پلیس مشهد در تعقیب جانیان اینستاگرامی | این ۲ قاتل مسلح را شناسایی کنید + تصاویر گوشی‌قاپ‌های خشن در دام پلیس مشهد | اعتراف به ۴۰ فقره سرقت با شگرد‌های مختلف کسب مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی توسط دانش‌آموز زنجانی نجات جان مسافر مشهدی از آبشار دوزین استان گلستان(۲۷ تیر ۱۴۰۴) انتشار اسامی رژلب‌ها و برق لب‌های غیرمجاز در بازار لوازم آرایشی آبادان گرم‌ترین شهر جهان شد آتش به جان طبیعت حفاظت شده ایلام افتاد (۲۷ تیر ۱۴۰۴) شهادت ۳ هم‌وطن در حادثه تیراندازی در خمین (۲۷ تیرماه ۱۴۰۴) دفترچه سؤالات نوبت دوم کنکورهای تجربی، هنر و زبان‌های خارجی ۱۴۰۴ منتشر شد + لینک سوالات واکنش آموزش‌وپرورش به شایعه افشای سوالات آزمون تیزهوشان و نمونه‌ دولتی پرونده کنکورهای دو نوبته بسته شد پایان سرخک و سرخجه در ایران؛ تأیید رسمی تا سال ۲۰۲۳ کنکور ۱۴۰۴ در آرامش برگزار شد | شروع ترم نوورودها به تعویق افتاد ۸ هزار نیروی پلیس راهور برای تأمین ایمنی تردد زائران اربعین ۱۴۰۴ آماده‌باش هستند زلزله ۴.۶ ریشتری شاهرود را لرزاند (۲۷ تیر ۱۴۰۴) آغاز رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در کنکور ۱۴۰۴ راه اندازی ۳۰ اورژانس اجتماعی در کشور | ایجاد بیش از ۵ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف بهزیستی ۶۳ کشته و ۲۹۰ زخمی در سیل مرگبار ایالت پنجاب پاکستان + فیلم (۲۶ تیر ۱۴۰۴) پیگیری برای ثبت جهانی روستای «مارین» (۲۶ تیر ۱۴۰۴) درباره بادکش درمانی که به یکی از رایج ترین روش های درمانی سنتی تبدیل شده است | درمان‌های آرام بخش افزایش اعتبارات حوزه میراث فرهنگی اردبیل (۲۶ تیر ۱۴۰۴) دفترچه سؤالات نوبت دوم کنکور ریاضی و علوم انسانی ۱۴۰۴ منتشر شد + لینک سوالات حق پرستاری مددجویان بهزیستی با اولویت سه دهک اول در حال پیگیری است ویدئو | مسئولیت‌پذیری و اقدام بموقع پرستاران شیرخوارگاه آمنه تهران پیش از بمباران رژیم صهیونیستی سارقان موتورسیکلت‌های تهران دستگیر شدند مستمری‌بگیران زن می‌توانند مستمری همسر خود را نیز دریافت کنند کلاهبرداری که همسر باردارش را روانه زندان کرد پیداشدن پیکرهای بیش از ۶۰ درصد شهدای جنگ ۱۲روزه، توسط نیرو‌های هلال‌احمر واریزی به حساب بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان (۲۶ تیر ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت است

  • کد خبر: ۲۹۲۸۵۱
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت است
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت است، گفت: کوشش خواهیم کرد که استاندارد‌های دانشگاه در حد استاندارد را فراهم کنیم. بهترین استادان را در اختیار این دانشگاه قرار دهیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علیرضا کاظمی روز یکشنبه در آیین استقبال از نودانشجو معلمان اظهار کرد: معلمان راهبران اصلی نظام تعلیم و تربیت و مهم‌ترین رکن تحقق اهداف هستند.

وی با بیان اینکه نعمتی بالاتر از معلمی و هدایتگری نیست، ادامه داد: خدا در قرآن تاکید کرده که پیامبری را برای هدایت‌گری بندگان قرار داده است؛ بنابراین انتقال ارزش‌ها، باورها، آداب و رسوم و سنن، علوم و فنون به نسل جدید برای پیشرفت کشور از وظایف معلمی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بستر شکل گیری این ماموریت آموزش و پرورش و سکاندار آن معلم است، خاطرنشان کرد: باید مراقبت کنیم که خودمان را با نیت‌های الهی آماده کنیم. یک معلم موفق معلمی است که همه صلاحیت‌های علمی را دارا باشد تا بتواند به عنوان الگو عمل کند.

کاظمی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان بهترین دانش‌آموزان برتر علمی و پرورشی را در خود جای داده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا دغدغه‌های رهبری را در رابطه با این دانشگاه پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: کوشش خواهیم کرد که استاندارد‌های دانشگاه در حد استاندارد را فراهم کنیم. بهترین استادان را در اختیار این دانشگاه قرار دهیم. دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت است.

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: بی شک زمینه گفت‌وگوی صادقانه با دانشجو معلمان را فراهم می‌کنیم، اما باید بدانید که با دانشجویان سایر دانشگاه‌ها متفاوت هستید، بنابراین باید در اهداف، برنامه‌ها و باور‌های خود دقت کنید.

کاظمی بیان کرد: این روز‌ها ماموریت ما سنگین‌تر است، در آن سوی جبهه‌های نبرد با کفر، اتفاقات تلخ و شیرین رقم می‌خورد. رویداد شیرین، حضور مقتدرانه سربازان انقلاب و امت اسلامی با رهبری و مقابل جبهه کفر است و رویداد تلخ هم شهادت بهترین فرماندهان ماست، بنابراین باید با ادامه راه شهدا باور‌ها و ارزش‌ها را گسترش دهیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->