اوج مصرف برق به ۶۷ هزار مگاوات رسید (۱۶ خرداد ۱۴۰۴) نحوه دریافت خسارات ناشی از قطعی برق + لینک سامانه پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز شنبه ‍۱۷ خرداد ۱۴۰۴ ارزیابی خسارات ۳ هزار کانتینر در انفجار بندر شهید رجایی پیش بینی بورس برای فردا (شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۴) آخرین وضعیت بازار سکه و طلا | رشد اونس جهانی و اثر آن بر بازار داخل پرداخت کالابرگ به خردادماه ۱۴۰۴ می‌رسد؟ ویدئو| رئیس برنامه و بودجه: مطالبات گندم‌کاران تا ۱۰ روز دیگر پرداخت می‌شود ارزش بازار سرمایه در پایان اردیبهشت ۱۴۰۴ از ۱۳.۶ هزار همت عبور کرد انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث همچنان معطل سازمان امور مالیاتی شرط سنی برای دریافت پروانه کسب حذف شد رشد دو برابری اعتبارات استانی و ملی بودجه خراسان رضوی در سال ۱۴۰۴ سکه ۲ میلیون تومان گران شد (۱۵ خرداد ۱۴۰۴) واکنش سازمان بورس به معاملات مشکوک و دارندگان اطلاعات نهانی سهام خودروسازان امتیاز ویژه واردات کشنده برای رانندگان کامیون+ جزئیات بخشنامه نکات بهداشتی ذبح دام در عیدقربان | گوشت تازه نباید بلافاصله پس از ذبح دام مصرف شود ویدئو| خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بازنشستگان کشوری عملکرد مدیران صندوق‌های اهرمی زیر ذره بین سازمان بورس تدوین طرح دوفوریتی توسط نمایندگان مجلس برای حل مشکلات کامیون‌داران نصب برچسب بدمصرفی سردر واحدهای تجاری و بانک‌ها جزئیاتی از افزایش قطعی قیمت نان قیمت طلای جهانی امروز (۱۴ خرداد ۱۴۰۴) افزایش یافت قیمت خودرو در بازار امروز (۱۴ خرداد ۱۴۰۴) | یک خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد + جدول مزایای کارمندان بر اساس عملکردشان پرداخت می‌شود | ۳ دستگاه مشمول مشخص شد پرواز‌های فرودگاه امام (ره) امروز (چهارشنبه، ۱۴ خرداد ۱۴۰۴) ۵ ساعت توقف خواهند داشت ارزش معاملات صندوق‌های طلا در بازار سرمایه به ۱.۹ همت رسید ویدئو| توضیحات سخنگوی دولت درباره تاخیر در پرداخت کالابرگ (۱۳ خرداد ۱۴۰۴) عرضه خودرو در بورس کالا تنها راه حل برای رفع چالش قیمت گذاری خودرو مهم‌ترین اخبار بورسی کدال امروز (سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

فروش قسطی خودروهای وارداتی

  • کد خبر: ۲۹۰۶۸۳
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
فروش قسطی خودروهای وارداتی
اخبار منتشر شده از عرضه برخی محصولات شرکت‌های واردکننده به صورت قسطی خبر می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، برخی شرکت‌های واردکننده محصولات برند‌های جهانی خودروساز را به صورت اقساطی واگذار می‌کنند.

به نظر می‌رسد دلیل این مساله را باید بی میلی برخی متقاضیان به خرید خودرو‌های وارداتی عرضه شده جست و جو کرد.

واردات خودرو بعد از نهایی شدن آیین نامه اجرایی واردات خودرو در شهریور ۱۴۰۱ در دستورکار قرار گرفت. اما تا پایان ۱۴۰۱ خبری از حضور برند‌های جهانی خودروساز در بازار نبود و تنها اولین عرضه محصولات برند‌های جهانی خودروساز در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برگزار شد.

سال ۱۴۰۲ از راه رسید و کم کم شاهد ترخیص خودرو‌های وارداتی بودیم، اما تا پایان نیمه اول خبری از خودرو‌های وارداتی در بازار نبود.

آمار‌های منتشر شده گمرک از ورود حدود ۱۱ هزار و ۱۰۰ دستگاه خودروی سواری به صورت قطعی از گمرک خبر می‌دهد.

اما جدیدترین آمار‌های منتشر شده توسط کمرگ نشان می‌دهد تا پایان شهریور ۱۴۰۳ در مجموع حول و حوش ۲۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه انواع خودروی سواری به صورت قطعی از گمرک سراسر کشور ترخیص شده است.

رشد عرضه در کنار بی میلی مشتریان برای در اختیار گرفتن برخی از خودرو‌های عرضه شده سبب شده تا شرکت‌های واردکننده به نوعی مجبور شوند تا فروش قسطی را در دستورکار قرار دهند.

نکته قابل توجه اینکه این فروش قسطی بدون بهره است و خریداران تنها قیمت خودرو را بدون سود به شرکت واردکننده پرداخت می‌کنند.

ناشناخته بودن تعدادی از برند‌های وجود در بازار و همچنین هزینه نگهداری خودرو‌های وارداتی از دلایل دیگری هستند که مشتریان را نسبت به در اختیار گرفتن برخی محصولات برند‌های جهانی خودروساز بی میل کرده و شرکت‌های واردکننده برای جذب نظر مشتریان فروش محصولات خود به صورت فروش قسطی بدون بهره را در برنامه فروش خود جای داده اند.

منبع: اکوایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->