سرخط خبرها

هالند، هدف بزرگ بارسلونا شد

  • کد خبر: ۲۹۴۵۶۵
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
هالند، هدف بزرگ بارسلونا شد
باشگاه بارسلونا به دنبال این است که با یک خرید بزرگ تیمش را برای رقابت با بزرگان اروپا تقویت کرده و بتواند دوباره به دوران درخشان گذشته‌اش بازگردد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئال مادرید، رقیب سنتی بارسایی‌ها در لالیگا در تابستان گذشته کیلیان امباپه را به جمع نفراتش اضافه کرد و حالا بلوگرانا برای پاسخ به این خرید بزرگ، در فکر جذب ارلینگ هالند، ستاره گلزن نروژی است.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، هالند را هدف اصلی خود برای تابستان آینده قرار داده است. لاپورتا می‌خواهد قبل از پایان این دوره ریاستش بر باشگاه کاتالانی، خریدی بزرگ داشته باشد و ستاره نروژی باشگاه منچسترسیتی را هدف اصلی خود معرفی کرده است. رابطه بین رئیس بارسا و مدیر برنامه‌های هالند، یعنی رافائلا پیمنتا بسیار خوب است اعتماد زیادی بین هر دو طرف وجود دارد؛ موضوعی که می‌تواند در مسیر انتقال احتمالی غول نروژی به بارسا کمک کننده باشد.

سیتیزن‌ها در ماه‌های گذشته درگیر پرونده بزرگ تخلفاتشان از قوانین جوانمردانه مالی هستند و این ماجرا ممکن است آنها را با جریمه‌های سنگینی از جمله سقوط به دسته پایین‌تر در فوتبال انگلیس روبه‌رو کند؛ موضوعی که در صورت عملی شدن می‌تواند روند خروج هالند از این باشگاه و حضورش در بارسا را آسان کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->