Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
سرخط خبرها

فعالیت ۶۰۰۰ استارتاپ توانمند در کشور

  • کد خبر: ۲۶۸۱۰
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
فعالیت ۶۰۰۰ استارتاپ توانمند در کشور
۵۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان و ۶۰۰۰ استارتاپ توانمند در کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز،رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به فعالیت پنج هزار دانش‌بنیان و ۶ هزار استارتاپ توانمند در کشور، یکی از برنامه‌های اصلی امسال این معاونت در راستای جهش تولید را، افزایش تاب‌آوری ملی در صنایع راهبردی عنوان کرد.

اسماعیل قادری فر با تاکید بر اینکه، در سال جهش تولید به دنبال بالا بردن تاب‌آوری ملی در صنایع راهبردی و صنایعی هستیم که بخش بزرگی از تولید و اقتصاد کشور را شکل می‌دهند، افزود: یکی از اولویت‌های امسال معاونت علمی برای جهش تولید، بالا بردن تاب‌آوری ملی در خوشه‌های صنعتی اولویت‌دار است.

وی در خصوص برنامه‌های معاونت علمی برای تحقق جهش تولید با کمک زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور، به فعالیت پنج هزار دانش‌بنیان و ۶۰۰۰ استارتاپ در کشور اشاره کرد و افزود: این یعنی یک نیروی انسانی و توانمند ذخیره شده برای افزایش و جهش تولید در کشور موجود است و باید از این داشته ملی برای بالا بردن توان تولیدی کشور استفاده کنیم.

قادری‌فر با بیان اینکه، یکی از حوزه‌های مهم برای بالا بردن تاب‌آوری ملی حوزه کشاورزی است، گفت: امروز شاهدیم که با وجود توانمندی‌های بالای ملی هنوز هم بخش بزرگی از زنجیره ارزش کشاورزی، نهال و بذر از دیگر کشورها به ایران وارد می‌شود، در صورتی که این نیاز داخلی را میتوان با کمک دانش‌بنیان‌ها تامین کرد.

وی تاکید کرد: اگر به توانایی دانش‌بنیان‌ها در توسعه اقتصادی کشور باور داشته باشیم می‌توانیم از همه بحران‌ها بدون نیاز به دیگر کشورها و تنها با اتکا به داشته‌های خودمان عبور کنیم.

منبع:  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->