به گزارش شهرآرانیوز؛ کاربران میتوانند جزئیات بیشتری هم به این کارت اضافه کنند یا آنها را تغییر دهند؛ ازجمله افزودن لینک، آهنگهای دلخواه و تم پسزمینه کارت. در واقع این کارتها نقش معرفی شما در فضای مجازی را ایفا میکنند.
جدای از اشتراکگذاری آسان با دیگران، این کارتها در واقع نگاهی کلی به علایق و سلیقههای شماست. این کارتها در حوزه کسبوکار هم کاربرد دارند و فعالان این حوزه میتوانند برای ارائه اطلاعات کافی درباره خود یا شرکتشان، کارتهای پروفایل را به دیگران ارسال کنند.
برای استفاده از این کارتها، باید به پروفایل خود بروید و با انتخاب «اشتراکگذاری پروفایل»، کارت پروفایل خود را ببینید. همچنین با انتخاب گزینه مداد در گوشه سمت راست و استفاده از گزینههای مختلف، میتوانید دادههای آن را ویرایش کنید. گزینههای پایین کد نیز برای اشتراکگذاری کارت یا ارسال آن برای دیگران در پلتفرمهای دیگر کاربرد دارند. همچنین گزینهای برای «قراردادن کارت در استوری» تعبیه شده که با تپ روی آن، نمایی دوطرفه از کارت میبینید که قابلیت سفارشیسازی هم دارد.
علاوهبراین، متا اخیراً قابلیت جدیدی به نام Best Practices برای اینستاگرام معرفی کرده که به اکانتهای پربازدید و حرفهای، توصیههای شخصیسازیشده درباره نحوه تولید و اشتراکگذاری محتوا ارائه میدهد. این قابلیت جدید در بخش تنظیمات در دسترس خواهد بود.
منبع: دیجیاتو