بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

راز این همه ماندگاری کجاست؟

  • کد خبر: ۲۸۲۰۳
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
راز این همه ماندگاری کجاست؟
حسن سپهری/ مخاطب شهرآرا

چند ماه از آن سحر جمعه خونین می‌گذرد و هر چه بیشتر زمان سپری می‌شود یاد و نام او بیشتر طنین انداز می‌شود. روز قدس امسال نام او ورد زبان‌ها بود .هنوز هم ویدئو، خاطره، کلیپ یا عکسی که از او منتشر می‌شود به سرعت به پربازدیدترین خبر آن شبکه یا سایت تبدیل می‌شود. هنوز انگار نمی‌شود باور کرد که فرمانده نیست.
اما در این جامعه که در زیر پوست آن ناملایمات، تعارضات مختلف، تنوع وحشتناک سلایق وجود دارد چطور می‌شود محبوب همه بود؟ مدتی است به این سوال فکر کرده‌ام چرا نام او ماندگاراست؟ در این مدت خاطرات و صحبت‌های داخلی و خارجی زیادی را شنیده‌ام .از رهبری نظام که برای اولین بار در یک دیدار رسمی شخصی را با نام کوچک یاد کردند تا مطالب دبیر کل حزب ا ... و همچنین صحبت‌های اردشیر زاهدی که با افتخار نام او را یاد می‌کند؛ اما راز این همه ماندگاری کجاست؟ شاید به جرئت بتوان گفت تهذیب نفس یا همان جهاد اکبر نقطه بارز و محوری شخصیت فرمانده است. تواضع به مردم، روحیه کار و تلاش مستمر، شجاعت وتدبیر در میدان‌های نبرد، شخصیت فراجناحی و اخلاق گرایانه، اخلاص مثال زدنی و .... همه و همه از او یک فرمانده بدون مرز ساخته است .دلم نمی‌آید بنویسم فرمانده سابق نیروی قدس که نام اوحتما طلیعه آزادی قدس خواهد بود و نام او با قدس و بیت‌المقدس عجین خواهد بود.
حاج قاسم اگر چه این روزها نبودنت حس می‌شود و چه زیبا گفت آن فرمانده که امروز هزاران حاج قاسم تکثیر شده است و امید است که با آنان ایرانی قو‌ی‌تر، بهتر و آبادتر بسازیم .

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->