به گزارش شهرآرانیوز، نشست «شناسایی رسانههای رسمی و غیررسمی فعال در حاشیه شهر و میزان ضریب نفوذ رسانههای مشهد در حاشیه شهر» باحضور مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا، ناظر علمی، مشاور طرح و نمایندگانی از حوزههای مرتبط در موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار شد.
اهمیت و ضریب پژوهش و نیز چهارچوب علمی و نظری روششناسی و نظام گونهبندی پژوهش در این جلسه بررسی شد.
موسسه فرهنگی شهرآرا که مجری این طرح است با هدف شناسایی ویژگیهای کمی و کیفی مصرف رسانهای محلات مشهد و گونهشناسی مصارف رسانهای در میان ساکنان محدودههای مشخصشده و نیز شناسایی ضریب نفوذ رسانههای منتخب در میان ساکنان اقدام به اجرای این طرح کرده است که قرار است طی ۵ ماه آینده به نتیجه برسد.