برخورد جدی با بهره‌برداران غیرمجاز منابع آبی در مشهد اعمال‌قانون یک هزار و ۲۷۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۹ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۶ خرداد ۱۴۰۳) توسعه فرهنگ‌سرای انتظار در دستور کار شهرداری مشهد تحویل اقلام اساسی آسیب دیدگان ناشی از سیل مشهد تاریخ جدیدی در مشهد هم‌زمان با بدرقه باشکوه «شهید جمهور» رقم خورد | تقدیر ویژه فرماندار از عملکرد شهرداری مشهد + فیلم شهردار مشهد مقدس: آبرومندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تشییع میلیونی «شهید جمهور» + فیلم توسعه پایدار و مقابله با بحران آب از مسیر آب‌های خاکستری | نگاهی به گام‌های شهرداری مشهد در مسیر بهره‌گیری از آب‌های خاکستری هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۵ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، خیابان کوثر و سه‌راه خیام | فوت راکب موتورسیکلت در بزرگراه شهید چراغچی (۵ خرداد ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید فاطمی‌ارفع مدیر پروژه مسجدمحوری شهرداری مشهدمقدس شد رکوردشکنی مترو در روز تشییع شهید جمهور در مشهد روایتی از اقدامات مدیریت شهری مشهد در روز تشییع شهید جمهور مشاور عالی شهردار مشهد در امور مرتبط با سران قوا منصوب شد + تصویر آیت‌الله خاتمی: شهید رئیسی فرزند ایران بود | دلمان سوخت چرا دیر او را شناختیم مراسم بزرگداشت «شهدای خدمت» در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم روایت خبرنگاران خارجی از مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد | این سیل مردم واقعی بود + فیلم مشهد در آستانه عبور از تنش آبی تابستان بی احتیاطی راننده مشهدی منجر به فوت یک پاکبان شد (۴ خرداد ۱۴۰۳) مدیریت شهری پای کار خدمت به زائران در مراسم تشییع شهید جمهور جزئیات تعطیلی بوستان‌های مشهد در روز جمعه (۴ خرداد ۱۴۰۳) حضور ۳ میلیونی مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور
سرخط خبرها

کارگران سامانه دوچرخه همچنان بلاتکلیف اند

  • کد خبر: ۳۴
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
  • ۱

اينجا تريبوني براي بيان نظرات، انتقادات، مشكلات و درخواست‌هاي شما شهروندان است كه مي‌توانيد از روش‌های زیر، آن‌ها را با ما در ميان بگذاريد.
اينستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraraonline.com
رایانامه: info@shahrara.com
پيامک: 30007289 پیام رسان:09154294580
مراجعه حضوری تلفن: 5-37288881-051
شهروندان گرامی‌! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

شهرداری
0915000568 ماه ها از خرابی یکی از تاب های بازی کودکان در بوستان هاشمیه37 می گذرد و این تاب از نظر ایمنی شرایط مطلوبی ندارد. حالا که به دلیل تعطیلی مدارس و شرایط آب وهوایی، خانواده های بیشتری به بوستان ها می روند، ضروری است اقدامات لازم برای ایمنی وسایل بازی در بوستان ها، انجام شود.
شهروند: جمعی از کارگران شرکت خوشه خدماتی یحیی گستر توس(سامانه دوچرخه عمومی مشهد) و پیمانکار شهرداری هستیم. متاسفانه بیش از نصف سال، در پرداخت حقوقمان تاخیر شده است، عیدی و پاداش و... که بماند. بیمه کارگران به روز نیست و به دلیل پرداخت نشدن حق بیمه تامین اجتماعی کارگران، صدور و تمدید دفترچه بیمه امکان پذیر نیست، بنابراین از مسئولان و دستگاه های بازرسی و نظارتی خواهش می کنم به این مسئله رسیدگی کنند.
شهروند: در فکوری35 زمینی بلاتکلیف مانده و تبدیل به محلی برای ذخیره زباله شده است. چرا شهرداری این زمین را به فضای سبز یا زمین ورزشی تبدیل نمی کند؟
شهروند: چرا برای پوشاندن جوهای آب بولوار قرنی، حدفاصل میدان توحید تا چهارراه ابوطالب که بدون لبه است و خطرهای بسیاری برای عابران، خودروها و موتورسواران ایجاد می کند، کاری انجام نمی‌شود؟
شهروند: از خادمان شهر که پارک وکیل آباد را به این زیبایی آراسته اند، تشکر می کنم. این پارک بسیار زیبا و چشم نواز است.
شهروند: وضعیت نابسامان بولوار دلاوران چه زمانی قرار است سامان دهی شود؟ پیام های زیادی از بهسازی پیاده روها در برخی خیابان ها می خوانم، این درحالی است که دلاوران اصلا پیاده رو ندارد، چه برسد به بهسازی.
0937000489 اینکه در اردیبهشت، مسئولان قول حذف کارمزد 200تومانی شارژ نقدی من کارت را دادند، به کجا رسید؟ ضمن اینکه وعده دادند برای شارژ بیش از 30هزار تومان نیز شارژ تشویقی بدهند. این وعده به کجا رسید؟
0915000405 از تمام عزیزانی که برای ایجاد جاده آسفالت از شهرک شهیدرجایی به شهرک شهیدباهنر زحمت کشیدند، تشکر می کنم. امیدوارم باند دیگر این مسیر نیز به زودی به بهره برداری برسد.
متفرقه
شهروند: وقتی می گویند در جنگ اقتصادی هستیم، یعنی تمام دستگاه های خصوصی و دولتی اجناس خود را ارزان تر عرضه کنند نه اینکه جنگ اقتصادی برای مردم، با منفعت طلبی برای شرکت های دولتی و خصوصی همراه باشد.
0915000934 مدت ها قبل، تاریخ مصاحبه دکتری غیرپزشکی در شهرهای مختلف مشخص شد و داوطلبان، دانشگاه های مدنظرشان را انتخاب و برای مصاحبه ثبت نام کردند و برای انجام مصاحبه در این شهرها هتل رزرو و بلیت هواپیما تهیه کردند. حالا چند آقازاده تمام برنامه ها را به هم زده اند. تاریخ های مصاحبه شهرهای مختلف با هم تداخل پیدا کرده است؛ مثلا در یک روز هم باید در دانشگاه تهران مصاحبه بدهیم، هم در دانشگاه شیراز و هم در دانشگاه اصفهان.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
0
0
با سلام و خسته نباشید
بنده از اپراتورهای ایستگاه دوچرخه هستم،باتوجه به اینکه شهرداری اعلام کرده قرارداد پیمانکار با شهرداری فسخ شده لطفا در ارتباط با این موضوع گزارشی تهیه کنید.وضعیت و آینده ما اپراتورها چیه ؟ انصافه ۱۵۰ نفر کارگر تو زمستون از کار بیکار بشن و کسی پاسخگو نباشه؟ با کلی حقوق معوق که با این وضعیت اصلا مشخص نیست تکلیف ما چی میشه... توروخدا پیگیری کنین و از مسولین بخواین ی فکری هم بحال ما اپراتورهای بیچاره بکنند ..ما جواب خونواده و زن و بچمون رو چی بدیم و تکلیف ما چی میشه؟؟؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->