آمادگی آستان قدس برای میزبانی از برنامه‌های علمی و فرهنگی دانش ‌آموزی در حرم امام‌رضا(ع) ترویج سیره رضوی با هم‌افزایی آستان قدس رضوی و وزارت آموزش و پرورش جهان با ظهور به احسن‌الحال می‌رسد درباره پویش «ایران همدل» و حمایت مردم ایران از لبنان و فلسطین | ما ملت هم‌بستگی و همدلی هستیم یک تکه از بوی بهشت به سلامتی انگشتی که ماشه می‌کشد روی باطل تاریخ نقش‌و‌نگار مُهر‌هایی بر اسناد آستان قدس رضوی | ساخت شناسنامه‌هایی با سنگ‌های گران‌قیمت چگونه محبوب خدا شویم؟ همسایه‌داری، آنگونه که حضرت شمس الشموس (ع) گفته‌اند | همسایه خوب، گل خوشبوست پیکر شهیده معصومه کرباسی در حرم رضوی رضوی تشییع شد+فیلم حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع دانش آموزان نابینای مشهدی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه سپاه در مشهد برگزار شد بخششی که دنیا و آخرت را آباد می‌کند تربیت به سبک اهل‌بیت (ع) | ۵ اصل مهم در تربیت فرزند باتوجه‌به سیره ائمه اطهار (ع) تولیت آستان قدس رضوی: روشنگری و هدایتگری نسل جوان از مهمترین رسالت‌های طلاب و روحانیون است کرسی تلاوت رضوی یادبود شهید «یحیی سنوار» در حرم مطهر رضوی برگزار شد بررسی تبعات بدقولی‌های مالی در گفتگو با حجت‌الاسلام‌والمسلمین علم‌الهدی مساعدت شهردار مشهد برای تزریق نقدینگی به پروژه معراج شهدا عضو کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد: اقدامات کشور‌های دیگر در زمینه بازماندگان جنگ باید پیاده‌سازی و بعد مقایسه شود توزیع بسته‌های غذایی آستان قدس رضوی ویژه مهاجران لبنانی
سرخط خبرها

مساعدت شهردار مشهد برای تزریق نقدینگی به پروژه معراج شهدا

  • کد خبر: ۲۹۵۷۳۱
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
مساعدت شهردار مشهد برای تزریق نقدینگی به پروژه معراج شهدا
شهردار مشهد گفت: برای اینکه پروژه معراج شهدا تا دهه فجر امسال، به بهره‌برداری برسد، هر ماه چهار میلیارد به پروژه تزریق شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدرضا قلندرشریف امروز (۳۰ مهر ۱۴۰۳)، در اولین جلسه مشترک کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر و شورای معاونین شهرداری مشهد مقدس، اظهار کرد: مصوباتی در حوزه ایثارگران داشتیم که به خاطر قانون درآمد‌های پایدار، منتفی شده‌اند؛ بنابراین در حوزه ایثارگران، هر کاری که در راستای قانون است باید انجام شود.

وی افزود: هر کاری که می‌توان برای ایثارگران انجام داد و در اختیار شورای شهر و شهرداری است، باید انجام شود و برای اقداماتی که مشکل قانونی دارد، رایزنی شود. باید کمیته‌ای تشکیل دهند تا این موارد بررسی و مواردی که قابلیت دارد، با اختیارات شورا و شهرداری هم‌خوانی داشته و نیاز به لایحه دارد، جمع‌بندی شود.

قلندرشریف بیان کرد: میدان خوبی در ورودی جاده سرخس وجود دارد که می‌توان المان زیارتی ایثارگری برای آن در نظر گرفت.

شهردار مشهد در خصوص پروژه معراج شهدا تصریح کرد: برای اینکه این پروژه تا دهه فجر یعنی حدود سه‌ماه‌ونیم دیگر به بهره‌برداری برسد، هر ماه، چهار میلیارد به پروژه تزریق شود.

وی اضافه کرد: در رابطه با مقاوم‌سازی سوله نیز برآورد دقیق کنید تا در قالب ۲۵ درصد ابلاغ و هم‌زمان با پروژه معراج شهدا انجام شود. بهره‌برداری از پل عابر پیاده باید هم‌زمان با بهره‌برداری از معراج شهدا باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->