خراسان رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف مواد غدایی احتکار شده در کاشمر به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد
سرخط خبرها

کشف انبار خودرو احتکار شده در پارکینگ فرودگاه مهرآباد

  • کد خبر: ۲۷۲۳۸
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
  • ۷
کشف انبار خودرو احتکار شده در پارکینگ فرودگاه مهرآباد
سخن‌گوی سازمان تعزیرات حکومتی از کشف تعدادی خودرو احتکارشده در پارکینگ فرودگاه مهرآباد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید یاسر رایگانی در گفت‌وگوی ویدئویی با بخش خبری ساعت ۲۱ تلویزیون اظهار کرد: با اعلام شفاف و صریح وزارت صمت، دست ما نیز برای برخورد‌هایی که مدنظر داشتیم باز شد.

 

وی ادامه داد: در ۲ روز گذشته با انجام گشت‌های مشترک، در انبار‌هایی که در شهر تهران وجود داشت حدود ۸۰۰ خودرو بدون پلاک در نقاط مختلف مانند تهرانسر و پارکینگ فرودگاه مهرآباد شناسایی کردیم و تا تعیین‌تکلیف آن‌ها با همکاری دادستانی، یکی از انبار‌ها را پلمب کردیم. باقی انبار‌ها نیز در حال رسیدگی است.

 

سخن‌گوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: طبق اعلام وزارت صمت، وجود خودرو بدون پلاک از نگاه ما احتکار است و خودروی که ۵ تا ۶ ماه از فروش آن توسط خودروساز می‌گذرد، به این معنی است که مالک خودرو احتیاجی به آن ندارد، بنابراین مالک حدود ۱۵ درصد قیمت خودرو جریمه خواهد شد و موظف است طبق قیمت قانونی که ستاد تنظیم بازار توسط شورای رقابت اعلام می‌کند، خودرو را با قیمت مشخص در بازار و با نظارت همکاران ما بفروشد.

 

رایگان در پاسخ به اینکه تکلیف افرادی که خودرو بدون پلاک دارند چیست، گفت: از نگاه ما خودروی که چند ماه از وجودش در پارکینگ می‌گذرد، بلااستفاده است؛ در غیر این‌صورت هم‌وطنان باید به‌سرعت برای پلاک‌گذاری اقدام و مالکانی که چند خودرو دارند هرچه زودتر آن‌ها را در بازار عرضه کنند تا شامل برخورد‌های سخت‌گیرانه‌ای که در روز‌های اخیر آغاز شده و انتظار مردم است نشوند.

وی تأکید کرد: اگر شهروندان از وجود انباری اطلاع دارند از طریق شماره‌های ۱۱۰ پلیس، ۱۲۴ وزارت صمت یا ۱۳۵ تعزیرات گزارش کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.


منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ققنوس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
2
چرا پس ازدو سال حالا باید کشف بشه مگه ما ریگی را ازتو آسمان نکشیدیم پایین چرا خودرو هایی که روی زمین جاشون ثابته قابل شناسایی نیست اون هم جفت فرودگاه مهرآباد که راحت می شود با یک کواکتور ازشون فیلم گرفت نمی دونم.....؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
خدالعنت کنه به مدیران شرکتهای ایرانخودرووسایپا که مردم رواینطور به بازی گرفتن آخربیشرفیه احتکار کردن خودرووکالاهای اساسی مردم.
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
1
سلام.زحمت کشیدند.بابا خسته نباشید.پس از سه سال انتظار هنوز خبری نیست.خودرو ها را تو نمایشگاها با قیمت بالا و تحویل همان لحظه دادن رفت بعد به ما میگند تحریم هستیم...چرا برا بازار آزاد تحریم نیستند...لعنت به سایپا
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
3
با سلام
چرا مردم رو سرکار میزارین با این حرفاتون هم قیمت خودرو بالاست هم احتکار کننده خود دولت هست پارکینگ فرودگاه مهرآباد مگه شخصیه که این همه ماشین رو اونجا کشف کردین یه جوری میگه کشف کردین انگار داروی کرونا رو کشف کرده خسته نباشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
سلام پس چرا قیمت ها هنوز پایین نیومده شما فقط حرف می زنید هنوز قیمت‌ها هیچ تغییری در بنگاه ها پیدا نکرده پس کی رسمی میشه
محسن غفوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
0
دو سه روز چند تا از این خبرها پخش می‌کنند دوباره همون آش و همون کاسه! آخه شماها که اسم نظام جمهوری اسلامی را یدک می‌کشید چرا باید دزدترین و خلافکارتین کشور تو منطقه باشیم. چرا با این شدت قبل انقلاب کسی جرات نمی کرد اینقدر خلاف کنه... پس این نظام شرایط را برای دزدی آسون کرده و اصلا تشویق هم میکنه چون جایی که بازخواست و نظارت نباشه همینه برادران... ما دلمون به چی خوش باشه از صبح تا شب کار کار کار مثل سگ باید زوزه بکشیم تا یه دونه پراید آرزومون باشه بخریم تازه اگه به آزمون برسیم... جانم به این اقتصاد... حالا حالاها باید این شرایط را تحمل کنیم..
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
در تبریز و زنجان و گیلان ماشین ها را انبار کردند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->