کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند HarmonyOS NEXT هواوی رونمایی شد + فهرست دستگاه‌های سازگار کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) استراتژی شهر ۲۴ ساعته پاسخی به دنیای مدرن کدمورس جدید همستر کامبت (شنبه ۲ تیر) + آموزش
سرخط خبرها

نمایش فناوری جلوه‌های بصری با ماسک هوشمند

  • کد خبر: ۲۹۳۴۳
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
نمایش فناوری جلوه‌های بصری با ماسک هوشمند
اخیراً ماسکی طراحی شده که تصاویر و متن‌های دلخواه کاربران را به نمایش درمی‌آورد.

به گزارش شهرآرانیوز، ماسک صورت Lumen با بهره‌گیری از فناوری جدید، فرصت ارسال پیام‌های معنادار برای دوستان و آشنایان را ایجاد کرده و با وجود ایجاد وضعیتی مناسب برای تنفس کاربران، وضعیت تکراری و خسته‌کننده در استفاده از ماسک‌های صورت را به حداقل می‌رساند.


برای بهره‌گیری از این ماسک هوشمند، شما می‌توانید با دانلود اپلیکیشن Lumen در تلفن همراه خود با سیستم عامل‌های (Android و iOS)، طرح ها و حتی متن‌های دلخواه خود را به این فناوری ارسال کرده و از طریق پنل Flex به نمایش درآورید. طرح‌ها و متن‌های دلخواه از طریق اپلیکیشن به این ماسک ارسال شده و در پنل ال‌ای‌دی به نمایش درمی آید. فناوری جلوه‌های بصری در این ماسک پیشرفته بوده و تصاویر سه بعدی و همچنین رنگی را به نمایش درمی آورد.


کاربران می‌توانند از این ماسک استفاده کرده و پیغام‌های بهداشتی خود را برای رهگذران به نمایش درآورند. آنها همچنین می‌توانند این ماسک را پوشیده و با حضور در تظاهرات یا تجمعات مسالمت‌آمیز، پیغام‌های خود را به دیگران انتقال دهند.

این ماسک همچنین در وضعیت اکولایزر نیز قابل تنظیم بوده و جلوه‌هایی زیبا از پخش موسیقی را به نمایش درمی آورد و شما می‌توانید موسیقی دلخواه خود را از طریق تلفن همراه گوش کرده و جلوه‌هایی از اکولایزر موسیقی را در ماسک صورت خود به نمایش درآورید. این ماسک تنها به رنگ مشکی ساخته شده و از طریق کابل USB شارژ می‌شود.

جنس این ماسک از کتان بوده و بدون هیچ‌گونه آسیبی به نمایشگر ال‌ای‌دی در ماشین لباسشویی قابل شست‌و‌شو است. قیمت این ماسک جذاب و فناورانه در وب سایت‌های عمومی برابر با 95 دلار امریکا است.

منبع:ایران آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->