نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

نتیجه دیدار پرسپولیس و فولاد + ویدئو گل| بوی قهرمانی چهارم در آزادی

  • کد خبر: ۳۴۹۲۴
  • ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
نتیجه دیدار پرسپولیس و فولاد + ویدئو گل| بوی قهرمانی چهارم در آزادی
پرسپولیس با کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان گامی بلند برای چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر برداشت.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز، پرسپولیس تهران موفق شد در جدال با فولاد با تک گل سیامک نعمتی، ۵۹ امتیازی شود تا گامی بلند برای کسب عنوان قهرمانی بردارد. در این دیدار که از ساعت ۲۱ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی آغاز شد، فولاد و جواد نکونام با دفاع منطقی چشم به ضدحملات دوخته بودند و اتفاقا در نیمه نخست توانستند موقعیت‌های خوبی روی دروازه رادووشویچ خلق کنند، اما در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه مربیان، اما بشار رسان به داد پرسپولیس رسید و با حرکات و پاس‌های مثمرثمر خود، گره بازی را برای سرخپوشان باز کرد. او بار‌ها هم‌تیمی هایش را در موقعیت گل قرار داد و در نهایت این سیامک نعمتی بود که موفق شد تیر خلاص را به سمت دروازه احسان مرادیان، گلر ۲۵ ساله فولاد روانه کند.

داور مسابقه در هر دو نیمه، در دقایق ۳۰ و ۷۵ کول‌بریکینگ اعلام کرد و به بازیکنان استراحت داد.

کانون هواداران پرسپولیس به استقبال قهرمانی چهارم این تیم رفته بودند و طرح موزاییکی Champion را روی سکو‌های خالی از تماشاگر آزادی به اجرا درآوردند.


بیشتر بخوانید:

جدول لیگ برتر تا پایان هفته بیست و پنجم

علی کریمی برای همیشه از ایران رفت؟

پایان قلعه‌نویی در اصفهان؟|متلک‌های تند روزنامه سپاهان به ژنرال

پرسپولیس تا پایان هفته بیست و پنجم، صاحب ۱۹ پیروزی شده و ۵ هفته فرصت دارد تا رکوردی تاریخی را در لیگ برتر به جای بگذارد.

فولاد که در کورس کسب سهمیه آسیایی است، با این شکست با ۲ بازی کمتر نسبت به رقبا، ۳۹ امتیازی باقی ماند. اگر فولاد یا تراکتور موفق به کسب پیروزی در برابر رقبای خود نشوند، پرسپولیس فارغ از نتیجه‌ای که در برابر نفت مسجدسلیمان کسب می‌کند، رسما قهرمان لیگ خواهدشد. 

یحیی گل‌محمدی در اواخر نیمه دوم به عبدی و روستایی، دو مهاجم جوان خود میدان داد.  


گل سیامک نعمتی به فولاد خوزستان

تعداد بازدید : 2163
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->