نقش قانونگذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه یکتا چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است هفته کارگر رسید، تکلیف دستمزد کارگران مشخص نشد قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | رقابت تارا و ۲۰۷ در مسیر گرانی (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت روغن مایع در بازار + جدول (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار برای خریدوفروش طلای عیارپایین و بدل‌اندازی به‌جای طلا در بستر سایت‌ها قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت ریزش قیمت سکه چه بود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی قیمت لاستیک خودرو هشدار درباره تورم‌زایی افزایش مدت اجرای نهضت ملی مسکن با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده انجام می‌شود (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش قیمت به بازار خودرو هم رسید + قیمت روز خودرو (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مزد‌های پرداختی، به هیچ وجه کفاف تامین حداقل سبد معیشت کارگران را نمی‌دهد خودرو شاسی‌بلند چینی در بازار ایران، ۷۸۰ میلیون تومان شد + جدول با فروشندگان طلای با عیار پایین برخورد قانونی می‌شود بالاخره با تعطیلی پنجشنبه‌ها، حقوق کارگران چه می‌شود؟ صدور یک روزه گواهینامه رانندگی فقط با ۵۷۰ هزار تومان! + جزییات افتتاح پروژه عظیم تامین آب و برق سریلانکا با دانش مهندسان ایرانی + عکس دلار به کانال ۶۳ هزار تومان برگشت | روند نزولی قیمت طلا و دلار ادامه دارد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کشف انبار خودروهای احتکارشده در خیابان بهار مشهد/ بازار خودرو مشهد زیر ذره‌بین بازرسی و تعزیرات+عکس

  • کد خبر: ۲۷۱۸۳
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
  • ۱۱
کشف انبار خودروهای احتکارشده در خیابان بهار مشهد/ بازار خودرو مشهد زیر ذره‌بین بازرسی و تعزیرات+عکس
مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کشف اولین محموله نگهداری خودرو‌های احتکارشده در خیابان بهار مشهد خبر داد و گفت: در اطلاعاتی که به ما رسیده است، ۲۰ دستگاه خودرو صفر در باغ زمینی در این شهر که محل نگهداری خودرو‌های صفر احتکارشده بود، کشف شد و در این بازرسی ۳ خودرو توقیف شد.

نجمه سرباز/شهرآرانیوز، مهدی مقدسی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با بیان اینکه مالک این انبار قبل از رسیدن مأموران سازمان بازرسی و مقام قضایی، ۱۷ دستگاه خودرو خود را از محل دور کرده بود که در بازرسی‌ها ما فقط توانستیم ۳ خودرو تیبا، کوییک و ساینا را توقیف کنیم، ادامه داد: در بازرسی اولیه توانستیم ۳ خودرو را با دستور قضایی توقیف کنیم، با این حال پرونده در دست بررسی است.

وی در ادامه با بیان اینکه بازرسی‌ها در شهر و نمایشگاه‌های خودرو در مشهد آغاز شده و ادامه دارد، افزود: امروز صبح جلسه‌ای با تمام نمایندگی‌های خودرو و اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو در مشهد داشتیم و اعلام شد تا تمام خودرو‌های موجود در بازار و واحد‌های صنفی دارای قیمت متعارف و متعادل باشد.

 


بیشتر بخوانید:قیمت جدید خودرو‌های ایران خودرو و سایپا تعیین تکلیف شد



مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد قیمت مصوب خودرو، قیمتی باشد که بر اساس توافق بین شورای رقابت و ستاد تنظیم بازار تعیین شده است؛ یعنی ایران‌خودرو ۱۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش قیمت داشته باشد و سایپا ۲۳ درصد که این قیمت مصوب نمایندگی‌ها برای ثبت‌نام خودرو است. اما نمایشگاه‌داران که می‌خواهند خودور‌های صفر را در بازار بفروشند، قیمتی که می‌توانند بفروشند، قیمت مصوب به اضافه سود خرده‌فروشی آن‌هاست که اگر غیر از این باشد، با آن‌ها برخورد می‌کنیم.


وی از شروع بازرسی‌های این سازمان از بازار خودرو خبر داد و از برخورد با گران‌فروشان در صورت مشاهده تخلف در قیمت فروش خودرو صفر در بازار خبر داد و گفت: بعد اینکه ستاد تنظیم بازار قیمت‌گذاری خودرو را اعلام کرد و مقرر شد قیمت خودرو صفر در بازار ۱۰ درصد بالاتر از نرخ کارخانه به فروش برسد، بازرسی‌های سازمان صنعت و معدن خراسان رضوی دراین‌باره آغاز شد و در صورت مشاهده گران‌فروشی، با افراد متخلف برخورد می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
1
8
اگه راست می گید این خود روها را بریزید تو بازار تا دلالها دق کنند
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
ازاینکه بازرسی صمت تلاش میکند هیچ شکی نیست گفتن فلان انبار کشف شدواین تعداد خودرو کشفشد گره ای از مشکل مردم باز نمی کند باید به قیمت تنظیم بازار به مردم واگذار شود تا همه ببینند آن موقع است که مشکل حل خواهد شد
سید حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
همش سیاه کاریه،انبارهای سایپا و ایران خودرو که بیشتر از اینا ماشین تو ش دپو شده،،،،،،چرا اونا رو تو بازار نمیریزن.
دلال خودشونن،
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
نخرید نخرید حلبی ادم کش همه زیر سرخدشونه دارن بازارگرمی میکنند دوزد دلال گرانفروشی ه کار خودشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
1
اینکار اگر از اغاز سال شروع میشد کار فروش خودرو به اینجا نمیکشید... چند روز دیگه سلطان خودرو
یاسر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
کی خرشون کرده؟ که ما‌شینارو دور کردن بردن،،!!!!! ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
اگه بخواین راحت میتونین از طریق پهباد تمام انبارها رو پیدا کنین،خودرو چیزی نیست که به اسونی بشه قایمش کرد.البته اگه بخواین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
خودشون که سردسته احتکارکنندگان هستن. ایران خودرو و سایپا
امین الله کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
تو عربستان جنس با ده درصد سود میفروشن هر قدر گران شود مثل ایران قبل از انقلاب ، اصل شرع همین است ، پس ما در قانون مشکل داریم ؟!@
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
خود ایران خودرو سایپا باعث گرونی شدن با احتکار اگه کسی باید اعدام مجازات بشه خودشون هستن مردم گول نزنین
مقصود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
یعنی خدایی یه طوری نوشتن کشف انبار خودرو من فکر کردم الان چند هزار خودرو کشف کردن میگه 3 تا خنده داره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->