تلسکوپ فضایی هابل با چهار تصویر جدید و زیبا ۳۵ سالگی‌اش را جشن گرفت پرسپولیس تنها نماینده ایران در مسابقات Efootball لیگ نخبگان آسیا تریلر جدید بازی Ghost of Yotei منتشر شد + زمان انتشار صورت خندان آسمان شب | زمان و شیوه رصد آرایش نادر ماه و زهره و زحل نتایج یک تحقیق جدید: کلاغ‌ها هندسه می‌فهمند! اولین شبکه ۱۰G جهان با سرعت دانلود ۱۰ گیگابیت‌برثانیه در چین راه‌اندازی شد ۲۵ درصد نسل Z فکر می‌کنند هوش مصنوعی خودآگاه شده است تسهیل‌گری سازمان تنظیم مقررات در زمینه هوش مصنوعی دولت برای آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان، معلمان و والدین پلتفرم رایگان آماده کرده است دانشمندان وجود اولین سیاهچالۀ بدون ستاره در کهکشان راه شیری را تأیید کردند پاول دورف: فرانسه می‌خواهد به پیام‌های رمزگذاری‌شده کاربران تلگرام دسترسی داشته باشد دولت و ایرانسل با همکاری هم دستیار هوشمند ارائه خدمات معرفی می‌کنند نخستین بارش شهابی سال در راه آسمان ایران افتتاح غیررسمی بزرگ‌ترین موزه تمدنی جهان در مصر نتیجه تحقیقات جدید: در بسیاری از خمیردندان‌ها ‌فلزات خطرناک وجود دارد کشف شواهدی جدید از وجود حیات باستانی در مریخ قابلیت شگفت‌انگیز ChatGPT: شناسایی موقعیت مکانی عکس‌ها پروژه‌های بلندپروازانه برای زندگی بشر زیر آب انسان‌ها و ربات‌های انسان‌نما در مسابقه دو ماراتن چین رقابت کردند + فیلم انتشار آگهی مسکن بدون ثبت اطلاعات ملک در سامانه املاک و اسکان ممنوع است
سرخط خبرها

تکنیک‌هایی برای کسب درآمد از اینستاگرام

  • کد خبر: ۳۰۹۶۸
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
تکنیک‌هایی برای کسب درآمد از اینستاگرام
مدتی است که بازاریابی و کسب درآمد از طریق شبکه‌های اجتماعی و به ویژه در اینستاگرام رایج شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، کسب درآمد از اینستاگرام باعث شده است که افراد بسیاری برای حضور در این رقابت تلاش کنند، اما برای کسب درآمد در اینستاگرام باید برخی اصول را بدانید.
اگر صاحب کسب و کاری هستید، اینستاگرام همیشه باید به عنوان یک شبکه اجتماعی مهم در تجارت و تبلیغات شما ذکر شود:

از هشتگ‌ها نهایت استفاده را ببرید
هشتگ‌ها عنصر مهم موفقیت شما در اینستاگرام هستند. با انتخاب هشتگ‌های مناسب برای پست‌های خود می‌توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. این موضوع حتی اگر بعضی از آن‌ها دنبال کننده شما نباشند، صدق می‌کند. هشتگ می‌تواند به افرادی برسد که هنوز شما را دنبال نکرده اند. استفاده از هشتگ در اینستاگرام حداکثر ۳۰ مورد را شامل می‌شود و برخی از موفق‌ترین کاربران اینستاگرام معمولاً حداکثر هشتگ مجاز را در هر پست درج می‌کنند.

تأیید اینستاگرام را دریافت کنید
خدمات تأیید صحت اینستاگرام (دریافت تیک آبی) می‌تواند به شما در تأیید صحت و اعتبارتان کمک کند و فهرست دنبال کنندگان شما را نیز افزایش می‌دهد. اگر به اندازه کافی رزومه داشته باشید و تعداد دنبال کنندگانتان نیز زیاد باشند دریافت تیک آبی سخت نیست. البته می‌توانید برای دریافت تیک با یک متخصص امور شبکه‌های اجتماعی مشورت کنید.

به طور منظم پست ارسال کنید
ممکن است بدانید که به طور متوسط، کاربران اینستاگرام روزی یک بار عکسی را به حساب خود ارسال می‌کنند. جالب اینجاست که حساب‌هایی که دو بار یا سه بار محتوا بارگذاری می‌کنند بازدید بیشتری دارند. این نشان می‌دهد که ارسال مرتب در حساب اینستاگرام شما ممکن است باعث شود شما دنبال کننده بیشتری داشته باشید. هیچ محدودیتی در تعداد ارسال‌های شما در اینستاگرام وجود ندارد. شما برای ارسال بیش از حد مجازات روبرو نخواهید شد. این بدان معنی است که هر زمان پستی ارسال می‌کنید، شانس بالاتری برای مشاهده محتوای خود دارید. این بیشتر در مورد پست‌های با کیفیت بالا صدق می‌کند. اگر برنامه منظمی را برای ارسال مطالب خود اتخاذ می‌کنید می‌توانید موفقیت قابل توجهی را کسب کنید.

فیلتر‌های خود را با دقت انتخاب کنید
اینستاگرام به دلیل فیلتر‌های منحصر به فرد خود محبوب است. این فیلتر‌ها در عکس‌ها استفاده می‌شوند. آن‌ها می‌توانند عکس‌های کسل کننده و غیر قابل استفاده را به عکس‌های جذاب‌تر و جالب‌تر تبدیل کنند. علاوه بر این، فیلتر‌ها می‌توانند بازدید‌های شما را افزایش دهند. این به نوبه خود می‌تواند به تعامل بیشتر منجر شود. مشخص شده است که عکس‌هایی که از فیلتر‌ها برخوردار هستند، ۴۵ درصد احتمال بیشتری برای اظهار نظر دارند. این عکس‌ها همچنین ۲۱ ٪ شانس بهتر برای دیده شدن توسط کاربران را دارند. فیلتر‌هایی که کنتراست را افزایش می‌دهد، نوردهی را افزایش می‌دهد و لحن عکس را گرم می‌کند بهترین گزینه‌های اینستاگرامند.

از ایموجی استفاده کنید
استفاده از ایموجی‌ها می‌تواند راهی عالی برای افزایش تعامل با دیگر کاربران باشد. با این حال، این مورد برای همه موارد صادق نیست. اگر شما دقت نکنید که از چه نوع شکلک‌هایی استفاده می‌کنید دچار مشکل می‌شوید. برای مثال استفاده از گل، ستاره‌ها و مواردی ساده مثل این‌ها می‌توانند در اینستاگرام بسیار کاربردی باشند، اما برخی ایموجی‌های فانتزی برای متون رسمی و بالعکس می‌توانند نتیجه منفی داشته باشند.

مسابقه برگزار کنید
برگزاری یک مسابقه عکس یکی از جذاب‌ترین راه‌های ارتباط با کاربران است. یک هشتگ منحصر به فرد برای استفاده در طول مسابقه ایجاد کنید. این باعث می‌شود سایر کاربران راحت‌تر به این چالش بپیوندند و رقابت آسان‌تر شود. شما می‌توانید مسابقاتی با موضوعات مختلف برگزار کرده و حتی به کاربران جایزه دهید، در ضمن از کاربران درخواست کنید دیگران را زیر پست‌های شما تگ کنند تا آنان نیز به مسابقه بپیوندند.

فیلم بارگذاری کنید
اینستاگرام فقط مختص عکس‌ها نیست. این پلتفرم همچنین از فیلم‌های کوتاه و بلند نیز شتیبانی می‌کند. ارسال ویدئو‌ها موضوعی است که اکثر فعالان اینستاگرامی به آن وابسته اند و اشراف دارند. این بدان معنی است که می‌توانید از طریق ویدئو‌ها نیز مشهور شوید.

منبع: انتخاب
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->