سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

هر روز، روز پزشک است

  • کد خبر: ۳۹۹۷۸
  • ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
هر روز، روز پزشک است
دکتر محسن محور- مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی
 به مناسبت یکم شهریور ماه روز گرامیداشت مقام پزشکان

طبیب عشق مسیحا دم است و مشفق لیک چو درد در تو نبیند، که را دوا بکند

هر روز روز شماست؛ روز دستان معجزه‌گر، روح‌های پاک و صادق و بی‌آلایش که در حرفه‌ای مقدس برای حفاظت از مهم‌ترین موهبت الهی یعنی سلامتی، عمر خود را صرف کسب دانش و سپس صرف آن در همین مسیر کرده‌اند و اکنون آوازه موفقیت‌های پی در پی شما فرهیختگان ایرانی در حوزه‌های مختلف مطالعات و روش‌های نوین تشخیصی و جراحی در تمام جهان پیچیده و باعث مباهات است که بی‌شک قدم‌های شما در مسیر رشد و تعالی دانش پزشکی این مرز و بوم ستودنی است و آینده‌ای زیبا را برای کشورمان ایران رقم خواهد زد.

شما پزشکان توانمند به مصداق صد‌ها آیه کلام‌الله مجید و هزاران حدیث از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (علیهم السلام) ذره ذره عشق و انسان‌دوستی را به پای درخت انسانیت ریخته و در راستای تعالی فردفرد جامعه کوشیده و می‌کوشید و خورشیدوار، سرزمین دل‌ها را آرامش می‌بخشید.

همه‌گیری جهانی این ویروس منحوس، فرصتی دوباره ایجاد کرد تا خداوند شافی را برای خلقت بندگان شریف و فرشته‌خویی همانندتان شاکر و گاهی در سوگ اسطوره‌های وفا و شفا غمگین باشیم. طی چند ماه اخیر، تلخی زندگی‌های ما به شیرینی حضورتان آغشته شد و آرام‌مان کرد.

 با توجه به شیوع این ویروس منحوس، به امید خداوند متعال همراه با جشن رهایی از آن، در اولین فرصت برای تقدیر از شما مدافعان سلامت، در خدمت‌تان خواهیم بود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->