دلیل خداحافظی جشنواره برلین از رسانه اجتماعی«X» چیست؟ سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی: نفوذ فرهنگ بیگانه با ارتقای آگاهی‌های عمومی و ترویج اخلاق ایرانی‌اسلامی تدبیر می‌شود نبرد یک «سیاه‌ماهی» در دل میراثی کهن | درباره فیلم کوتاه مشهدی که به سومین جشنواره میراث فرهنگی شیراز راه یافته است بیش از ۲۹۰۰ اثر مستند متقاضی حضور در «سینماحقیقت» گرد پیری بر چهره «لگولاس» بازیگر ارباب حلقه‌ها + عکس تولد صدسالگی «راج کاپور» در جشنواره هند آغاز بلیت‌فروشی اجرا‌های سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی (رضوان) + جدول زمان‌بندی استقبال منتقدان از «هیأت منصفه شماره ۲» کلینت ایستوود بازیگران به یاد زنده‌یاد پرویز پورحسینی | وقتی رفقا هنوز با شماره استاد فقید تماس می‌گیرند! + ویدئو صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: تقویت فرهنگ عمومی راهی برای افزایش هم‌بستگی اجتماعی است فرهنگ عمومی، زیربنای سلامت جامعه است درگذشت «کوئینسی جونز» تهیه‌کننده آثار مایکل جکسون در ۹۱ سالگی تسهیلات تبصره ۱۸ وزارت فرهنگ به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
سرخط خبرها

کدام شاخ‌های اینستاگرامی صداوسیمایی شدند؟

  • کد خبر: ۳۵۶۶۲
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
کدام شاخ‌های اینستاگرامی صداوسیمایی شدند؟
تلویزیون برای اینکه از اینستاگرام عقب نیفتد، ستاره‌های فضای مجازی را می‌کشاند داخل ساختمان صداوسیما، ولی معلوم نیست چرا این ستاره‌ها تا پایشان به آنتن سیما می‌رسد، فروغشان را از دست می‌دهند.

ایمان فروزاننیا | شهرآرانیوز - در بازی رسانه‌ها تلویزیون خیلی‌وقت است که مقابل اینستاگرام بد گُل می‌خورد و عقب می‌افتد. آن یکه‌تاز لیگ رسانه‌ها حالا یک رقیب سرسخت کنار خودش می‌بیند. رقیبی که تماشاگران بازی‌اش را بیشتر دوست دارند. سکو‌های تماشاچی‌هایش از سکو‌های صداوسیما گرم‌تر است. مدیران تلویزیون به آب و آتش می‌زنند تا این رقیب را از گردونه مسابقات به در کنند. اول سعی می‌کنند از اساس زیرآبش را بزنند و کمیته انضباطی را راضی کنند تا شر این رقیب مزاحم را از سرشان کم کند، بعد که تیرشان به سنگ خورد، شروع کردند به غر زدن سوژه‌ها. نگاه می‌کردند ببینند چه سوژه و برنامه‌ای در فضای مجازی داغ می‌شود، آن‌ها هم می‌رفتند سراغش، ولی این کار هم اقبال تماشاگران را به دنبال نداشت. پس رفتند سراغ جذب ستاره‌های تیم رقیب. یکی‌یکی شاخ‌های اینستاگرام دعوت می‌شوند به صداوسیما، باآن‌ها قرارداد بسته می‌شود و آنتن را در اختیارشان می‌گذارند.

 

شاخ‌هایی که در تلویزیون شکستند


نمونه جنجالی‌اش علی صبوری که با یک قرارداد ده‌ساله به تلویزیون آمده و تعهد داده است در فضای مجازی پستی نگذارد که آبروی مدیران تلویزیون برود. او این شب‌ها با «آخر خط» میهمان خانه‌های مردم است.

 

چرا یکهو خواستی بازیگر شوی؟

 

شاخ‌هایی که در تلویزیون شکستند

نمونه دیگر جواد خواجوی، همشهری خوب خودمان که دابسمش‌هایش بازدید میلیونی دارد، ولی بازی‌اش در «محرمانه» و «سرباز» نتوانست از آن چندمیلیون طرف‌دار دلبری کند. احتمالا برای همین بی‌خیال تلویزیون شد و به اتاق فکر «تاک‌شو»ی مجید صالحی پیوست. احتمالا آنجا ابتکار عمل بیشتری خواهد داشت.

 

شاخ‌هایی که در تلویزیون شکستند

 

مهسا ایرانیان هم دیگر مهره انتقالی به تیم صداوسیماست. از آن مهره‌هایی است که مدیران تلویزیون برایش روی آنتن زنده تولد هم گرفتند و کلی حاشیه را به جان خریدند. البته ایرانیان با استندآپ کمدی «خندوانه» دیده شد، ولی به لطف فضای مجازی توانست استندآپ کمدی‌هایش را ادامه بدهد و برای خودش شهرتی دست‌وپا کند. او بعد از خندوانه اجرای «ویتامین خ» در شبکه نسیم را بر عهده گرفت و بعدش هم راوی مسابقه «خانواده باحال» بود و به‌تازگی هم مجری برنامه «برخط شو»‌ی شبکه ۵ است.


مطمئن باشید روند جذب شاخ‌های مجازی به تلویزیون به این زودی‌ها تمام نخواهد شد. احتمالا خیلی زود شاهد حضور چهره‌هایی مثل مجتبی شفیعی یا سهیل مستجابیان هم در تلویزیون خواهیم بود، بماند که همین حالا مستجابیان پایش به سینما باز شده است. اما دست آخر این بازیکن غر زدن هم درد تلویزیون را چاره نخواهد کرد. صداوسیما دیگر تماشاگرپسند بازی نمی‌کند. حداقل به اندازه اینستاگرام نمی‌تواند باز و جذاب بازی کند. ایراد از مدیریت تیم است. درست مثل باشگاه‌های فوتبال مملکتمان. حالا هر بازیکنی هم که بیاورند، در این سیستم خراب می‌شود و توی ذوق تماشاچی می‌زند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->