پربارترین دوران شورای شهر مشهد در رسیدگی به حاشیه شهر برنامه‌های متنوع شهرداری مشهد برای زائران و گردشگران در بهار ۱۴۰۴ نصب و راه‌اندازی ۲ دوربین نظارت تصویری در معابر شهر مشهد ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی با دوربین‌های سیار در ایام نوروز ۱۴۰۴ در مشهد اجرای ۳۶۰ هزار متر خط‌کشی معابر مشهد در آستانه بهار ۱۴۰۴ بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۴ شهرداری مشهد در صحن علنی شورا آغاز شد (۲۶ اسفند ۱۴۰۳) نماینده مردم مشهد در مجلس: نگاه دولت به مشهد فراتر از نگاه ملی باشد مدیرعامل هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص): فاز یک خط سه متروی مشهد، مهم‌ترین پروژه مترویی کشور است فرماندار مشهد: فاز یک خط سه قطارشهری مشهد نمادی از اراده و عزم خدمتگزاران حضرت‌ رضا(ع) است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با هزینه ساخت هر کیلومتر مترو می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد: استانداری برای تأمین واگن خط سه مترو به ما کمک کند آغاز عملیات تست نهایی مسیر و ایستگاه‌های فاز یک خط سه مترو مشهد | شهردار مشهد مقدس: مترو مشهد یکی از فعال‌ترین پروژه‌ها در حوزه قطارشهری در کشور است + فیلم هوای کلانشهر مشهد همچنان آلوده است (۲۶ اسفند ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین سفره افطار جهان اسلام در جوار حرم امام‌رضا(ع) برپا شد + ویدئو دیدار اعضای شورای شهر مشهد با قلندر شریف همزمان با گرامیداشت روز شهردار ساخت و احیای آرامگاه فردوسی با تلاش موسیقی‌دان‌های تهرانی | جان‌گرفتن نُت‌ها برای «حکیم توس» نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: اتوبوس‌رانی در آلودگی هوا، سهم ۱.۵ درصدی دارد پویش مردمی «مشهد مهربان» با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد آغاز شد معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: اتوبوس‌رانی ۱۵ درصد سهم حمل‌ونقل عمومی را به خود اختصاص داده است فرماندار مشهد: مدیریت شهری رویکرد بسیار خوبی در نوسازی ناوگان اتوبوس در شهر دارد
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با هزینه ساخت هر کیلومتر مترو می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم

  • کد خبر: ۳۲۲۲۹۶
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با هزینه ساخت هر کیلومتر مترو می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما با هزینه ساخت هر کیلومتر قطارشهری می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم. اگر ساخت خط سه الان انجام نمی‌شد، کسی نمی‌توانست با این نرخ تورم بعداً انجام دهد.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی امروز، ۲۶ اسفند ۱۴۰۳، در مراسم آغاز عملیات تست نهایی مسیر و ایستگاه‌های فاز اول خط ۳ قطارشهری مشهد اظهار کرد: ساخت قطارشهری حاصل تلاش صد‌ها هزار نفرساعت نخبه‌ترین نیرو‌های این کشور است. موضوع قطارشهری موضوع حساسی بوده و تلاش بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است.

وی بیان کرد: همکاران ما در قطارشهری در هر شیفت، روزی هشت ساعت ۴۰ متر زیر زمین کار می‌کنند و دسترسی به بیرون ندارند. حدود ۴۰۰۰ نفر در قطارشهری خط سه و چهار فعالیت دارند. اگر مجاهدت شبانه‌روزی این عزیزان نباشد، قطارشهری شکل نمی‌گیرد.

ناصحی افزود: ما با هزینه ساخت هر کیلومتر قطارشهری می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم. اگر ساخت خط سه الان انجام نمی‌شد، کسی نمی‌توانست با این نرخ تورم بعداً انجام دهد. اتفاقی که رقم خورده اتفاق مبارکی است. امیدواریم این خدمتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد و اتصال قطارشهری به حرم باعث خیر و برکت برای شهر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: ارزان‌ترین و پاک‌ترین تردد در شهر مترو بوده و این افتخار بزرگی است که در دوره ما رقم خورد و خط سه در مدار خدمت قرار گرفت. قیمت تمام‌شده هر بلیت قطارشهری ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که در صحن پیشنهاد ۵ هزار تومانی را مطرح کردند، اما مقاومت کردیم و با ۲ هزار تومان تصویب شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->