تجهیز پلیس‌های تخصصی به اسلحه «شوکر برقی» اجرای طرح آزمایشی درخصوص پرداخت تسهیلات و افزایش میزان اشتغال در خراسان رضوی امام جمعه مشهد از مجروحان حوادث اخیر لبنان عیادت کرد «وعده صادق ۲» موازنه منطقه را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد قالیباف با رئیس‌جمهور تاجیکستان در دوشنبه دیدار کرد هم‌زمان با رزمایش‌های مشترک ایران و عمان، امیر حیدری به مسقط رفت نماینده روسیه در سازمان ملل: اسرائیل علاقه‌ای به حل مسالمت‌آمیز مشکلات ندارد چین نگرانی خود را درباره اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی علیه ایران ابراز کرد آمریکا: سنوار زنده و تصمیم‌گیرنده اصلی در حماس است وزیر امور خارجه: ایران برای هر سناریویی آماده است و مقاومت را رها نخواهد کرد آمادگی شورای عالی استان‌ها برای کمک به دولت چهاردهم نماینده مجلس: رئیس جمهور به دنبال مذاکرات گازی در ترکمنستان باشد میدان غزه و آزمون اتحاد مسلمانان ادعای جدید ترامپ: با روسیه و چین به خلع سلاح هسته‌ای نزدیک بودیم وزارت خارجه آمریکا گفت‌وگوی محرمانه میان تهران و واشنگتن را با موضوع آتش بس رد کرد قالیباف در دوشنبه با رئیس مجلس ملی تاجیکستان دیدار کرد بازگرداندن ۲۷۰ هزار تبعه افغانستانی به کشورشان، از طریق مرز دوغارون گزارش عراقچی از دیدار با بن سلمان و مقامات عربستان سعودی+عکس پنج شهید و ۱۲ زخمی بر اثر حمله صهیونیستها به جنوب لبنان (۱۸ مهر ۱۴۰۳) سخنان تهدیدآمیز سخنگوی وزارت خارجه آمریکا خطاب به مردم لبنان چه بود؟ شهادت ۲ هزار و ۱۴۱ نفر در لبنان از ابتدای جنگ غزه تا امروز (۱۸ مهر ۱۴۰۳) نشریه انگلیسی: ایران ثابت کرد که توانایی شکست بزرگترین سامانه پدافند هوایی جهان را دارد واکنش اهل سنت عراق به اهانت صهیونیست‌ها علیه آیت الله سیستانی
سرخط خبرها

وزارت خارجه آمریکا گفت‌وگوی محرمانه میان تهران و واشنگتن را با موضوع آتش بس رد کرد

  • کد خبر: ۲۹۳۶۴۴
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
وزارت خارجه آمریکا گفت‌وگوی محرمانه میان تهران و واشنگتن را با موضوع آتش بس رد کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گزارش‌ها درباره گفت‌وگوی محرمانه میان تهران و واشنگتن درخصوص آتش‌بس سراسری را رد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «متیو میلر» سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در واکنش به گزارش رسانه عبری مبنی بر اینکه ایالات متحده و کشور‌های عربی در حال رایزنی‌های محرمانه با ایران برای دستیابی به یک آتش‌بس سراسری با رژیم صهیونیستی هستند، تکذیب کرد.

میلر در یک نشست خبری صراحتاً این موضوع را رد کرد که واشنگتن در چنین ابتکاری مشارکت داشته یا از آن اطلاع داشته است.

او گفت: هیچ‌کس در مورد چنین پیشنهادی با ایالات متحده تماس نگرفته است و ما با هیچ کشوری در مورد چنین پیشنهادی مذاکره نمی‌کنیم.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارش خود به نقل از منابع آگاه مدعی شد که مذاکرات پنهانی با هدف دستیابی به توافقی برای توقف حملات به سرزمین‌های اشغالی از سوی گروه‌های مقاومت، از جمله حزب‌الله که بار‌ها موشک‌ها و پهپاد‌ها را به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند، در جریان است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا همچنین گفت: من نمی‌توانم در مورد یک پیشنهاد فرضی صحبت کنم که حتی مطمئن نیستم در واقعیت وجود داشته باشد. بدیهی است که ما از پایان درگیری در سراسر منطقه استقبال خواهیم کرد.

او تاکید کرد که روایت کانال ۱۲ با گفتگو‌های واقعی دیپلماتیک متفاوت بود.

متیو میلر میلر از ارائه جزئیات در مورد اینکه آیا ایالات متحده به دنبال ارسال پیامی به «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران بوده که پس از عربستان سعودی به قطر نیز سفر کرده است، خودداری کرد.

گزارس ادعایی رسانه صهیونیستی پس از آن منتشر شد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در یک گفت‌وگوی تلفنی طولانی درباره ایران، تحولات منطقه و ادامه حملات علیه لبنان و غزه رایزنی کردند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->