پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند
سرخط خبرها

تساوی استقلال تهران و سایپا در نیمه نخست + ویدئو گل و حواشی

  • کد خبر: ۳۲۲۹۱
  • ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
تساوی استقلال تهران و سایپا در نیمه نخست + ویدئو گل و حواشی
استقلال در نیمه نخست مقابل سایپا با نتیجه تساوی به رختکن رفت.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، شب دوم هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس با برگزاری سه دیدار از ساعتی پیش آغاز شد. استقلال تهران نیمه نخست مقابل سایپا به تساوی رسید. مسعود ریکی برای استقلال و گل سایپا را فرشید باقری به اشتباه دروازه حسینی کرد. حسین حسینی از وقتی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی کارش را در استقلال آغاز کرده موفق به ثبت کلین‌شیت نشده‌است.

 

استقلال در این نیمه با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، علی دشتی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری و مهدی قایدی به مصاف سایپا رفت.

 

حامد فلاح زاده، خالد شفیعی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، آرمان رمضانی، مجید علیاری، روزبه شاه علیدوست، صادق بارانی، ابوالفضل جلالی، حسین کامیاب و محمدرضا سلیمانی 11 بازیکنی بودند که با تصمیم ابراهیم صادقی از ابتدا برای سایپا به میدان رفتند.

 

خالد شفیعی، مدافع سایپا ببه خاطر اعتراض به پیام حیدری روی خطایی که برای استقلال پشت محوطه جریمه سایپا اعلام شد، با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

 

قبل از شروع دیدار استقلال و سایپا مسئولان برگزاری مسابقه توپ جمع کن ها را کنار کشیدند  و وظیفه ضد عفونی کردن توپ های مسابقه را به آنها سپردند. توپ جمع کن ضد عفونی کردن توپ ها را در جریان مسابقه نیز انجام می‌دهند.


تساوی استقلال تهران و سایپا در نیمه نخست + ویدئو گل و حواشی

 

آرمین سهرابیان، مرتضی آقاخان، طاها شریعتی و محمدامین حاج‌محمدی بازیکنانی از سایپا هستند که سابقه حضور در جمع آبی‌پوشان را در کارنامه دارند. بیژن طاهری و اشکان نامداری، دستیاران ابراهیم صادقی نیز در دوران حضور شفر به عنوان دستیاران وی در استقلال حضور داشتند. بهزاد غلامپور، مربی گلرهای استقلال نیز سابقه کار در سایپا را دارد.

 

تساوی استقلال تهران و سایپا در نیمه نخست + ویدئو گل و حواشی

 

همچنین بهزاد غلامپور هم پیش از این، مربی دروازه بانان سایپا بود.


تساوی استقلال تهران و سایپا در نیمه نخست + ویدئو گل و حواشی

 

سعادتمند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی با معاونان استقلال در جایگاه شیشه ای ورزشگاه آزادی حضور یافت و تنها تماشاگران این مسابقه لقب گرفتند.


تساوی استقلال تهران و سایپا در نیمه نخست + ویدئو گل و حواشی

اسکوچیچ نیز در ورزشگاه حضور دارد و بازی دو تیم را از نزدیک تماشا می کند.


تساوی استقلال تهران و سایپا در نیمه نخست + ویدئو گل و حواشی

همچنین 2 ساعت به آغاز برگزاری دیدار تیم‌های استقلال تهران و سایپا پرچم‌های بزرگ آبی‌ها در ورزشگاه قرار داده شد.

 

ویدئو پرچم های استقلال در ورزشگاه آزادی

 

تعداد بازدید : 2801
 

ویدئو گل مسعود ریکی به سایپا

 

تعداد بازدید : 5028
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->