ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کلاهبرداری از زن جوان مشهدی از طریق سایت جعلی دیوار

  • کد خبر: ۳۳۷۷۴
  • ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
کلاهبرداری از زن جوان مشهدی از طریق سایت جعلی دیوار
زن جوانی با مراجعه به کلانتری قاسم آباد مشهد درباره ماجرای تلخی که زندگی اش را به هم ریخته بود توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، زن جوان که هراسان و اشک ریزان وارد کلانتری شده بود تا شاید دستان پرتوان نیروی انتظامی گره کور مشکل اش را باز کند، در حالی که اشک هایش مجال سخن گفتن به او را نمی‌داد، درباره ماجرای تلخی که زندگی اش را به هم ریخته بود به کارشناس اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: من و همسرم کارمند هستیم و هر کدام در یکی از ادارات کار می‌کنیم. از روزی که با هم ازدواج کردیم تصمیم گرفتیم هر ماه بخشی از حقوق مان را در حسابی جداگانه واریز کنیم تا بتوانیم با همین پس اندازهایمان خانه‌ای بخریم و از مستاجری نجات پیدا کنیم.

من و همسرم با قناعت در زندگی و تحمل برخی از سختی ها، همه تلاش مان را برای خانه دار شدن به کار می‌بردیم تا این که بالاخره با کمک اطرافیان و مبالغی وام مسکن، یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در منطقه قاسم آباد مشهد خریدیم. از آن روز به بعد اگرچه از این که صاحب خانه شده بودیم در پوست خودمان نمی‌گنجیدیم، اما باز هم برای رفاه بیشتر و آینده فرزندانمان آن حساب ویژه را فراموش نکردیم و باز هم پس از پرداخت اقساط وام، مبلغ بسیار ناچیزی را به همان حساب قبلی واریز می‌کردیم تا روزی به دردمان بخورد.  خلاصه، چند سال بعد دوباره شرایطی مهیا شد و با پس اندازهایمان مبلغ خوبی وام گرفتیم.

در حالی که اقساط مان پایان یافته بود و از اوضاع مالی خوبی برخوردار شده بودیم، در همین روز‌ها آپارتمان ۷۰ متری را فروختیم و پولش را به همان حساب ویژه واریز کردیم. قرار بود یک واحد ۱۰۰ متری را در منطقه‌ای بهتر خریداری کنیم، اما من تصمیم گرفتم با فروش لوازم قدیمی، همه وسایل ضروری زندگی را در خانه جدید عوض کنم، به همین منظور وارد سایت دیوار شدم و آگهی فوری فروش را انتخاب کردم. با این کلیک دریافتم که باید مبلغ اندکی را برای آگهی فروش فوری واریز کنم. بعد از آن در همان صفحه همه اطلاعات کارت بانکی آن حساب ویژه را وارد کردم تا با کسرآن مبلغ، آگهی فروش لوازم منزلم در میان آگهی‌های فوری سایت دیوار قرار گیرد، اما قبل از آن که آگهی ام را ببینم پیامکی برایم ارسال شد که همه موجودی حساب بانکی ام برداشت شد که پول فروش خانه در آن بود. تازه فهمیدم که با یک درگاه جعلی (فیشینگ) فریب خورده ام و ...
 
تحقیقات پلیس برای دستگیری کلاهبردار فضای مجازی آغاز شده است.
 
منبع: رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->