تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد!
سرخط خبرها

وجه اشتراک رحمتی و حسینی در آستانه رقابت استقلال-شهرخودرو

  • کد خبر: ۳۷۶۸۴
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
وجه اشتراک رحمتی و حسینی در آستانه رقابت استقلال-شهرخودرو
سید حسین حسینی و مهدی رحمتی دو رقیبی که سال‌ها در استقلال شانه به شانه هم پیش رفتند پنج شنبه شب بار دیگر رخ در رخ هم قرار می‌گیرند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، این دو دروازه بان از حیث دروازه بانی برای استقلال با هم وجه اشتراک دارند و هر دو بازی در قفس توری آبی‌ها را تجربه کرده اند، اما نگاهی به آمار رحمتی و حسینی تا هفته بیست و هفتم لیگ نوزدهم نشان می‌دهد آن‌ها از منظر تعداد بازی و تعداد گل‌های خورده نیز به هم شباهت بسیاری دارند.
 
رحمتی و حسینی تا کنون در همه بازی‌های تیم‌های خود حضور داشته اند و بیست وهفت بار لباس تیم خود را در لیگ برتر به تن کرده اند و حتی یک دقیقه را هم از دست نداده اند.
 
علاوه بر آن هم رحمتی و هم حسینی ۲۱ گل دریافت کرده اند که از این منظر نیز با هم برابری می‌کنند. بدون شک جدال دوباره یک‌های شهر خودرو و استقلال می‌تواند از جذابیت‌های مهم این بازی باشد به خصوص اینکه اخیرا شایعه بازگشت مهدی رحمتی به استقلال نیز دوباره سرزبان‌ها افتاد هرچند که بعید است رحمتی دیگر تاب هیاهوی بازی در تیم استقلال را داشته باشد و باید به این شایعات گذرا نگریست.
 
به هرحال بازی هفته بیست و هشتم استقلال و شهر خودرو به میزبانی مشهدی‌ها استقلالی‌ها را رخ در رخ هم قرار می‌دهد که مهم‌ترین تقابل میان آن‌ها همین جدال یک‌ها است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->