درخشش «آه سرد» در جشنواره ریچموند آمریکا «اسکن» در راه کانادا آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۴ مهر ۱۴۰۳) گروه قمر با کنسرت «بدرود» روی صحنه + جزئیات کلمات فارسی با مضامین عبری! یادی از آتیلا پسیانی به بهانه اولین سالگرد درگذشتش | زندگی را بلد بود انیمیشن «آتل» در راه ۲ جشنواره بین‌المللی جایزه جشنواره بین المللی «عشق» در دستان شبنم مقدمی کارگردان نمایش «برش-کات»: امیدوارم باز هم در مشهد روی صحنه برویم | امروزه مسئولان پشت تئاتر می‌ایستند غوری در فلسفه راویان رنج | درباره کتاب «داستایوفسکی و نیچه (فلسفه تراژدی)» اثر لف شستوف شباهت عجیب علی نصیریان با بازیگر ژاپنی + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ حرف‌های کمترشنیده‌شده بازیگر نقش ضیا در سریال طوبی | کم‌کار نیستم، کارهایم پخش نشدند جلیل شعبانی درگذشت+بیوگرافی و علت فوت خلق اثر هنری نقاشان مشهدی به یاد شهید «سیدحسن نصرالله» + فیلم دیپلم افتخار جشنواره روسی برای «آوای ابرها» بازیابی هویت غنی دینی و انقلابی‌ از طریق داستان‌نویسی ضروری است یادی از مرحوم غلامعلی پورعطایی، استاد بی بدیل دوتار از خطه تربت جام هم زمان با سالروز درگذشتش
سرخط خبرها

کلمات فارسی با مضامین عبری!

  • کد خبر: ۲۹۲۴۹۶
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
کلمات فارسی با مضامین عبری!
رسانه‌های فارسی زبان و عبری اندیش دارند با جا به جایی نقش‌ها می‌گویند رژیم صهیونیستی در پی انتقامِ حمله ایران به خود است! می‌خواهند ذخیره ذهنی مردم را با بمباران کلمات از بین ببرند.

فارسی صحبت می‌کنند، اما روح جاری در کلمه به کلمه و حتی همه حروفشان عبری است. در جنگ هیبریدی، مهم‌ترین بخش را بر عهده دارند، تخریب باور و ایمان مردم. آن‌ها ادارک مردم را هدف گرفته اند. فارسی صحبت می‌کنند، حتی نام‌های فارسی دارند، اما فارسی فکر نمی‌کنند. فکر و رفتارشان از فرهنگ ایرانی خالی است. همین رسانه‌های فارسی زبان را می‌گویم و بی نهایت کانال و اکانت‌هایی که در فضای مجازی به میدان آمده اند تا با برهم زدن نظم فکری ایرانیان، نقشه دشمن را جلو ببرند.

جا به جایی جای شهید و جلاد، اولین کاری است که رندانه انجام می‌دهند. جای مهاجم و مدافع را عوض می‌کنند. همه می‌دانیم که دو عملیات وعده صادق، دفاعی و انتقامی بود. اول در کنسولگری ایران در دمشق مستشاران نظامی ما را ترور کردند و دوم هم در تهران، در خاکِ مقدس ایران، میهمان عالی رتبه سیاسی ما را با عملیات تروریستی، به شهادت رساندند. علنی حرمت خاک و اعتبار امنیتی وطن ما را هدف گرفتند. ما هم طبق منشور ملل متحد که دفاع از خود و خاک خود را مشروع می‌داند، جواب دادیم. 

حالا، اما رسانه‌های فارسی زبان و عبری اندیش دارند با جا به جایی نقش‌ها می‌گویند رژیم صهیونیستی در پی انتقامِ حمله ایران به خود است! می‌خواهند ذخیره ذهنی مردم را با بمباران کلمات از بین ببرند. با شگرد‌های رسانه‌ای و تکنیک‌های جنگ شناختی، ما را به جایی برسانند که به اطلاعات و دانسته‌های متقنِ خود شک کنیم و در مرحله بعد ما را به جایی برسانند که دروغ‌های آن‌ها را راست بپنداریم.

دیگر خطی که با کلمات خود در ذهن مخاطب ترسیم می‌کنند این است که صهیونیست‌ها دوستان فابریک و درجه یک ایران و ایرانی هستند. مشکل از جمهوری اسلامی است که به ملتِ مظلوم یهود هجوم برده است! دعوای آن‌ها هم با جمهوری اسلامی است نه ایران! همه تلاششان این است که جامعه مخاطب را به دوگانگی میان جمهوری اسلامی و ایران برسانند. حال آنکه دست به ترور دراز شده صهیونیست‌ها تا کنون نخبگان ایرانی و دانشمندانی را به شهادت رسانده است که برای پیشرفت ایران تلاش می‌کردند.

یک بررسی و جست وجوی ساده مشخص می‌کند شهدای انواع ترور‌های بیولوژیک و نظامی، پیش قراولان پیشرفت علمی ایران بودند. خیلی از این دانشمندان اصلا سیاسی هم نبودند فقط به توسعه دانش می‌اندیشیدند، اما به دست صهیونیست ها، ترور شدند.

واقعیت این است که آن‌ها نه فقط با جمهوری اسلامی ایران که با جغرافیای ایران بزرگ و اقتدار رو به افزایش ایران کهن و تاریخی مشکل دارند. برای همین است که با جنگ ترکیبی و استفاده از همه ظرفیت هایشان می‌کوشند، نظام فکری و نظم زندگی ما را برهم زنند. این واقعیتی است که باید مورد توجه ما باشد تا نتوانند عظمت ایران و ایرانی را به چالش بکشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->