فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توامان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایش نیافته است تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است
سرخط خبرها

سازمان بهداشت جهانی: تبعات ویروس کرونا چند دهه ادامه خواهد یافت

  • کد خبر: ۳۶۸۵۹
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
سازمان بهداشت جهانی: تبعات ویروس کرونا چند دهه ادامه خواهد یافت
«تدروس آدهانوم»، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: تبعات شیوع ویروس کووید-۱۹ در سرتاسر جهان تا چند دهه باقی خواهد ماند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت که در نشست کمیته اضطراری سازمان جهانی بهداشت در مقر این سازمان در ژنو سوئیس سخن می‌گفت، افزود: شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان از جمله فجایعی است که اثرات آن تا طولانی مدت در آینده ادامه خواهد یافت.

وی گفت: شیوع این بیماری، یک بحران بهداشتی است که هر قرن یک بار روی می‌دهد و پیامدهای آن تا چند دهه احساس خواهد شد.

کمیته اضطراری سازمان جهانی بهداشت برای چهارمین بار و از آغاز شیوع ویروس کرونا و برای ارزیابی شرایط شیوع این بیماری تشکیل می‌شود، ویروسی که شیوع آن به صورت نگران کننده ادامه دارد.
 این کمیته متشکل از ۲۰ عضو و مشاور است و می‌تواند ضمن حفظ وضعیت فوق‌العاده در خصوص این بیماری، توصیه‌های جدیدی را ارائه و توصیه‌های قبلی خود را در خصوص این بیماری تصحیح کند. 
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت، از میان ۱۷ میلیون و ۵۷۰ هزار و ۳۷۴ نفر مبتلا به ویروس کرونا تاکنون ۱۱ میلیون و ۱۵۵ نفر بهبود یافته و ۶۷۸ هزار و ۵۱۱ تن فوت کرده‌اند.
کشورهای آمریکا، برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو‏، شیلی و اسپانیا بیشترین شمار مبتلایان به کرونا در جهان را دارند.
بیماری جدید کرونا موسوم به کووید-۱۹ از ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه ۹۸) در استان هوبئی در چین و شهر "ووهان" این استان شیوع یافت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->