جزییات حریق منزل مسکونی در خیابان آوینی مشهد (چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳) متلاشی شدن باند سارقین احشام و کشف ۳۰ پرونده سرقت (۱۸ مهر ۱۴۰۳) زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی متقاضیان دانشگاه علمی کاربردی| سالانه باید به ۵۰ هزار نفر آموزش مهارتی ارائه شود چند ورزش‌ ساده برای کمک به پیشگیری و درمان آرتروز جزئیات رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی تایمز در سال ۲۰۲۵ | دانشگاه‌های ایران چه رتبه‌ای دارند؟ رئیس جمهور شنبه در دانشگاه تهران | سال تحصیلی جدید با حضور پزشکیان آغاز خواهد شد فقط با یک روش ساده سرماخوردگی خود را درمان کنید دانستنی‌های بیشتر درباره تخم‌مرغ، غذایی ساده ولی بسیار ارزشمند | یک وعده طلایی ترافیک سنگین در پل انقلاب اسلامی، بزرگراه شهید سلیمانی و میدان ده‌دی در مشهد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) بیش از ۲۲ هزار واکسن آنفلوانزا به دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسید مشکل کمبود معلم در دبستان دخترانه شهید بیگلری مشهد بعد از ۱۷‌ روز حل شد! تصادف و واژگونی تاکسی در مشهد ۲ مصدوم برجای گذاشت (۱۸ مهر ۱۴۰۳) صنعت پست؛ انتظارات و امید‌ها همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در هیئت دولت تصویب شد | احکام جدید به زودی صادر می‌شود (۱۸ مهر ۱۴۰۳) افتتاح سی‌و‌هفتمین مجموعه آموزشی طرح «سه‌شنبه‌های افتتاح» | جبران کمبود سرانه آموزشی مشهد تا پایان سال‌۱۴۰۴ درباره آگهی‌های فروش اعضای بدن که رد پایش را در گوشه وکنار شهر مشهد می‌بینیم | فقر تا مغز استخوان دستیابی ایران به تولید قرنیه مصنوعی | چشم پزشکی ایران قابل مقایسه با آمریکا و اروپاست توضیحات آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص حل مشکلات توزیع کتب درسی و کمبود معلم با شروع فصل سرد سیر طبیعی افزایش کرونا و آنفلوآنزا در کشور دیده می شود هم‌دلی و هم‌دردی دکتر غلامحسین نوفرستی یا بیماران سرطانی | معالج ناامیدی بازداشت ۴ فروشنده مشروبات الکلی در مازندران به اتهام قتل عمد افزایش حقوق دستیاران پزشکی از مهرماه ۱۴۰۳| رقم پرداختی‌ها تا ۲۵ میلیون تومان اعمال‌قانون ۲۰۶۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۰۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۸ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در هیئت دولت تصویب شد | احکام جدید به زودی صادر می‌شود (۱۸ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۴۶۹
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
  • ۱
همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در هیئت دولت تصویب شد | احکام جدید به زودی صادر می‌شود (۱۸ مهر ۱۴۰۳)
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه هیئت دولت خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید پورمحمدی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در جلسه دولت مصوب شد و با ابلاغ، احکام صادر خواهد شد.

وی یادآور شد: دیروز در مجلس توضیح دادم که دو موضوع مشکل قانونی دارد؛ یکی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و دیگری هم مطالبات گندمکاران. در مورد مطالبات گندمکاران هم حدود ۱۲ میلیون تن گندم خریداری شد و قیمتی تقدیمی که دولت باید برای آن بپردازد حدود ۲۲۰ هزار میلیارد تومان است که تا الان ۱۶۷ هزار میلیارد تومان آن که در قانون بودجه پیش‌بینی شد، پرداخت شد و برای مازاد آن اجازه نداشتیم که با هماهنگی قوا، امروز در جلسه سران قوا مطرح می‌شود.

پورمحمدی اظهار کرد: قرار است به سازمان برنامه مجوزی دهند تا با فوریت مطالبات گندمکاران را به ویژه در مورد کسانی که در مناطق سردسیر هستند و مطالبات‌شان پرداخت نشده، وصول شود.

پورمحمدی تاکید کرد: جلسات دولت به لایحه بودجه می‌پردازد و ارقام در دولت بحث شده است و در کنار آن در جلساتی بین حوزه‌های اقتصادی دولت و مجلس گفتگو و دیدگاه‌ها را بهم نزدیک می‌کنیم. به فوریت به احکام هم خواهیم پرداخت تا لایحه بودجه را در موعد مقرر تقدیم مجلس کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق کارمندان به این شیوه است که هم افزایش حقوق و هم عدالت را در پرداخت در نظر بگیریم. ضریب افزایش حقوق ۲۰ درصد است، اما معافیت حقوق‌بگیرانی که کمترین حقوق را می‌گیرند ۱۰۰ درصد افزایش می‌یابد. کسانی که تا الان ۱۲ میلیون تومان حقوق می‌گرفتند و از مالیات معاف بودند به سقف ۲۴ میلیون تومان می‌رسد. کسانی که تا ۲۴ میلیون تومان حقوق می‌گیرند از پرداخت مالیات معاف می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین دولت پرداختی بابت اجرای قانون جوانی و جمعیت خواهد داشت که حدود هشت درصد به پرداختی‌های دولت اضافه خواهد شد و کسانی از آن بهره‌مند می‌شوند که در قانون جوانی و جمعیت قید شده‌اند، بر این اساس متوسط پرداختی‌های دولت ۲۸ درصد خواهد بود و اگر معافیت‌هایی هم که داده شده، در نظر گرفته شود بیش از ۳۰ درصد خواهد شد.

پورمحمدی همچنین تصریح کرد: تغییری در پرداخت یارانه‌ها ایجاد نمی‌شود و درباره حامل‌های انرژی و تغییر قیمت آن نیز هیچ تصمیم‌گیری نشده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
0
0
برای کشوری ها ولشگری ها تصویب شده وتامین اجتماعی که صندوقچه نداری دولت و برداشتها از اون هست نه پزشکیان این بود وعده های انتخاباتی تو هم که تر زدی مثل بقیه دروغگوها.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->