رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلا فروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی برای کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب و غریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق کشور در مشهد رئیس دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی تاکید کرد؛ لزوم رفع ابهام حقوق کارکنان شرکت های خدماتی سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نظارت بر واحدهای صنفی طلافروش در مشهد ادامه دارد ارسال فهرست سهام‌داران مشکوک در سقوط بورس، به دادسرا چرا قیمت زعفران کاهشی شد؟ | یک درخواست از بورس جریمه ۱.۲ میلیون‌تومانی برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقساط مالیاتی اصناف بیش‌تر می‌شود نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در تهران آغاز به کار کرد + معرفی بخش‌ها مهلت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید شد + جزئیات علت فرار پول‌ها از بورس چیست؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا معامله شد ماجرای تعطیلی و پلمب طلافروشی‌های مشهد چه بود؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروش رفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ایران خودرو: مسئولیت فروش حواله خودرو بر عهده مالک است

  • کد خبر: ۳۰۲۲۸
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
ایران خودرو: مسئولیت فروش حواله خودرو بر عهده مالک است
معاون حقوقی ایران خودرو با اشاره به اینکه انتقال خودرو به فرد دیگر براساس اصول و قواعد حقوقی در مدت یک سال ممکن نخواهد بود، گفت: در صورتی‌که مشتری به تعهدات خود طبق قرارداد اقدام نکند، مطابق مفاد قرارداد، خودروساز می‌تواند نسبت به فسخ آن اقدام و خودرو را به شخص دیگری واگذار کند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایران‌خودرو، «مظفری» افزود: محدودیت‌هایی در قرارداد با مشتری با هدف تضمین خرید خودرو توسط مصرف‌کننده واقعی پیش‌بینی شده و اعتبار قرارداد منوط به رعایت این محدودیت‌ها از جمله موارد تعیین شده از سوی وزارت صنعت در ثبت نام است.

 

وی بیان‌داشت: با وجود شرایط یاد شده، ممکن است برخی افراد این مسیر را به طریقه‌های دیگر و همراه با تخلف طی کنند که این موضوع با توجه به نقض شروط درج شده، قابلیت پیگرد قانونی و قضایی دارد.

 

مظفری درباره ممکن نبودن انتقال خودرو به فرد دیگر براساس اصول و قواعد حقوقی در مدت یک سال، اظهار داشت: این شرط مشروع و قانونی بوده و مخالف مقتضای عقد نخواهد بود.

 

معاون حقوقی ایران خودرو ادامه داد: طبق مصوبات کمیته خودرو در وزارت صنعت امکان انتقال اسناد رسمی خودرو‌های به فروش رفته در طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله وجود ندارد و اسناد به مدت یک سال در وثیقه و رهن خودروساز خواهد ماند. به این ترتیب فقط افرادی اقدام به ثبت‌نام و خرید خواهند کرد که مصرف‌کننده بوده و قصد فروش خودرو را ندارند.

 

وی خاطرنشان کرد: ایران‌خودرو برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان واقعی در طرح‌های فروش، رایزنی‌های متعددی با مراجع نظارتی و قضایی انجام داده و همگام با سیاست‌های کلان اعلامی وزارت صنعت اقدامات قانونی و قراردادی لازم را انجام خواهد داد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->