شهردار مشهد مقدس در بازدید از مرکز بازتوانی جانبازان اعصاب و روان: آرامش امروز خود را مرهون جانفشانی جانبازان و صبر خانواده‌های آن‌ها هستیم + فیلم ثبت تنها ۲۵ روز هوای پاک در مشهد از ابتدای سال ۱۴۰۳| تلاش شهرداری مشهد برای کاهش آلودگی هوا معاون شهردار مشهد مقدس: یادمان شهید گمنام بوستان ارم یکی از المان‌های شاخص شهر است + فیلم رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد: کار فرهنگی بالاتر از ایجاد گلزار شهدا نداریم شهردار مشهد مقدس خبر داد: کلنگ‌زنی و افتتاح ۴۶ پروژه شهری در مشهد طی دهه فجر ۱۴۰۳ بهسازی و رنگ‌آمیزی بیش از ۱۰۰ هزار مبلمان پارکی در استقبال از بهار ۱۴۰۴ درباره شروع حرفه دندان‌سازی در مشهد | زیارت با نیت دندان‌گیر بررسی دغدغه ساکنان بولوار سیدرضی مشهد درباره کوچه‌های بن‌بست نماینده مردم مشهدوکلات در مجلس: منتظر تشکیل شورای عالی زیارت در دولت هستیم هوای ۱۰ منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (یکشنبه، ۱۴ بهمن ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کمترین میزان رشد بهای بلیت مترو و اتوبوس را تعیین کردیم مشروح مصوبات یکصد و سی‌وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس (۱۳ بهمن ۱۴۰۳)+ویدئو یارانه ۸۰ درصدی شهرداری مشهد به شهروندان روی بلیت اتوبوس و مترو افتتاح فاز نخست استادیوم ۴هزار نفری بوستان بهار مشهد در دهه فجر صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در مشهد (۱۳ بهمن ۱۴۰۳) سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: تمدید دوره ششم شورای شهر فرصت بسیار خوبی برای برطرف‌کردن کاستی‌هاست ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۱۳ بهمن ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در یکصد‌وسی‌وششمین صحن علنی: انقلاب اسلامی آغازگر احیای اندیشه الهی است نگاهی به اتفاقات مشهد در روز‌های منتهی به ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ و بازگشت امام خمینی (ره) به ایران ضوابط پاسخگویی کاربری مسکونی گونه ویژه نیازمند بازآفرینی | خلاصه ضوابط و طرح تفصیلی بازنگری حوزه‌های برنامه‌ریزی هفت‌گانه درباره دردسر‌های وجود درخت مقابل در پارکینگ منازل مسکونی مشهد
سرخط خبرها

آسفالت معابر، دومین انتظار شهروندان از شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۴۲۴۵۰
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
آسفالت معابر، دومین انتظار شهروندان از شهرداری مشهد
سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد گفت: با انجام پژوهشی، میزان آگاهی و رضایت شهروندان و همچنان انتظار آنها از اقدامات مدیریت شهری سنجیده شد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر اظهار کرد: پژوهش سنجش میزان آگاهی و رضایت شهروندان از اقدامات شهرداری مشهد با همکاری گروه افکارسنجی اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد و جهاد دانشگاهی خراسان رضوی انجام شد.

وی افزود: شهرداری به عنوان نهادی خدمت رسان به شهروندان، با توجه به فعالیت‌های زیاد خود، نیازمند اولویت بندی ارائه خدمات خود از نظر مردم است و کسب رضایت حداکثری مدیریت شهری از نگاه شهروندان، مستلزم نظام اولویت بندی خدمات منطبق با این اولویت بندی‌ها است.

رمضانی فرخد بیان کرد: به همین منظور، پژوهش حاضر به دنبال به دست آوردن یک نظام اولویت بندی از خدمات مدیریت شهری مبتنی بر نظر مردم، میزان آگاهی شهروندان نسبت به خدمات و اقدامات شهرداری و همچنین رسانه‌ها و شیوه‌های اطلاع یابی آنان نسبت به خدمات و اقدامات شهرداری است.

بیشترین آگاهی شهروندان از ضدعفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شهرداری بوده است
وی اضافه کرد: بر اساس این پژوهش، بیشترین میزان آگاهی شهروندان با ۹۱.۲ درصد، مربوط به ضدعفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا بوده و آسفالت معابر و خیابان‌ها با ۹۰.۴ درصد، راه اندازی و بهره برداری از خطوط قطار شهری با ۸۸.۶ درصد، احداث خطوط اتوبوس تندرو با ۸۷.۴ درصد و افزایش ناوگان اتوبوسرانی با ۸۳.۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
 

آسفالت معابر، دومین انتظار شهروندان از شهرداری مشهد

سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در حوزه مقایسه میزان انتظار شهروندان از پروژه‌های شهرداری، طرح ضد عفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی در برابر ویروس کرونا، با نمره ۴.۴ از پنج، رتبه اول را داشته است و انتظارات بعدی شهروندان نیز با ۴.۳ نمره، شامل آسفالت معابر و خیابان‌ها و همچنین راه اندازی و بهره برداری از خطوط قطار شهری بوده است.
 

راه اندازی خطوط قطار شهری،رتبه سوم رضایتمندی شهروندان از شهرداری

 

رمضانی فرخد تصریح کرد: بیشترین رضایتمندی شهروندان از پروژه‌های شهرداری از طرح ضد عفونی کردن معابر و ناوگان حمل و نقل عمومی در برابر ویروس کرونا با نمره ۴.۱ از پنج بوده است و راه اندازی و بهره برداری از خطوط قطار شهری با چهار نمره، ایجاد ایستگاه‌های استقبال از زائر با ۳.۹ نمره، برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های تفریحی و ورزشی با ۳.۹ نمره و احداث سالن‌ها و مجتمع‌های ورزشی با ۳.۹ نمره در جایگاه‌های بعدی قرار داشت.
 

بیشترین کسب اطلاع شهروندان از اقدامات شهرداری از طریق تبلیغات محیطی بوده است


لازم به ذکر است؛ در این بخش از پژوهش، میانگین رضایت شهروندان از اقدامات شهرداری بر حسب شیوه اطلاع رسانی سنجیده شده است. رتبه اول این بخش با ۴.۱ نمره به تبلیغات محیطی شامل بیلبوردها، تلویزیون‌های شهری، بنر‌ها و ... اختصاص دارد که توانسته است بیشترین رضایتمندی از پروژه‌های شهرداری را در شهروندان ایجاد کند و شبکه استانی سیما، فضای مجازی، مشاهده و روزنامه‌ها در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->