جزییات حریق منزل مسکونی در خیابان آوینی مشهد (چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳) متلاشی شدن باند سارقین احشام و کشف ۳۰ پرونده سرقت (۱۸ مهر ۱۴۰۳) زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی متقاضیان دانشگاه علمی کاربردی| سالانه باید به ۵۰ هزار نفر آموزش مهارتی ارائه شود چند ورزش‌ ساده برای کمک به پیشگیری و درمان آرتروز جزئیات رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی تایمز در سال ۲۰۲۵ | دانشگاه‌های ایران چه رتبه‌ای دارند؟ رئیس جمهور شنبه در دانشگاه تهران | سال تحصیلی جدید با حضور پزشکیان آغاز خواهد شد فقط با یک روش ساده سرماخوردگی خود را درمان کنید دانستنی‌های بیشتر درباره تخم‌مرغ، غذایی ساده ولی بسیار ارزشمند | یک وعده طلایی ترافیک سنگین در پل انقلاب اسلامی، بزرگراه شهید سلیمانی و میدان ده‌دی در مشهد (۱۸ مهر ۱۴۰۳) بیش از ۲۲ هزار واکسن آنفلوانزا به دانشگاه علوم پزشکی مشهد رسید مشکل کمبود معلم در دبستان دخترانه شهید بیگلری مشهد بعد از ۱۷‌ روز حل شد! تصادف و واژگونی تاکسی در مشهد ۲ مصدوم برجای گذاشت (۱۸ مهر ۱۴۰۳) صنعت پست؛ انتظارات و امید‌ها همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در هیئت دولت تصویب شد | احکام جدید به زودی صادر می‌شود (۱۸ مهر ۱۴۰۳) افتتاح سی‌و‌هفتمین مجموعه آموزشی طرح «سه‌شنبه‌های افتتاح» | جبران کمبود سرانه آموزشی مشهد تا پایان سال‌۱۴۰۴ درباره آگهی‌های فروش اعضای بدن که رد پایش را در گوشه وکنار شهر مشهد می‌بینیم | فقر تا مغز استخوان دستیابی ایران به تولید قرنیه مصنوعی | چشم پزشکی ایران قابل مقایسه با آمریکا و اروپاست توضیحات آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص حل مشکلات توزیع کتب درسی و کمبود معلم با شروع فصل سرد سیر طبیعی افزایش کرونا و آنفلوآنزا در کشور دیده می شود هم‌دلی و هم‌دردی دکتر غلامحسین نوفرستی یا بیماران سرطانی | معالج ناامیدی بازداشت ۴ فروشنده مشروبات الکلی در مازندران به اتهام قتل عمد افزایش حقوق دستیاران پزشکی از مهرماه ۱۴۰۳| رقم پرداختی‌ها تا ۲۵ میلیون تومان اعمال‌قانون ۲۰۶۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۱۰۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۸ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

متلاشی شدن باند سارقین احشام و کشف ۳۰ پرونده سرقت (۱۸ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۵۸۵
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵
متلاشی شدن باند سارقین احشام و کشف ۳۰ پرونده سرقت (۱۸ مهر ۱۴۰۳)
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی ۳۰ پرونده احشام در روستا‌های حاشیه شهر مشهد کشف شد.

سرهنگ محمد چراغ در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص کشف پرونده‌های سرقت در مشهد اظهار کرد: در پی گزارش سرقت‌های سریالی احشام از دامداری روستا‌های محدوده شرق شهر مشهد، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی تعدادی از سرقت‌ها توسط ماموران انتظامی مشخص شد متهمان با شناسایی دامداری‌های فاقد نگهبان و تجهیزات ایمنی شبانه با نفوذ به داخل دامداری‌ها و بعضاً با درگیری با مالباخته‌ها اقدام سرقت و جابجایی بین ۵ تا ۱۰ رأس گوسفند با خودرو‌های پژو کرده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی سرانجام یکی از اعضای این باند را که فردی سابقه دار است شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سرهنگ چراغ بیان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از شناسایی ۳ عضو دیگر اعضای این باند در یکی از روستا‌های محدوده شرق شهر مشهد در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی آن‌ها را دستگیر و ۵۴ رأس گوسفند مسروقه را از مخفیگاه آنان کشف کردند.

وی اظهار کرد: متهمان به سرقت پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های به عمل آمده طراح اصلی سرقت‌ها را معرفی کردن. با اطلاعات به‌دست آمده بلافاصله تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی وارد عمل شد و متهم را در حال انجام یک معامله خودرو با ۷ میلیارد ریال وجه حاصل از فروش گوسفند‌های مسروقه در محدوده خیابان گاز مشهد به دام انداختند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: در ادامه این عملیات تعدادی از مالباخته‌ها برای شناسایی احشام کشف‌شده دعوت شدند. در این رابطه ۲۰ مالباخته گوسفندان خود را از بین احشام مسروقه کشف و با تنظیم صورتجلسه گوسفندان به آن‌ها تحویل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه سواری پراید از اعضای این باند سرقت، گفت: متهمان که همگی تبعه خارجی هستند در بازجویی‌های تکمیلی و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت ۲۴۶ رأس گوسفند طی ۳۰ مرحله از روستا‌های حاشیه شهر مشهد و فروش آن‌ها به فردی مالخر در شهرستان قوچان به مبالغی بین ۳ تا ۴ میلیون تومان اعتراف کردند.

وی با اشاره به دستگیری مالخر، خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای دستگیری دیگر همدستانشان و کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->