تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه
سرخط خبرها
به علت شیوع دوباره کرونا

استخرها تا اطلاع ثانوی تعطیل

  • کد خبر: ۳۳۵۴۸
  • ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
استخرها تا اطلاع ثانوی تعطیل
به خاطر موج دوم کرونا، استخرهای سرپوشیده تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهندبود.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا گل‌محمدی اظهار کرد: به دلیل شیوع دوباره موج کرونا در کشور و با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونای وزارت ورزش و جوانان، کلیه استخرهای سرپوشیده استان تهران که از اول تیر بازگشایی شده بودند، از فردا (پنج‌شنبه) دوباره تعطیل خواهند شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این تعطیلی شامل استخرهای سرباز نیز خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: استخرهای سرباز فعلا مشکلی برای ادامه فعالیت ندارند و باز هستند.


گل‌محمدی در پایان گفت: بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا، سالن‌های ورزشی رشته‌های پربرخورد همچون کشتی، رزمی و... همچنان تعطیل است و اجازه فعالیت ندارند اما برای رشته‌های انفرادی مشکلی برای ادامه فعالیت آنها وجود ندارد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->