رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و این چراغ باید روشن بماند انتظار فرج یعنی ایستادن پای امام زمان (عج) آشنایی با توصیه‌های امام حسن عسکری (ع) به شیعیان حمایت نوآموزان مهد الرضا (ع) از کودکان مظلوم غزه برگزاری نمایشگاه «عروسک‌ها فریاد می‌زنند» به یاد کودکان غزه و لبنان در نگارخانه موزه حرم امام‌رضا(ع) استاد دانشگاه هنر تهران: مکتب هنر رضوی نیازمند پژوهش‌های عمیق و مسئله‌محور است عاشقی که وقت نمی‌شناسد آقا، کینگ است یادی از مرحوم حبیب الله بنای رضوی، معمار مرمتگر گنبد و آینه کاری‌های حرم امام رضا(ع) هنرنمایی رنگ‌ها در موزه بزرگ آستان‌قدس | تابلو‌های هنرمندان خارجی که در حرم امام‌رضا(ع) نگهداری می‌شوند جهاد تبیینِ امامت قرار بی‌قراران در آستان دوست | چند پیشنهاد برای اینکه چهارشنبه را با یاد امام‌رضا (ع) بگذرانیم رئیس دانشکده هنر‌های کاربردی دانشگاه هنر ایران: باید برای شناخت هنر رضوی درک تاریخی و اجتماعی داشت عضو پیوسته فرهنگستان هنر ایران: بازآفرینی تاریخ هنر برای نظریه‌پردازی نوین ضروری است «عرض دین»، سنتی که باید احیا شود ویژگی‌های منحصربه‌فرد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خمس، کلید افزایش رزق | دانستنی‌هایی درباره یک واجب شرعی تشرف جمعی از رزمندگان و جانبازان حوادث اخیر حزب‌الله لبنان به حرم امام رضا (ع) + تصاویر کرامات نماز اول وقت مروری بر نماز‌های مستحبی و آداب و احکام آن‌ها | زینتی برای بندگی
سرخط خبرها

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و این چراغ باید روشن بماند

  • کد خبر: ۲۹۳۷۳۲
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و این چراغ باید روشن بماند
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: ما خود را مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا می‌دانیم. خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و این چراغ همواره باید روشن بماند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام «احمد دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش جمهوری اسلامی در مراسم یادواره شهدای ستاد ارتش جمهوری اسلامی که در حسینیه شهدا در حرم مطهر رضوی برگزار شد، خاطرنشان کرد: ما سر سفره شهدا نشسته‌ایم و خود را مدیون و خانواده شهدا می‌دانیم.

وی افزود: خانواده معظم شهدا ولی‌نعمت ما هستند و اگر ایثار و جهاد و از خودگذشتگی شهدا و صبر و شکیبایی خانواده شهدا نبود، وضعیت امروز ایران چنین نبود.

حجت‌الاسلام دهدار با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی که فرمودند «مظهر قدرت ایران شهدا هستند»، خاطرنشان کرد: در مدت ۴۵ سال انقلاب اسلامی ایران توطئه‌های پیچیده‌ای از سوی دشمنان شکل گرفت تا انقلاب نتواند به اهداف خود دست پیدا کند و آرمان‌های انقلاب اسلامی محقق نشود. تحمیل جنگ ۸ ساله، توطئه‌های داخلی، تهدید‌ها و تحریم‌ها فقط بخشی از این اقدام دشمن بود. اما مردم ما با پیروی از تعالیم حیات‌بخش اسلام، بر این تهدیدات غلبه کردند و به برکت خون شهدا و صبر خانواده شهدا که الگوی خانواده شهدای جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین هستند، موجبات پیروزی بر دشمن را فراهم آوردند.

وی تاکید کرد: به فرموده قرآن کریم، شهدا زنده هستند. ما وظیفه داریم یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم و خانواده معظم و شهدا را تعظیم و تکریم کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->