حسینی: برای تعامل سازنده با مجلس دوازدهم آماده ایم وزیر ارتباطات: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود آیت‌الله علم‌الهدی: جامعة‌المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است | علمای شیعه هندوستان، مهمان دفتر نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌رضوی تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون‌خ» | «موزه ملی ایران» تفاوتی با «لوور» ندارد وزیر آموزش‌وپرورش: هزار هنرستان در ۵ سال آینده ساخته می‌شود خزعلی: در زمینه حجاب به‌دنبال فرهنگ‌سازی هستیم جزئیات برنامه‌های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی وزیر اقتصاد: بدهی‌های ایران به بانک توسعه اسلامی تا سال ۱۴۰۲ صفر شد اعمال قانون ۱۶۰۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۴ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند ( ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | بازتاب تنبیه موشکیِ صهیونیست‌ها در سفر رئیس‌جمهور به پاکستان دیدار جمعی از کارگران با مقام معظم رهبری | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: از زحمات جامعه کارگری صمیمانه متشکرم + عکس و فیلم وزارت خارجه آمریکا مذاکره مستقیم با ایران با موضوع برجام را رد کرد رئیس جمهور وارد سریلانکا شد درباره سرخک و واکسیناسیون آن، چه می‌دانید؟ معاون بایدن بار دیگر حمایت واشنگتن از صهیونیست‌ها را تکرار کرد تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی گزارش روزنامه عبری از رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش آمریکا، مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام را رد کرد واکنش عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه
سرخط خبرها

ادعای سنتکام: ایران نفت کش ویلا را توقیف کرد +فیلم

  • کد خبر: ۳۸۷۳۱
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
ادعای سنتکام: ایران نفت کش ویلا را توقیف کرد +فیلم
فرماندهی گروه تروریستی «سنتکام» آمریکا مدعی شد که ایران یک نفتکش را برای مدت کوتاهی در نزدیکی تنگه هرمز متوقف کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندهی ستاد مرکزی تروریست‌های آمریکایی در غرب آسیا موسوم به سنتکام امروز (پنجشنبه) با انتشار یک ویدئو سیاه و سفید مدعی شد که نیروی دریایی ایران یک فروند نفتکش با پرچم «لیبریا» را در نزدیکی تنگه هرمز برای مدت کوتاهی تحت کنترل خود درآورد.

خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» در این خصوص گزارش کرد، در این کلیپ ویدئویی منتشر شده، نیرو‌های ویژه‌ای به سرعت از یک بالگردی به سمت کشتی «ام وی ویلا» (MV Wila) پایین می‌آیند.

 

فرماندهی تروریستی سنتکام در صفحه توییتر خود مدعی شد که قایق‌های ایرانی و یک فروند بالگرد نظامی این کشور، نیرو‌های خود را بر روی عرشه نفتکش «ویلا» پیاده کردند.

 

این فرماندهی تروریستی همچنین مدعی است که آخرین جایگاه کشتی مذکور در امتداد ساحل شرقی امارات عربی متحده در نزدیکی شهر «خورفکان» شارجه امارات بوده است. علیرغم ادعا‌های فرماندهی سنتکام برخی منابع خبری گزارش کردند که کشتی مذکور در حال جاسوسی در تنگه هرمز بوده است.

 

ستاد فرماندهی تروریستی مرکزی آمریکا (سنتکام) همچنین مدعی است که دو قایق و یک بالگرد ایران از نوع «پادشاه دریا» (sea-king) در این عملیات مشارکت داشته‌اند.

 

یک مقام نظامی آمریکایی در حالی که خواست نامش فاش نشود، به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت که نیروی دریایی ایران به مدت پنج ساعت، روز گذشته (چهارشنبه) کشتی ام وی ویلا را تحت کنترل درآورد و سپس آن را آزاد کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->