سهم مشهدالرضا (ع) از اعتبارات دولتی منطقی نیست فاز اول بوستان ۷۷ هکتاری کرامت مشهد به زودی افتتاح می‌شود میانگین زمان صدور پروانه مرحله اول ساختمانی به ۲۵ روز کاهش یافته است روز عرفه و عید قربان در عربستان اعلام شد رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: نقش بانوان در توسعه مدیریت شهری، نقشی مؤثر و مادرانه است ناصحی: اولویت اصلی مدیریت شهری مشهد در بهره‌وری، توسعه حمل‌ونقل عمومی است گلزار شهدای گمنام عرصه میدان شهدا، میزبان اختتامیه سومین جشنواره نورالمبین شهرداری مشهد ثبت یک روز آلوده دیگر در مشهد (۷ خرداد ۱۴۰۴) گلایه رانندگان از بی توجهی به ایمنی مسیرهای عبوری باغون آباد و پیامبراعظم(ص) ۸۷ مشهد | ایمن سازی یا مسدودسازی؛ مسئله این است کسب رتبه اول درآمدی و جذب اعتبارات عمرانی توسط معاونت خدمات شهری مشهد جایگاه اول خدمات شهری مشهد در توسعه زیرساخت، پاکیزگی و درآمدزایی کشور مشهد؛ شهر بدون دست‌فروش سرگردان، با رویکرد نوین مدیریت شهری خدمات شهری، ویترین برتری مشهد در مدیریت شهری کشور حمایت کنگره بین‌المللی امام‌رضا(ع) و علوم روز از دانشجویان نوقلم آلودگی هوا در ۵ منطقه کلانشهر مشهد (۶ خرداد ۱۴۰۴) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پیش‌بینی ما برای امسال، ۵ میلیون مترمربع آسفالت است کارخانه تولید قیر امولسیون در مشهد به بهره‌برداری رسید | قلندرشریف: اقدامات شهرداری مشهد در کشور الگو شده است + فیلم هزینه ۲ میلیون یورویی برای خرید ماشین‌آلات پیشرفته تراش و آسفالت و ایجاد کارخانه تولید قیر امولوسیون در مشهد رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: هدف‌گذاری آسفالت سالانه شهر باید به ۷ میلیون مترمربع برسد معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: هر متر مربع روکش آسفالت مشهد ۵۰۰ هزار تومان هزینه دارد
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با هزینه ساخت هر کیلومتر مترو می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم

  • کد خبر: ۳۲۲۲۹۶
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: با هزینه ساخت هر کیلومتر مترو می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما با هزینه ساخت هر کیلومتر قطارشهری می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم. اگر ساخت خط سه الان انجام نمی‌شد، کسی نمی‌توانست با این نرخ تورم بعداً انجام دهد.
نگار مقدسی
خبرنگار نگار مقدسی

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی امروز، ۲۶ اسفند ۱۴۰۳، در مراسم آغاز عملیات تست نهایی مسیر و ایستگاه‌های فاز اول خط ۳ قطارشهری مشهد اظهار کرد: ساخت قطارشهری حاصل تلاش صد‌ها هزار نفرساعت نخبه‌ترین نیرو‌های این کشور است. موضوع قطارشهری موضوع حساسی بوده و تلاش بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است.

وی بیان کرد: همکاران ما در قطارشهری در هر شیفت، روزی هشت ساعت ۴۰ متر زیر زمین کار می‌کنند و دسترسی به بیرون ندارند. حدود ۴۰۰۰ نفر در قطارشهری خط سه و چهار فعالیت دارند. اگر مجاهدت شبانه‌روزی این عزیزان نباشد، قطارشهری شکل نمی‌گیرد.

ناصحی افزود: ما با هزینه ساخت هر کیلومتر قطارشهری می‌توانیم پنج تقاطع چهارسطحی بسازیم. اگر ساخت خط سه الان انجام نمی‌شد، کسی نمی‌توانست با این نرخ تورم بعداً انجام دهد. اتفاقی که رقم خورده اتفاق مبارکی است. امیدواریم این خدمتی که در اختیار مردم قرار می‌گیرد و اتصال قطارشهری به حرم باعث خیر و برکت برای شهر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: ارزان‌ترین و پاک‌ترین تردد در شهر مترو بوده و این افتخار بزرگی است که در دوره ما رقم خورد و خط سه در مدار خدمت قرار گرفت. قیمت تمام‌شده هر بلیت قطارشهری ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که در صحن پیشنهاد ۵ هزار تومانی را مطرح کردند، اما مقاومت کردیم و با ۲ هزار تومان تصویب شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->