آیا ادارات استان اصفهان روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی بارش باران تابستانی در جاده‌های خراسان رضوی + فیلم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) تاکنون ۲۵۰۰ نفر به اداره گذرنامه خراسان رضوی مراجعه کردند | سریعترین راه صدور گذرنامه با اپلیکیشن «پلیس من» جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت» آیا پشه آئدس به خراسان شمالی رسیده است؟ جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زمان برگزاری آزمون‌های بین‌المللی زبان اعلام شد

  • کد خبر: ۲۷۴۸۹
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
زمان برگزاری آزمون‌های بین‌المللی زبان اعلام شد
سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ برگزاری آزمون آیلتس، تافل و سایر آزمون‌های بین‌المللی در ایران را اعلام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای زمان برگزاری آزمون‌های بین المللی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

ضمن آرزوی موفقیت برای تمام داوطلبان آزمون­های TOEFL, GRE General, GRE Subject, IELTS, Life Skills, UKVI در خصوص برگزاری آزمون­‌های بین­ الملل در ایران، به اطلاع می ­رساند با هماهنگی به عمل ­آمده با موسسات ETS و IDP، تمام آزمون­‌های مورد اشاره در ایران از ۲۱ ماه می ۲۰۲۰ برابر با اول خرداد ماه ۱۳۹۹ به بعد مطابق برنامه‌های زمانی اعلام شده در زمان ثبت نام متقاضیان، برگزار می ­شود.

موسسات برگزار کننده آزمون­‌های مذکور در ایران ملزم به رعایت فاصله­ گذاری هوشمند و رعایت پروتکل­‌های بهداشتی هستند و پیش ­بینی‌های لازم را برای تهیه ماسک و دستکش برای داوطلبان این آزمون­‌ها انجام خواهند داد.

همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر (گذرنامه و کارت ملی) و رعایت تمامی اصول بهداشتی برای همه داوطلبان الزامی است، در غیر این صورت از ورود آنان به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

هماهنگی­‌های لازم مبنی بر لغو یا جابجایی آزمون بدون دریافت هزینه از داوطلبانی که در این آزمون‌ها ثبت نام کرده اند، با موسسات مذکور انجام گرفته است. داوطلبان گرامی برای هرگونه اطلاعات بیشتر می ­توانند به سایت موسسات برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

لازم به ذکر است؛ از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور برگزاری آزمون‌های بین المللی در کشور به تعویق افتاد.

منبع: سازمان سنجش آموزش کشور
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->