تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر معظم انقلاب به مسئولان افزایش حقوق‌ها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست | حقوق‌ها نیاز به اصلاح دارد سازوکار مجلس برای ساماندهی بازار املاک + اینفوگرافی مصوبه کارت بانکی این ۶ بانک حذف می‌شوند + جزئیات زمان عرضه گسترده نوبرانه‌های بهاری در بازار اعلام شد | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت فرنگی، سیب و موز را ببینید پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
سرخط خبرها
رزم حسینی:

باید به دنبال افزایش سرانه درآمد روستایی باشیم

  • کد خبر: ۳۹۳۸۷
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
باید به دنبال افزایش سرانه درآمد روستایی باشیم
استاندارخراسان رضوی گفت: اگرچه ایجاد شغل خوب است اما باید به دنبال افزایش درآمد سرانه روستایی باشیم چرا که اشتغال کم، مردم را قانع نمی‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم‌حسینی در نشست مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی شهرستان خواف از اجرایی شدن مدل اقتصادی قلعه گنج کرمان در شهرستان خواف قدردانی کرد و افزود: در استان خراسان رضوی رقابت خوبی میان معین‌های اقتصادی شهرستان‌ها به وجود آمده است.

 

وی بر ایجاد کسب و کارهای جدید تأکید کرد و ادامه داد: گرچه ایجاد شغل خوب است اما باید به دنبال افزایش درآمد سرانه روستایی باشیم چرا که اشتغال کم، مردم را قانع نمی‌کند.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی نیز از حضور سه معین اقتصادی در شهرستان خواف یاد کرد و گفت: کارخانه سنگ آهن، سپاه امام رضا (ع) و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، معین‌های خواف هستند و تفاهم‌نامه‌های مختلفی با دانشگاه تهران به امضا رسانده‌اند.

علی‌اکبر لبافی از ۲۲ فعالیت قرارگاه سپاه با سرمایه بالغ بر پنج میلیارد ‌و پیش‌بینی اشتغال برای سه هزار نفر خبر داد و افزود: شرکت فولاد سنگان نیز هفت پروژه تأیید شده دارد که برای ۴۴ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی به ۱۴۹ فعالیت فرهنگی معین‌های اقتصادی در شهرستان خواف اشاره کرد و ادامه داد: حساب‌های سپرده خرد روستایی نیز در حال ثبت هستند و فرآیند اجرایی آن‌ها طی می‌شود.

فرماندار شهرستان خواف نیز از بهره‌برداری پنج مدرسه با هزینه بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد و گفت: بیش از ۳۰ تفاهم‌نامه همکاری با مبلغ ۳۵ میلیارد تومان برای سال جاری به امضا رسیده است که بخشی از آن‌ها آماده بهره‌برداری است.

حسین سنجرانی با اشاره به همکاری پست بانک و معین اقتصادی شهرستان برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه افزود: قرار است شرکت‌ها و خیران نیز بالغ بر پنج میلیارد تومان به صندوق پس‌انداز شهرستان کمک کنند و از محل ودیعه ۳۵ میلیارد تومانی تسهیلاتی با نرخ کمتر از چهار درصد در اختیار ۲۵۰ پرونده آماده دریافت قرار گیرد.

وی به برگزاری ۸۰ جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون سه مرحله رزمایش طرح مواسات نیز در خواف برگزار شده است.

نماینده معین و مدیر طرح پیشرفت عمران و آبادانی شهرستان خواف نیز از تشکیل حساب‌های خرد روستایی با تکیه بر اعتماد عمومی خبر داد و گفت: ما به دنبال توانمندسازی مردم توسط خود آن‌ها هستیم.

دکتر مهدی قربانی بر رصد و توسعه همه روستاهای شهرستان تاکید کرد و افزود: هیچ بن‌بستی برای کسب و کار و اقتصاد مقاومتی وجود ندارد.

منبع: استانداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->