزد‌های ریاست‌جمهوری در یازدهمین روز از رقابت‌ها کدام استان‌ها رکورددار بنگاه ملکی بدون مجوز هستند؟ ۳راهکار برای حمایت از بورس | افزایش امیدواری برای نجات بورس سهمیه بنزین تیرماه ۱۴۰۳ شارژ شد ضرورت ایجاد انجمن فولاد شرق کشور قیمت گوشی‌های موبایل امروز ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ | سامسونگ A۵۵ چند؟ قیمت امروز انواع میوه و صیفی‌جات در مشهد اعلام شد (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | میوه‌های نوبرانه چند؟
سرخط خبرها

پراید با قیمت بیشتر از ۷۳ میلیون تومان معامله نشده است/ پراید ۸۰ میلیونی روی کاغذ است

  • کد خبر: ۲۶۳۴۶
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
  • ۳
پراید با قیمت بیشتر از ۷۳ میلیون تومان معامله نشده است/ پراید ۸۰ میلیونی روی کاغذ است
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو گفت: افزایش قیمت پراید ارتباطی با توقف خط تولید آن ندارد.

 به گزارش شهرآرانیوز، سعید موتمنی درباره اینکه پراید با چه قیمتی در بازار خودرو، خرید و فروش می‌شود، گفت: بالاترین عددی که خودرو پراید معامله شده ۷۳ میلیون تومان بوده و باقی اعدادی که اعلام می‌شود، تنها روی کاغذ است و این بدان معناست که پراید با قیمت‌های ۸۰ و ۹۰ میلیون تومانی که گفته می‌شود، اصلا خرید و فروش نمی‌شود.

 

 رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو ادامه داد: از روزی که گفته شده قیمت پراید به بیش از ۸۰ میلیون تومان رسیده نه فردی خریده و نه فردی با این قیمت فروخته است.

 

وی گفت: چند وقتی است که در بازار خودرو خریداری وجود ندارد و کسب‌و‌کار نمایشگاه‌داران به شدت کساد است. از سویی حضور برخی از دلالان در بازار خودرو باعث شده که نمایشگاه‌داران و سایر فعالان این حوزه با چالش‌های زیادی مواجه شوند.

 

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو‌های داخلی در بازار امروز ۲۰ اردیبهشت ۹۹ +جدول

 

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو ادامه داد: از زمانی که اعلام شد قیمت خودرو قرار است بازنگری شود، قیمت پراید و سایر خودرو‌ها بالا رفت و این امر ربطی به توقف خط تولید پراید ندارد.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌داران مخالف هرگونه افزایش قیمت خودرو هستند، چرا که این امر رکود بازار خودرو را تشدید می‌کند، تصریح کرد: بازار خودرو به نظارت نیاز دارد تا دلالان نتوانند جولان دهند، این افراد با سوءاستفاده از شرایط بازار می‌خواهند قیمت‌ها را بالا ببرند.

 

موتمنی اظهار کرد: اگر شرکت‌های خودروسازی حجم بیشتری خودرو وارد بازار کنند، قیمت‌ها معقول خواهد شد و دیگر امکان سوءاستفاده از بازار نیست.

 

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم مراجع نظارتی، سطح نظارت بر بازار خودرو را بیشتر کنند تا مشکلات به وجود آمده برطرف شود.

منبع: آخرین خبر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
0
1
""اگر شرکت‌های خودروسازی حجم بیشتری خودرو وارد بازار کنند، قیمت‌ها معقول خواهد شد و دیگر امکان سوءاستفاده از بازار نیست""

اینا اگر می خواستن اینکارو کنن طی این سالها می کردند اینا نشون دادن یا شایستگی مدیریت شرکتشون رو ندارند یا عمدی در کاره...
حسین قطب الدینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
0
0
با سلام این قیمت برای یک خودرو بی کیفیت داخلی زیاد است یک نفرچندماه میتونه کار کنه تا خودروبخردشما باژاپن مقایسه کنییدببینیدانجا چندماه کار میکنندمیتوانندیک خودرو با کیفیت بخرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
0
0
اتنذنپددپ د
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->