به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی چایچیمطلق گفت: در این ایام، تمرکز خدمترسانی ناوگان تاکسیرانی مشهد مقدس بر مبادی ورودی شهر شامل فرودگاه شهید هاشمینژاد، پایانه مسافربری امامرضا علیهالسلام، راهآهن شهید رئیسی و اطراف حرم مطهر رضوی است.
وی افزود: همچنین به منظور پشتیبانی از فعالیت بیوقفه این ناوگان، ۲۸۰۰ دستگاه تاکسی در شبکههای بیسیم ۱۳۳،۱۸۳۰،۱۸۲۹،۱۸۶۰ در آمادهباش کامل هستند.
چایچیمطلق ادامه داد: با هدف خدمترسانی هرچه شایستهتر به زائرین و مجاورین بارگاه منور رضوی، کلیه نیروهای نظارتی و بازرسی سازمان با همراهی گشتهای موتوری و خودرویی نیز به صورت شبانهروزی ناظر بر فعالیت ناوگان تاکسیرانی در مشهد مقدس هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس گفت: پایگاههای دریافت و رسیدگی به شکایات شهروندی در این ایام فعال هستند و شهروندان میتوانند از طریق این پایگاهها به صورت حضوری یا از طریق پایگاه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد و شماره تلفن ۰۵۱۳۳۴۴۸۱۵۰ با ما در ارتباط باشند.
وی اظهار کرد: شهروندان عزیز توجه داشته باشند، مبنای کرایه تاکسی در مبادی ورودی شهر و اطراف حرم مطهر بر اساس فاکتور سفر و دیگر محدودههای شهری با تاکسیمتر محاسبه میگردد و هرگونه تعیین و محاسبه کرایه خارج از آن تخلف محسوب میشود.