آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم اجتماع مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی پدر شهیدان «دهنوی» درگذشت + زمان مراسم تشییع
سرخط خبرها

ضریح حرم مطهر رضوی فعلا بازگشایی نخواهد شد

  • کد خبر: ۲۸۲۰۴
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
ضریح حرم مطهر رضوی فعلا بازگشایی نخواهد شد
مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی گفت: هیچ تصمیمی در خصوص بازگشایی فضاهای سرپوشیده و ضریح مطهر حرم رضوی اتخاذ نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی رضوی کیا در خصوص آخرین تصمیمات برای بازگشایی فضاهای سرپوشیده و ضریح در حرم مطهر رضوی اظهار کرد: تا کنون هیچ تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و در حقیقت در این مورد منتظر تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این مورد باید از مجموعه استانداری یا دانشگاه علوم پزشکی پیگیری شود؛ چراکه تا به‌ حال موردی در این خصوص به ما ابلاغ نشده است.

مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی همچنین عنوان کرد: حدس ما همواره این است زمانی که پروتکل‌ها رعایت شود، پیشرفت‌هایی صورت می‌گیرد؛ اما این که ابلاغیه‌ای کتبی برای بازگشایی در زمان مشخصی به ما صورت گرفته باشد، وجود ندارد.

رضوی‌کیا تصریح کرد: با این وجود پیش‌بینی‌ها چنین است و مسوولان نیز بارها اعلام کرده‌اند که نه فقط در حوزه حرم مطهر رضوی، که در همه حوزه‌ها اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، شاهد بازگشایی‌های بیشتری خواهیم بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->