تصادف در جاده قوچان با چهار کشته و مجروح (۲۴ مهر ۱۴۰۳) یک مرد روس، پس از دوماه سرگردانی در سردترین دریای شرق آسیا، زنده پیدا شد دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد (۲۴ مهرماه ۱۴۰۳) کدام شهرستان‌های خراسان رضوی در وضعیت قرمز از نظر نرخ جمعیت قرار دارند؟ کلاهبرداری به بهانه فروش خودرو و دریافت بیعانه فوت ۲ دانش‌آموز به دلیل تصادف کامیون با تاکسی در کرج + عکس و فیلم اعلام زمان ثبت‌نام آزمون ارشد علوم پزشکی سال ۱۴۰۴ کشف مواد مخدر از رادیاتور خودرو در گمرک بندرعباس (۲۴ مهر ۱۴۰۳) اجرای مانور امنیتی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد (۲۴ مهر ۱۴۰۳) لزوم توجه به ارتقای سطح سواد ایمنی مواد غذایی و تغذیه جامعه دستگیری مرد خارجی که در نقش مامور از مردم اخاذی می‌کرد + عکس بیمه زنان روستایی و عشایری تا چه میزان توسط مسئولان جدی گرفته شده است؟ اعتبار خرید تا ۵ میلیون تومان به بازنشستگان کشوری تعلق گرفت (۲۴ مهر ۱۴۰۳) تا پایان برنامه هفتم توسعه، تعداد هنرستان‌ها در خراسان رضوی باید ۵۵ درصد افزایش یابد ثبت‌نام بیش از ۵۰ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ خراسان رضوی نیازمند هزار و ۵۰۰ معلم تربیت بدنی اعتراضات به نتایج آزمون استخدامی کیفیت‌بخشی بررسی می‌شود ۸۵ درصد دانش‌آموزان در مدارس دولتی و ۱۵ درصد در مدارس غیردولتی ثبت‌نام کرده‌اند بسیاری از باغ‌وحش‌های کشور فاقد استاندارد‌های لازم هستند | پایان رتبه‌بندی باغ‌وحش‌ها در سال ۱۴۰۳ از ۸۰درصد نابینایی ها می­ توان پیشگیری یا آن­ ها را درمان کرد | مراقبت از نور دیده حدود ۹۰ درصد کمردرد‌ها منشأ مکانیکال دارند و با تقویت عضلات بهبود می‌یابند  ترک سیگار حتی در ۷۵ سالگی می‌تواند امید به زندگی را افزایش دهد شهریه مدارس هیئت‌امنایی چگونه تعیین می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۲۴ مهر ۱۴۰۳) | دمای مشهد به ۳۰ درجه می‌رسد
سرخط خبرها

اعتبار خرید تا ۵ میلیون تومان به بازنشستگان کشوری تعلق گرفت (۲۴ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۶۲۶
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
اعتبار خرید تا ۵ میلیون تومان به بازنشستگان کشوری تعلق گرفت (۲۴ مهر ۱۴۰۳)
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تسهیلات خرید اعتباری برای بازنشستگان کشوری تا سقف ۵۰ میلیون ریال از ۲۵ مهرماه جاری برقرار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر امیرآبادی زاده درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: بر اساس توافق صندوق بازنشستگی کشوری و فروشگاه رفاه بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از ۲۵ مهرماه جاری می‌توانند تا سقف ۵۰ میلیون ریال براساس اعتبار سنجی از ۱۴۰۰ فروشگاه‌‍‌های رفاه سراسر کشور به صورت اعتباری خرید کنند.

وی ادامه داد: این تسهیلات بدون بهره است و به هر میزان خرید کنند در اقساط ۵ ماهه از حقوق بازنشستگانی که از این طرح استفاده کنند، کسر خواهد شد.

معاون صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه مبلغ ۱۰ هزار تومان در هر خرید برای «تایید هویت شخص بازنشسته کشوری و فعال شدن طرح» از حساب حقوقی کسر می‌شود، ادامه داد: در صورتی که خرید فرد بازنشسته پیش از دهم هر ماه انجام شود، اقساط آن از حقوق همان ماه و در صورتی که خرید پس از دهم هر ماه صورت گیرد، از حقوق ماه بعدی فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

امیرآبادی‌زاده خاطرنشان کرد: فروشگاه رفاه در دهه فجر سال جاری ۵ دستگاه خودرو به قید قرعه به بازنشستگانی که از این طرح استفاده کرده باشند، اهدا خواهد کرد؛ کد قرعه‌کشی مربوطه در ذیل فیش‌های خرید بالای ۳۰۰ هزار تومان درج خواهد شد.

وی افزود: البته یکی از شرکت‌های لبنی نیز اعلام کرده است که به مناسبت ۷۰ سالگی تاسیس شرکت پگاه ۱۷۰۰ بسته از محصولات این شرکت به ارزش یک میلیون تومان را به قید قرعه به بازنشستگانی که از این طرح استفاده کرده باشند، اهدا خواهد کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->