چندوچون برخورداری از تغذیه سالم در سبد غذایی روزانه خانوار | نسخه رژیم روزانه تان را بپیچید راننده نوزده‌ساله و بدون گواهینامه، عامل تصادف کرج علت آتش‌سوزی بازار آهن شادآباد تهران مشخص شد تمامی دانشجویان دارای احکام انضباطی به کلاس‌های درس بازگشتند افتتاح مدرسه‌ای دیگر در حاشیه شهر مشهد، در طرح «سه‌شنبه‌های افتتاح» طبابت عمومی و طبابت سنتی-ایرانی فقط بر عهده پزشکان است استعفای مدیر مدرسه‌ای که مادری به ازای شهریه فرزندش، آن مدرسه را نظافت کرد بازی با جان مردم، کاسبی مدعیان طب سنتی | افزایش جریمه پزشک‌نما‌ها به بیش از یک میلیارد تومان اطلاعات نادرست و وضعیت اقتصادی سبب شده تغذیه مشهدی‌ها ناسالم‌تر شود دستگیری سارق خارجی توسط پلیس مشهد برای چندمین بار تصمیم‌گیری برای وضعیت دریاچه ارومیه توسط سازمان حفاظت محیط زیست یک سوم بانوان در سنین بالای ۵۰ سال در معرض ابتلا به پوکی استخوان قرار می‌گیرند کشف داروی خارج از شبکه توزیع در مشهد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) زلزله شدید در ترکیه (۲۵ مهر ۱۴۰۳) + ویدئو وزیر بهداشت: میزان تقاضا تعیین‌کننده تأمین واکسن آنفلوانزا در کشور است توضیحات وزارت کشور در خصوص صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۲۵ مهر ۱۴۰۳) | افزایش ۱۱ درجه‌ای هوا تا روز شنبه  ۹۷ درصد دانش‌آموزان کتب درسی خود را دریافت کرده‌اند پرداخت حقوق مهرماه ۱۴۰۳ مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) دومین همایش ملی «پژوهش‌های کاربردی امنیت غذایی، ایمنی غذایی و سلامت» در مشهد آغاز شد تحصیل دانشجویان خارجی از ۶۲ کشور در ایران وام ۳۰ میلیون تومانی تأمین اجتماعی به کدام‌یک از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تعلق می‌گیرد؟ | آخرین مهلت ثبت‌نام اعلام شد سرگردانی ۶۰۰ دانش‌آموز به علت کمبود مدرسه در شهرک مهرگان مشهد | تحصیل یک روز در میان!
سرخط خبرها

یک گام تا صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان (۲۵ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۷۴۱
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۱
یک گام تا صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان (۲۵ مهر ۱۴۰۳)
طبق گفته فعالان صنفی بازنشستگان کشوری، سازمان برنامه و بودجه به صندوق‌های بازنشستگی دستور داده احکام متناسب‌سازی بازنشستگان صادر شود.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایندگان بازنشستگان می‌گویند: رایزنی صدور احکام جدید در نشست‌های سازمان برنامه و بودجه با رؤسای صندوق کشوری و لشکری و فولاد تقریبا به پایان رسیده است.

روز گذشته رؤسای صندوق طی جلسه‌ای با مدیران سازمان برنامه و بودجه به مرحله‌ی نهایی جهت عملیاتی شدن احکام نزدیک شدند. در ادامه، دستور صدور احکام از سوی سازمان و برنامه بودجه به کلیه‌ی صندوق‌های تحت نظر (سه صندوق دولتی) ابلاغ شد.

به این ترتیب، احتمالاً در روز‌های آینده احکام متناسب‌سازی صادر و پرداخت معوقات بازنشستگان آغاز خواهد شد. متناسب‌سازی تکلیف برنامه هفتم توسعه است و باید از فروردین اجرایی شود.

گفتنی‌ست صندوق تامین اجتماعی مشمول این دستور‌ها نمی‌شود.

منبع: ایلنا

مشاهده اخبار بازنشستگان در اینستاگرام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->