قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۱۸ کشته در حادثه انفجار کلینیک سینای تهران

  • کد خبر: ۳۲۴۳۸
  • ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
۱۸ کشته در حادثه انفجار کلینیک سینای تهران
سخن‌گوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از افزایش تعداد جان‌باختگان حادثه انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: در ادامه عملیات جست‌وجو در بخش‌های دیگر ساختمان دقایق قبل، آتش‌نشانان توانستند شش تن را پیدا کنند که وضعیت وخیمی داشتند و تقریبا علایم حیاتی نداشتند.

وی ادامه داد: منتظر عوامل اورژانس هستیم اما تقریبا می‌توان گفت که هر شش نفر فوت شدند. فقط یک نفر منتقل شده که بررسی دقیق‌تر در این رابطه انجام شود. در حال حاضر ١٩ نفر از داخل ساختمان به غیر از نجات‌یافتگان خارج شدند که فوت ١٨ نفر از آنها متأسفانه تایید شده است. نظر نهایی توسط عوامل اورژانس اعلام خواهد شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پیش‌تر از نجات یافتن حدود ٢٠ تن در پی وقوع حریق در کلینیک سینا اطهر خبر داد.

ملکی گفت: ساعت ٢٠:۴۶ دقیقه آتش‌سوزی گسترده در مرکز درمانی سینا اطهر به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله، ایستگاه‌های آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان پنج طبقه بوده و در طبقه منفی دو، صدای انفجار شدید که ظاهراً ناشی از انفجار سیلندر بود، به گوش رسیده است. شدت انفجار و حریق به حدی بود که از فواصل دور نیز قابل رویت بود. حریق به طبقات بالایی نیز سرایت کرده بود و نیروها از چند طرف مشغول به اطفای حریق شدند.

ملکی اظهار کرد: نیروها موفق شدند به طبقات بالایی نفوذ کنند و حدود ٢٠ نفر از افرادی را که در طبقات بالایی گرفتار بودند، نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: آتش خاموش شده و کارشناسان در حال رسیدگی به علت حادثه هستند.

وی بیان کرد: نقاطی که کاربری درمانی دارند، باید بیشتر تحت نظر گرفته شوند و وضعیت ایمنی و دسترسی‌ها باید در این مکان‌ها بسیار بالا باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->