دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد مجازات افشای اسرار بیماران از طرف پزشک چیست؟ مرگ دلخراش خاله ۱۴ ساله به دست خواهرزاده ۵ ساله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) شتر، عامل مصدومیت ۸ نفر در تصادف ۴ تریلی در جاده طبس - اصفهان سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود رئیس سازمان بهزیستی: هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست عجیب و غریب‌ترین سفارش‌ها برای عمل‌های زیبایی پشت پرده تیپ‌های عجیب و آویزهای غریب سر و صورت نوجوانان قتل و سوزاندن جسد پدر به دست دختر شیطان صفت کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳ جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان اعلام شد پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه زلزله، مرزن آباد مازندران را لرزاند (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف جسد جوان گم شده در بشکه اسید مرگ یک جوان در پی شلیک پلیس +اطلاعیه پلیس واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب بازنشستگان کشوری + جزئیات (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود
سرخط خبرها

دستگیری سارق مسافرکش نما در تهران

  • کد خبر: ۴۱۲۶۹
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
دستگیری سارق مسافرکش نما در تهران
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق مسافرکش نما خبر داد و گفت: متهم سابقه دار بوده و دستگیری همدست وی نیز در دستور کار قرار دارد.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ کارآگاه" علی کنجوریان" در تشریح این خبر گفت: شانزدهم آذر سال گذشته شهروندی ۳۶ ساله طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مدعی شد، هنگام برگشت از محل کارم سوار یک دستگاه پژو ۲۰۶ سفید رنگ با دو سرنشین شده که پس از طی مسافتی با ضرب جرح و تهدید سلاح سرد، اموال و مدارک ام شامل گوشی تلفن همراه ۱۰ میلیون تومانی و دو میلیون وجه نقد را سرقت و من را در حوالی اتوبان امام علی پیاده و متواری شده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در ادامه افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی در کلانتری ۱۱۰ شهدا پرونده با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد. بدوا کارآگاهان با راهنمایی شاکی به محل سوار و پیاده شدن او از خودرو اعزام و به جمع آوری سرنخ پرداختند.

این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان موفق شدند راننده خودروی ۲۰۶ که یکی از مجرمان سابقه دار به نام سعید ۳۰ ساله بود را شناسایی که پس از روئیت تصویر متهم توسط شاکی او نیز وی را به عنوان یکی از سارقان معرفی کرد.

کنجوریان گفت: با شناسایی اولین متهم کارآگاهان با هماهنگی‌های قضائی ۲۵ مرداد ماه وی در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات اولیه به پایگاه ششم این پلیس انتقال می‌یابد.

وی ابراز داشت: با انتقال سعید به پلیس آگاهی وی در بازجویی لب به اعتراف گشود و ضمن اقرار سرقت به عنف از شاکی اظهار داشت، به همراه یکی از دوستانم به هویت امیر شاکی را سوار خودرو کردیم و پس از ضرب و جرح اموال وی را سرقت و او را در کنار اتوبان امام علی رها کردیم.
 
رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با بیان اینکه دستگیری متهم دوم پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: سعید با قرار تامین مناسب از سوی بازپرس دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، برای تکمیل تحقیقات در اختیار این پایگاه قرار دارد.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->