فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

آغاز تعطیلی سینماهای کشور از فردا،۳۰ مرداد

  • کد خبر: ۳۹۶۸۰
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
آغاز تعطیلی سینماهای کشور از فردا،۳۰ مرداد
امسال سینماهای کشور نسبت به سال‌های گذشته زودتر به استقبال عزاداری ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌روند و از ابتدای محرم تا پایان روز یازدهم سینماها تعطیل هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، امسال سینماهای کشور نسبت به سال‌های گذشته زودتر به استقبال عزاداری ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌روند و از ابتدای محرم تا پایان روز یازدهم سینماها تعطیل هستند.

سعید رجبی فروتن مدیرکل حوزه ریاست سازمان امور سینمایی و سمعی بصری با بیان این مطلب گفت: امسال سینماهای کشور نسبت به سال‌های گذشته زودتر به استقبال عزاداری ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌روند و از ابتدای محرم تا پایان روز یازدهم سینماها تعطیل هستند.

رجبی فروتن با اشاره به برخی برنامه‌های پیش بینی شده از سوی بنیاد سینمایی فارابی، افزود: بنیاد سینمایی فارابی مجموعه برنامه‌هایی را در قالب محتوای دیجیتال برای انتشار در فضای مجازی آماده کرده است که در هفته‌های پیش رو منتشر می‌شود.

به گفته او گفتگو با دست‌اندرکاران فیلم‌های عاشورایی، نشانه شناسی فیلم‌های عاشورایی از زبان منتقدان سینمایی، نماهنگ تولید شده بر اساس نماهای منتخب فیلم‌های عاشورایی و نیز قدردانی از دست‌اندرکاران فیلم‌های مروج و مبلغ فرهنگ عاشورا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده بنیاد سینمایی فارابی است.

در حالی  به مناسبت آغاز ماه محرم همه سینماهای کشور تعطیل می‌شوند که سینماهای خرسان رضوی به ویژه سینماهای مشهد از چند ماه پیش نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا در تعطیلی کامل به سر می‌برند.

دانشجو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->