لاله صبوری و همسر آمریکایی‌اش+ویدئو

  • کد خبر: ۲۷۲۶۶
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
  • ۱۱
لاله صبوری و همسر آمریکایی‌اش+ویدئو
درباره حاشیه‌های «لاله صبوری و همسر آمریکایی‌اش» که سوژه سرچ کاربران شده است.
فرانک باباپور/شهرآرانیوز، همیشه راز و رمز‌های زندگی سلبریتی‌ها برای مردمی که آن‌ها را می‌شناسند، یا حتی نمی‌شناسند اطلاعات جالبی بوده است. اصلا برای همین شغلی در جهان وجود دارد به اسم پاپاراتزی. پاپاراتزی‌ها تمام تلاششان را می‌کنند تا از این رمز و راز‌ها سر درآورند و آن‌ها را به خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و... بفروشند. حالا اگر این اطلاعات مربوط به زندگی شخصی‌اش باشد چه بهتر، چون برای مردم جذاب‌تر است. حتی حالا هم که اینستاگرام و فضای مجازی هست و سلبریتی‌ها هرکدام یک صفحه شخصی دارند و مردم راحت‌تر می‌توانند توی زندگی آن‌ها وول بخورند، باز هم یک چیز‌هایی هست که برایشان جذابیت دارد، حتی اگر آن چیز مربوط به سال‌ها قبل باشد و آن سلبریتی خودش یک بار در مصاحبه‌اش گفته باشد.

موضوع در مورد همسر آمریکایی لاله صبوری است. بفرما! تا اسم همسر آمریکایی آمد، موضوع جذاب شد. اگر اسم لاله صبوری را در گوگل جست‌وجو کنید، چند پیشنهاد می‌آید که یکی از آن‌ها در مورد همسر آمریکایی لاله صبوری است. خیلی‌ها دوست داشته‌اند بدانند همسر آمریکایی صبوری کیست و چه‌کاره است و کجاست، برای همین چنین عبارتی را سرچ کرده‌اند. دیروز ویدئویی از حضور لاله صبوری در یک برنامه تلویزیونی منتشر شد که این موضوع برای مجری برنامه هم جالب بوده و از خودش درمورد همسرش سؤال می‌پرسد.
 
توضیح «لاله صبوری» درباره همسر آمریکایی‌اش روی آنتن تلویزیون
تعداد بازدید : 7737
 
لاله صبوری هم تأیید می‌کند که همسرش متولد آمریکاست و این روز‌ها هم همان‌جا زندگی می‌کند، ولی خودش بنا به دلایلی مثل موافق نبودن شرایط زندگی آنجا با شرایط خودش ترجیح داده است در ایران بماند و به قول خودش: «قضیه اینه که من متعلق به زندگی اونجا نیستم. از لحاظ رفت‌و‌آمد مشکلی ندارم و می‌تونم برم اونجا زندگی کنم، ولی تجربه اون چندماه و سفر‌هایی که خارج از کشور داشتم، نشون داد که من آدم رفتن نیستم.»

اینجا ببینید:

 

ویدئو/ لایو جنجالی مریم امیرجلالی در اینستاگرام

 

لباس آقامیری در شب قدر سوژه فضای مجازی شد+عکس

 

ویدئو/ گریم جالب پژمان جمشیدی با چادر در سریال زیرخاکی

لاله صبوری ۳ فرزند دارد که فرزند سوم نورا نام دارد و از همسر دومش، همین آقای متولد آمریکاست و از آنجایی که فاصله سنی زیادی با او دارد، ماجرا‌های جالبی دارند و توئیت‌های زیادی را درمورد او و با هشتگ #ماجراهای_منو_نورا منتشر می‌کند. مثل این یکی: «نورا: مامان، تخمِ پُفیلا کجاست؟ من: چی؟ نورا: تخمِ پفیلا! من: اون اسمش ذرته!»


لاله صبوری در توئیتر بیش از ۳۳ هزار دنبال‌کننده دارد، توئیت‌هایش مورد توجه کاربران زیادی قرار می‌گیرند و معمولا فیو و ریتوئیت بالایی هم دارند، حتی اگر حرفی که زده باشد، عادی و معمولی باشد. تا آنجا که دادِ برخی از کاربران درآمده و نسبت به او حسودی کرده‌اند: «کاش لاله صبوری بودم، هر چی می‌گفتم فیو استارش می‌کردین با صدتا منشن.» لاله صبوری در توئیتر خودش است؛ یعنی هر اتفاق جالبی را که برایش افتاده باشد تعریف می‌کند، بدون اینکه از بازخورد‌ها و منشن‌های بعدش بترسد، مثل توئیتی که نوشته بود: «توی ترافیک یه آقایی اقلا ۱۰ سال از من بزرگ‌تر اومد کنار پنجره و کمک خواست، بیشتر از اونی که معمولا کمک می‌کنم، کمک کردم؛ برگشت گفت: خدا خیرت بده مادر... کاش می‌شد هم پولو پس بگیرم، هم بزنمش... حیف.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
4
ههههههههه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
2
4
ههههههههه
.li. li.
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
1
3
خب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
ببین درسته شما هنرپیشه کمدی بودی ولی الان داری راجع به زندگی واقعی صحبت مبکنی. اون اونجا من اینجا. هر وقت بخوام من اونجام،یعنی چی!!!!!!
.li. li.
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۰
0
3
خب
علمدار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
3
عالی نمیدونم چرا هرکی طرفداری ازغرب کنه خوبه ولی اگه کسی ازتعصبش نسبت به کشورش بگه بده
زنده بادلاله خانم گل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
صبوری جان اگه شو هر داری اینجا چیکار میکنی
اگه اینجا زندگی میکنی پس شوهر نداری این حرفا برای یه خانم جوان خوبه نیست که هر وقت بخوام میتونم برم شوهر مو داشته باشم. حرفا منطقی نیست یعنی شوهر نشسته تا هروقت تو دوست داشتی بری پیشش،یعنی آنقدر قحطی،زن آمده آمریکا...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
2
چه بامزه س
سید حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
2
0
این بنده ی خدا خیلی بازیگر مطرحی نیست،چند سریال و تله فیلم همین،دیگه به این سلبریتی نگین تروخدا
ناشناس
Netherlands
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
1
بزار راحت باشه اونجا.دیگه نرو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
0
0
از خود کش بی گانه پرست!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->